فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

اصول ست کردن فرش قرمز در دکوراسیون داخلی

از دیرباز تا کنون فرش زمینه قرمز دارای طرفداران بسیار زیادی بوده است. در گذشته اکثرفرش های بافته شده زمینه قرمز بودند. با گذشت زمان و پیشرفت صنعت فرش ، تنوع رنگ فرش نیز بسیار زیاد شد. با این وجود فرش زمینه قرمزهمچنان طرفداران خاص خود را دارد.

در این مقاله سعی داریم به کسانی که از طرفداران سرسخت فرش زمینه قرمز یا به اصلاح بوم لاکی هستند، اصول ست کردن این فرش زیبا را با سایر اجزای دکوراسیون توضیح دهیم.

مهمترین جزء در دکوراسیون داخلی پس از انتخاب فرش، انتخاب رنگ مبل متناسب با  طرح فرش و رنگ آن و سایر اجزای دکوراسیون است.در اینجا رنگ اصلی یا رنگ اول ما رنگ زمینه فرش، یعنی رنگ قرمز است. بنابراین با توجه به اصول حاکم در دکوراسیون داخلی به انتخاب رنگ مبل و سایراجزا می پردازیم.

در انتخاب رنگ مبل باید سه اصل مهم در دکوراسیون داخلی را در نظر داشته باشیم.

1-اصل رنگ مکمل

در این اصل رنگ دوم که رنگ مبل ها است باید از طیف رنگ مکمل قرمز انتخاب شود.در دایره ی رنگ ، رنگ مکمل قرمز، رنگ سبز است بنابراین مبل ها را میتوان با رنگ سبزانتخاب کرد و رنگ سوم باید رنگ خنثی باشد و رنگ پرده ها  ودیوارها و اکسسوری ها میتواند طیفی از این دورنگ به همراه رنگ سوم که رنگ خنثی است ، انتخاب شود.

2- اصل رنگ همگروه

در این اصل رنگ دوم که رنگ مبل است باید هم گروه قرمز باشد یعنی از طیف های مختلف رنگ قرمز مثل صورتی ،زرشکی ،ارغوانی و گلبهی و..استفاده کرد ولی رنگ سوم حتما باید رنگ مکمل باشد.

3- اصل رنگ خنثی

در این اصل رنگ مبل ها از رنگ های خنثی مثل سفید ،خاکستری،کرم و... استفاده میشود و رنگ سوم میتواند رنگ هم گروه یا مکمل باشد.استفاده از مبل با رنگ خنثی بهترین و راحت ترین گزینه است چرا که برای انتخاب رنگ دیوار و پرده و سایر اکسسوری ها  میتوان از هر طیف رنگی استفاده نمود.

البته روش دیگری که برای انتخاب رنگ مبل و سایر اکسسوری ها وجود دارد ، توجه به سایر رنگ های بکار رفته در فرش و الهام از آن میباشد.برای مثال اگر گلهای قالیتان بیشتر آبی یا گلبهی و... است میتوانید رنگ مبل هایتان را متناسب با همان رنگ انتخاب کنید.

نکته ی مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که معمولا طرفداران فرش قرمزاکثرا کسانی هستند که این فرش را با نقشه های اصیل و شلوغ میپسندند بنابراین باید در نظر داشته باشید که چنانچه نقشه ی انتخابی شما از نقشه های شلوغ واصیل است سعی کنید مبلمانی که انتخاب می کنید طرحدار نباشند.

از نظر سبک مدرن و سنتی بودن نیز انتخاب مبل ها کاملا سلیقه ای است اما اگر نقشه های اصیل با زمینه قرمز انتخاب میکنید بهتر است از مبلمان کلاسیک وسنتی استفاده کنید. البته میتوان از مبل های مدرن و راحتی هم استفاده نمود اما بهتر است در متریال مبل مدرنتان حتما چوب بکار رفته باشد.

از موارد مهم دیگری که باید به آن توج نمود توجه به میزان نور فضا و ابعاد آن میباشد اگر نورگیری فضایی که فرش قرمز را برای آن انتخاب کرده اید کم است یا دارای ابعاد کوچکی  می باشد حتما سعی کنید که رنگ مبلمان و سایر اکسسوری ها از رنگهای روشن باشد برای مثال از رنگ سبز روشن به عنوان رنگ مکمل یا ااز صورتی روشن و گلبهی در اصل همگروهی یا از رنگ سفید، کرم و طوسی روشن در اصل رنگ خنثی می توانید استفاده کنید.

اما اگر فضای انتخابی شما بزرگ است ونورگیری خوبی هم دارد با توجه به اصولی که به آن اشاره کردیم می توانید از رنگ های تیره نیز با خیال راحت استفاده کنید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.


برچسب: قالی کاشان،رنگ فرش،خرید فرش،طرح افشان، فرش زمینه روناسی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۸:۱۱ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

همه چیز درباره فرش 1200 شانه!

فرش 1200 شانه قالی کاشان

خرید فرش دستباف یا ماشینی امروزه یکی از عناصر مهم در هر خانه می باشد. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت فرش ماشینی ایران، روز به روز محصولات متنوع و زیباتری به بازار عرضه می شود. یکی از پرفروش ترین محصولات، فرش های 1200 شانه با تراکم 3600 می باشد که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. در این مقاله به ویژگی های این محصول زیبا می پردازیم.

ویژگی های فرش 1200 شانه

طرح و رنگ های متنوعی بر روی فرش 1200 شانه بافته می شود. به دلیل افزایش شانه و تراکم در فرش های 1200 شانه، ظاهر فرش دستباف گونه می شود و جلوه بی نظیری را پیدا می کند. هرچه شانه و تراکم در فرش افزایش پیدا کند، قیمت فرش بالا می رود. همچنین الیاف فرش نارک تر شده و کیفیت آن پایین می آید و بیشتر جنبه تزئینی به خود می گیرد. لازم به ذکر است خرید فرش های 1200 شانه با تراکم 3600 برای مکام های پر رفت و آمد به هیچگونه پیشنهاد نمی شود.

فرش های 1200 شانه از الیاف صد در صد اکریلیک یا اکریلیک هیت ست شده بافته می شود و قابلیت ضد پرزدهی دارد و دواک و کیفیت فرش را افزایش می دهد. همچنین به دلیل ضد حساسیت بودن الیاف برای افرادی که آلرژی و یا مشکل تنفسی دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد. دستگاه تولید فرش 1200 شانه HCPX2 نام داشته و قابلیت بافت فرش 8 و 10 رنگ را دارد.

فرش 1200 شانه گل برجسته

فرش های گل برجسته از الیاف اکریلیک هیت ست شده تولید می شود. این فرش ها با توجه به حرارتی که دیده اند دارای مقاومت بالایی می باشند. ولی همین فرو رفتگی ها در فرش باعث شده فرش نازک تر شده و امکان از بین رفتن آن افزایش پیدا کند. همچنین آلودگی در بین این فرو رفتگی ها باقی مانده و به سختی پاک شود. به همین دلیل افرادی که به دنبال فرش های 1200 شانه گل برجسته هستند باید شرایط نگهداری مناسب از این محصول را داشته باشند.

طرح های پرفروش فرش 1200 شانه

طرح افشان:
نقش افشان بر روی انواع فرش ها بافته می شود و یکی از پر فروش ترین طرح ها می باشد. چرا که به دلیل نداشتن ترنج در مرکز فرش و طراحی زیبای آن بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

طرح اصفهان:

از دیگر طرح های پرفروش می توان به نقشه اصفهان اشاره کرد. وجود لچک و ترنج در فرش باعث شده جلوه ی سنتی را به خود بگیرد و بهترین گزینه برای دکوراسیون سنتی به شمار برود. این نقش و نگار ها از چهار گوشه فرش به صورت قرینه شکل گرفته و به مرکز فرش که ترنج نام دارد ختم می شود. نقشه های پر فروش با ابعاد فرش 6 متری، فرش 9 متری و فرش 12متری در تمام فروشگاه های فرش قابل خریداری است.

فرش ماشینی کاشان

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انوع فرش ها با قیمت بسیار مناسب می باشد. با مراجعه به این سایت میتوانید زیباترین طرح و نقش ها را خریداری کنید. یکی دیگر از ویژگی های این فروشگاه، ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.


برچسب: فرش 1200 شانه ، شانه فرش ماشینی ، فرش ریزبافت ، فرش دست بافت نما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۴:۳۹ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

چگونه فرشتان را مثل روز اول نو کنید؟!

 قالی کاشان

زمانی که برای منزلتان فرش انتخاب میکنید حتما به این فکر کرده اید چگونه میتوانم از فرشم نگه داری کنم، به گونه ای که همیشه نو به نظر برسد. از آنجایی که فرش یکی از اقلام گران در بین وسایل منزل است باید روش های نگهداری از آن را  بدانیم. در این مقاله سعی داریم شما را با روش های نگهداری صحیح از فرش آشنا کنیم.

نحوه ی صحیح جارو زدن فرش
اولین قدم در نگهداری فرش آشنایی با نحوه صحیح جارو زدن آن می باشد. هر فرش حداقل یک بار و حداکثر سه بار در هفته باید بوسیله ی جاروبرقی تمیز شود و در هنگام استفاده از جاروبرقی باید فرش را در همه ی جهات جارو زد تا تمامی گرد و غبار و ذرات آلودگی ها از آن خارج شود. سعی کنید جاروکشی فرش رو به صورت منظم و با در نظرگرفتن میزان رفت و آمد و کثیف شدن فرش انجام دهید.

لکه گیری فرش
یکی از مواردی که باعث از دست رفتن زیبایی فرش شده و به آن ظاهری کهنه می دهد وجود لکه های مختلف روی فرش است. بهترین کار برای لکه گیری فرش این است که بلافاصله بعد از ایجاد لکه به روی فرش جهت برطرف کردن آن اقدام نمایید. برای این کار با توجه به نوع لکه ی ایجاد شده آن را برطرف کنید. اگر لکه قابل برداشتن است با نوک چاقو آن را بدارید سپس با آب ولرم و مقداری شامپو فرش و یک تکه اسفنج آن را تمیز کنید.

اگر لکه ها با این روش تمیز نشد مقداری سرکه سفید یا الکل داخل محلول فوق بریزید یا اینکه از تینر به تنهایی استفاده کنید. ولی به این نکته توجه کنید که تینر خاصیت رنگبری نیز دارد که بیشتر برای لکه های جوهری یا چسب استفاده می شود. پس از پاک شدن لکه، محل لکه را با آب فراوان شستشو دهید. و سپس آن را خشک کنید.

شستشوی فرش
درصورت ایجاد لکه های زیاد و یا پاک نشدن آنها، به قالیشویی های معتبر مراجعه کنید. اگر برای شستشوی فرش در منزل اقدام کردید حتما باید با روش های اصولی فرش خود را بشویید تا به آن آسیب وارد نشود. برای این کار از مواد شوینده مناسب مثل شامپو فرش استفاده کرده و از به کار بردن مواد شوینده ی قوی و اسیدی که به بافت و رنگ فرش آسیب می زنند خودداری نمایید.

پس از شستشو، آب موجود در فرش را کاملا خارج کنید. حواستان باشد آب موجود در ریشه را هم بگیرید زیرا باقی ماندن آب اضافی در فرش و ریشه باعث زرد شدن آن می شود. سپس فرش را در محل مناسب پهن کرد تا خشک شود. دقت کنید به هیچ عنوان فرش را آویزان نکنید و در بابر تابش مستقیم نور خورشید نگذارید.

استفاده از جوش شیرین
برای اینکه فرشتان همیشه نو به نظر برسد و ظاهری شفاف داشته باشد، همچنین برای رفع بوهای نامطبوع از فرش میتوانید پودر جوش شیرین استفاده کنید. کافیست آن را روی فرش ریخته و حدودا نیم ساعت بعد با جاروبرقی فرش را جارو بزنید.

استفاده از روفرشی
برای جلوگیری از کثیف شدن فرش بهتر است با یک روفرشی مناسب روی آن را بپوشانید. این کار سبب تمیز و نو ماندن فرش می شود. بخصوص اگر این فرش در محل رفت و آمد زیاد و یا حضور کودکان در آن محل می باشد.

با کفش روی فرش راه نروید
راه رفتن با کفش روی فرش باعث کثیف شدن فرش و نفوذ خاک و ذرات به عمق فرش شده و از طرفی باعث کوبیده شدن فرش و آسیب رسیدن به بافت فرش خواهد شد. به طور کلی فرش های باکیفیت که با الیاف مرغوب بافت شده اند در اثر شستشوی اصولی آسیب نمی بینند. هر فرش سالی یک بار نیاز به شستشو دارد.

کارخانه فرش کاشان
در فروشگاه معتبر قالی کاشان می توانید فرش هایی با الیاف صددرصد اکریلیک را تهیه کنید. الیاف اکریلیک یکی از مرغوب و باکیفیت ترین الیاف موجود در فرش می باشد. از ویژگی های اکریلیک می توان به مقاومت در برابر آلودگی ها اشاره کرد. یکی از ویژگی های قالی کاشان ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.


برچسب: فرش کاشان، فرش ارزان، قالی کاشان، فرش جدید، فرش باکیفیت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۸:۰۶ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش مدرن در دکوراسیون مدرن

فرش مدرن قالی کاشان

فرش یکی از مهم ترین عنصر در خانه محسوب می شود. امروزه مردن به دکوراسیون های مدرن که تشکیل شده از وسایلی ساده و دور از تجملات هستند، اهمیت بیشتر را می دهند. خوشبختانه با پیشرفت صنعت فرش ایران، فرش های مدرن در تنوع بالایی در حال تولید هستند. در این مقاله شما را با هماهنگی بین فرش مدرن و دکوراسیون مدرن آشنا خواهیم کرد.

ویژگی فرش مدرن

از آنجایی که دکوراسیون مدرن بسیار خاص می باشد، فرش مدرن از این سبک پیروی کرده و طرح و نقش های خاصی را دارد. طرح های فرش مدرن کم نقش و نگار بوده و رنگ های ساده را دنبال می کند. به دلیل پلی استر به کار رفته در اکثر فرش های مدرن باعث افزایش کیفیت و لطافت فرش شده است.

در فرش های سنتی طراحی و نقش فرش به گونه ای می باشد که از 4 گوشه فرش که اصطلاحا لچک نام دارد به صورت قرینه شروع شده و در مرکز فرش که ترنج نام دارد ختم می شود. در این فرش ها از نقش و نگار ساده و خطوط هندسی استفاده زیادی شده است. و همین جلوه فرش را افزایش داده است.

یکی دیگر از خاصیت فرش های مدرن استفاده رنگ های تند در بافت فرش می باشد. همچنین رنگ اصلی به کار برده شده در فرش های مدرن رنگ خاکستری می باشد. با توجه به دلایل ذکر شده فرش مدرن، امروزه توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است.

فرش های زیادی در دسته بندی فرش های مدرن قرار می گیرند که با توجه به نوع دکوراسیون با فضا هماهنگ می شوند. از جمله فرش های شگی، فرش فلوکاتی، فرش شنل، فرش فریز و فرش عروسکی که برای اتاق کودک طراحی شده است.

فرش های مدرن در تمام سایز های استاندارد که شما فرش 6 متری، فرش 9 متری و فرش 12 متری قابل بافت می باشد و اگر شما خواهان یک متراژ غیراستاندارد باشید، ابعاد مورد نظر را به شرکت تولیدکننده تحویل داده تا فرش با سایز مورد نظر شما بافت گردد.

ویژگی دکوراسیون مدرن

یکی از ویژگی های سبک مدرن که شباهت بسیاری با فرش مدرن دارد سادگی در دکوراسیون و استفاده از رنگ های خاصی از جمله خاکستری می باشد. همان طور که ذکر شد رنگ خاکستری در فرش های مدرن، رنگ اصلی محسوب می شود. اگر از مبلمان هایی با طراحی شلوغ استفاده می کنید خرید یک فرش مدرن با طراحی ساده جلوه بی نظیری را به خانه شما می دهد.

استفاده از وسایل گوشه دار در دکوراسیون مدرن نشانه سرسختی در زندگی مدرن می باشد. همچنین استفاده از وسایل منحنی نشانه حرکت و پویایی است. در دکوراسیون مدرن مجستمه های مفهمومی به این فضا جلوه می دهد. اگر سادگی و در عین حال به دنبال یک فضای خاص هستید فرش مدرن تکمیل کننده فضای مدرن شما شده و منزلتان را بسیار زیبا می کند.

خرید مستقیم فرش کاشان از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان یکی از فروشگاه های معتبر فروش انواع فرش بوده است. این فروشگاه بهترین کیفیت و زیبا ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می کند. یکی از ویژگی های فروشگاه اینترنتی قالی کاشان ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.


برچسب: فرش مدرن ، فرش خاص ، فرش باکیفیت ، فرش فانتزی ، فرش جدید ، فرش زیبا ، فرش کاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۷:۰۷ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

تشخیص فرش ماشینی اصل از تقلبی

فرش اصل در قالی کاشان

امروزه تنوع در بافت فرش های ماشینی بسیار بالا می باشد. به همین دلیل برخی از افراد با جایگزین کردن مواد اولیه نامرغوب، فرش بی کیفیت خود را به جای یک فرش اصل به فروش می رسانند. این مقاله به منظور روش های تشخیص فرش اصل از تقلبی تهیه شده می باشد. تا به شما کمک کند بهترین کیفیت را خریداری کنید.

فرش ماشینی اصل کاشان

شانه و تراکم در فرش های ماشینی نقش بسیار مهمی را دارند. شانه به تعداد گره ها در ی متر عرض فرش گفته می شود. همچنین به تعداد گره ها در یک متر طول فرش تراکم گفته می شود. به صورت استاندارد، فرش های اصل در شانه های 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه، 1600 شانه تولید و بازار عرضه می گردند. با توجه به عرض ماشین آلات بافندگی، عرض یا شانه فرش در همه فرش ها ثابت می باشد ولی طول یا تراکم فرش متغیر می باشد. برای تشخیص اصل بودن یک فرش می توانید تعداد گره ها در یک متر عرض فرش را شمرده و با صد برابر کردن آن شانه فرش اصل را بدست آورید.

فرش ماشینی 700 شانه اصل

تراکم در فرش های 700 شانه متغیر می باشد. به صورت استاندارد این تراکم بین عدد 1000 الی 3000 تولید می شود. فرش های 700 شانه در دو دسته 8 رنگ و 10 رنگ بافته می شوند. بارزترین تراکم در فرش های 700 شانه، تراکم 2550 بوده و در نتیجه یکی از اصل ترین فرش های ماشینی با مشخصات 700 شانه با تراکم 2550 به بازار عرضه می گردد.

فرش ماشینی 1000 شانه اصل

فرش های 1000 شانه با تراکم 3000 تولید می شوند و با طیف رنگی 8 رنگ و 10 رنگ به فروش می رسند. الیاف به کار رفته در فرش های 1000 شانه نخ اکریلیک هیت ست شده می باشد. چنانچه فرش 1000 شانه ای خریداری کردید که دارای مشخصات دیگری بود، آن فرش اصل نمی باشد.

فرش ماشینی 1200 شانه اصل

فرش 1200 شانه به صورت استاندارد در تراکم 3600 بافته می شود. این فرش همانند فرش های دیگر در به صورت 8 رنگ و 10 رنگ تولید می گردد. یکی از ویژگی های فرش 1200 شانه استفاده از نخ اکریلیک هیت ست شده با قابلیت ضد پرزدهی و حساسیت می باشد. موارد ذکر شده لازمه یک فرش اصل می باشد.

فرش ماشینی 1500 شانه اصل

یکی از ویژگی های فرش 1500 شانه، جلوه دستباف گونه آن می باشد. الیاف استفاده شده در فرش های 1500 شانه صد در صد اکریلیک است. به همین منظور فرش غیر قابل پرزدهی و حساسیت می باشد. یکی از جدید و به روز ترین دستگاه های بافت فرش 1500 شانه، به نام HCI3 می باشد.

کیفیت الیاف

در بافت فرش های ماشینی از الیاف مصنوعی استفاده می شود. در الیاف مصنوعی، اکریلیک یکی از بهترین الیاف به کار برده شده در فرش می باشد. الیاف اکریلیک قیمت بالاتری را نسبت به الیاف دیگر دارد. چرا که دوام و کیفیت فرش را افزایش می دهد.

 از ویژگی های اکریلیک می توان به عدم ایجاد پرزدهی و حساسیت در آن اشاره کرد. همچنین در برابر نور مستقیم خورشید مقاوم می باشد. اگر به دنبال فرشی هستید که ماندگاری بالایی داشته و همچنین جلوه ی زیبایی را به فرش دهد، الیاف صد در صد اکریلیک بهترین گزینه برای شما می باشد. یکی از تفاوت هایی که فرش اصل از فرش تقلبی دارد، لطافت و نرمی الیاف می باشد. به صورتی که قدم گذاشتن روی آن حس آرامش را در مخاطب ایجاد کند.

استعلام از کارخانه مربوط

در پشت تمامی فرش های اصل، برچسبی به منظور شناسنامه کلی از فرش می باشد. در آن شناسنامه مشخصات کاملی از فرش ذکر شده است. با تماس به شرکت تولید کننده می توانید اصل یا تقلبی بودن محصول را تشخیص دهید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

با خرید فرش کاشان از فروشگاه اینترنتی قالی کاشان می توانید فرشی زیبا و با کیفیت را خریداری کنید. یکی از ویژگی های فروشگاه قالی کاشان ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد. همچنین محصولات ارائه شده در این فروشگاه، از برند های معتبر می باشد.


برچسب: فرش ماشینی اصل، قالی کاشان، فرش کاشان، فرش جدید، فرش ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۴:۰۱ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

ویژگی های فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب قالی کاشان

در ایران، مردم از گذشته تا کنون از فرش برای کفپوش منزل خود استفاده می کردند. امروزه با توجه به وجود انواع کفپوش ها مانند سرامیک، پارکت و... همچنان خرید فرش برای مردم در اولویت می باشد. انسان ها یک سوم از عمرشان را در اتاق خواب خود می گذرانند. پس انتخاب یک فرش زیبا که با دیگر دکوراسیون هماهنگی داشته باشد، جلوه اتاق خواب را چندین برابر می کند. فرش خاصیت این را دارد که به یک محیط روح و گرما ببخشد.

ویژگی های فرش اتاق خواب

شما برای خرید یک فرش مناسب باید جنبه های زیادی را در نظر بگیرید. از جمله خرید یک فرشی که با دکوراسیون داخلی اتاقتان هماهنگی داشته باشد. اگر دکوراسیون اتاق سبک مدرن را دنبال می کند خرید یک فرش کلاسیک انتخاب مناسبی نمی باشد.

البته با توجه به شخصی بودن محیط اتاق خواب، می توانید طبق سلیقه خود وسایل را به شکل دلخواهتان قرار دهید. امروزه فرش های گوناگونی برای اتاق خواب در نظر گرفته شده است. مانند فرش های کودک که مخصوص اتاق فرزندتان طراحی شده است. همچنین استفاده از فرش های شگی، فرش های فانتزی و مدرن، گلیم فرش ها انتخاب مناسبی برای فرش اتاق خواب می باشد. حتی شما این اختیار را دارید که از فرشی که در سالن پذیرایی از آن استفاده کردید با فرش اتاقتان ست کنید.

اگر محیط اتاقتان به سرعت کثیف می شود استفاده از گلیم فرش ها انتخاب مناسبی است. گلیم فرش ها با توجه به خاب کم، آلودگی را در سطح خود نگه داشته و به سرعت قابل تمیز شدن هستند. در غیر این صورت استفاده از فرش های شگی جلوه بی نظیری را به اتاق شما می دهد. فرش های شگی با توجه به پرزهای بلندی که دارند لطافت را به اتاق شما می آورند. تنها ایرادی که می توان از این فرش گرفت، تجمع آلودگی در بین پرزهای بلند خود بوده و تمیز کردن آن کمی دشوار خواهد بود.

جنس فرش اتاق خواب

شما می توانید از هر فرش با هر الیاف تشکیل دهنده ای برای اتاق خواب خود استفاده کنید. پلی استر یک الیاف براق بوده و جلوه ی فرش را افزایش می دهد و همین طور الیاف اکریلیک دارای دوام و مقامت بالایی می باشد. ترکیب دو الیاف پلی استر و پشم آلودگی را در سطح خود نگه داشته و به سرعت تمیز می شوند.

رنگ فرش اتاق خواب

فرش ها از تنوع رنگ بندی زیادی برخودار هستند. پیشنهاد می شود قبل از خرید یک فرش زیبا برای اتاقتان، روانشناسی رنگها را مطالعه کنید. روانشناسی رنگها به شما کمک می کند بهترین انتخاب را در خرید یک فرش داشته و تا مدت زمان طولانی از آن لذت ببرید. رنگ ها و شخصیت انسان ارتباط نزدیکی به یک دیگر دارند. برای مثال برای آرامش روحی خود از یک رنگ ملایم مانند آبی استفاده کنید. استفاده از رنگ های خنثی تا مدت زمان طولانی جلوه خود را حفظ کرده و به روز می مانند.

ابعاد فرش اتاق خواب

پیشنهاد می شود تمام اتاق خود را با یک فرش زیبا بپوشانید. سایز های استاندارد انواع فرش به صورت دائم در بازار موجود هستند. اگر مایل به خرید یک سایز غیر استاندارد هستید، می توانید آن را سفارش داده تا برای شما بافته شود.

به طور معمول فرش باید در اتاق های بزرگ 20 سانتی متر و در اتاق های کوچک 13 سانتی متر تا دیوار فاصله داشته باشند. اگر مایل نیستید تمام فضای اتاق را با فرش بپوشانید می توانید از فرش های کنار تخت استفاده کنید.

فرش های کنار تخت این قابلیت را داشته تا هنگام پا گذاشتن روی آن حس خوبی در شما ایجاد شود. طول این فرش ها تا ابتدای تخت شما بوده و بین تخت و دیوار قرار می گیرد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان با در نظر گرفتن نیاز های شما در خرید فرش، انواع گوناگونی از فرش ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین فرش ها را با یک قیمت عالی در این فروشگاه پیدا کنید. یکی دیگر از مزایای این فروشگاه ارسال رایگان محصول به سراسر ایران می باشد.


برچسب: فرش اتاق خواب، فرش ارزان، فرش جدید، فرش کاشان، قالی کاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۰:۴۵ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

ویژگی های فرش مناسب اتاق کودک

فرش کودک کاشان و ویژگی های ان- خرید فرش ماشینی کاشان- قیمت فرش کدوک و عروسکی

یکی از بخش های مهم هر خانه اتاق کودک است. کودکان به قدری مورد توجه هستند که قبل از به دنیا آمدشان معمولا اتاق آنها با وسایل مخصوص چیده می شود. هم چینن دکوراسیون این بخش از خانه با سایر بخش ها تفاوت زیادی دارد. در اتاق کودک معمولا از فرش یا قالیچه به عنوان کف پوش استفاده می شود. در سال های اخیر فرش اتاق کودک با ویژگی های خاصی طراحی و بافته شده است. این دسته از فرش های ماشینی برای استفاده در اتاق کودک طراحی شده و ظاهر و بافت انها دارای خصوصیات ویژه ای است. در این متن قصد داریم با ویژگی های یک فرش اتاق کودک خوب آشنا شویم. بهتر است قبل ار خرید فرش اتاق کودک با ما در این متن همراه شوید.

ویژگی های فرش مناسب اتاق کودک

فرش مورد استفاده در اتاق کودک و نوجوان باید از نظر بافت خصوصیات زیادی داشته باشد. اولین مورد که بسیاری از خریداران نیز به آن توجه زیادی دارند ضخامت فرش است. فرش اتاق کودک باید ضخامت و خاب بالایی داشته باشد. زیرا کودکان پوستی بسیار حساس دارند و ممکن است بار ها به زمین بخورند. دراین صورت زبر بودن یا کم بودن ضخامت فرش باعث آسیب رسیدن به کودک می شود. برای جلوگیری از مشکل در بافت فرش کودک از نخ های ضخیم با خاب بلند استفاده می شود. بیش تر فرش های کودک با شانه و تراکم پایین بافته می شوند تا ضخامت زیادی داشته باشند. 

همان طور که می دانید با افزایش شانه فرش از ضخامت و خاب آن کاسته می شود. از این رو استفاده از یک فرش 1500 شانه در اتاق کودک کار درستی نخواهد بود. بیش تر فرش های اتاق کودک فرش 700 شانه یا فرش های فریز هستند که دارای خاب بیش از 10 میلی متر می باشند. این فرش ها بافتی بسیار نرم و لطیف داشته و با نخ های ضخیمی بافته می شوند.

از دیگر ویژگی هایی که یک فرش اتاق کودک باید داشته باشد کیفیت بالا است. فرشی که در این فضا استفاده می شود طبیعتا ممکن است بارها و بارها کثیف شود. از این رو اگر کیفیت پایینی داشته باشد ممکن است پس از شستن زیاد کیفیت خود را از دست بدهد. برای رفع این مشکل باید قبل از خرید حتما به جنس نخ های فرش دقت داشته باشید. هر چه کیفیت نخ های فرش بهتر باشد طول عمر و ماندگاری آن نیز بیش تر خواهد بود.

طرح و رنگ فرش کودک

از دیگر نکاتی که قبل از خرید فرش کودک مدرن باید به آن توجه کرد طرح و رنگ فرش کودک است. امروزه فرش کودک با طرح های بسیار متنوعی بافته شده است. استفاده از طرح های کارتونی و عروسکی در این فرش ها مرسوم است. زیرا بیش تر کودکان دوست دارند شخصیت های کارتونی مورد علاقه شان را در اتاق خود داشته باشند. در مورد رنگ بندی اتاق کودک نیز همین تنوع بالا را شاهد هستیم. فرش کودک در گروه فرش فانتزی و مدرن قرار داشته و با طرح های بسیار جدیدی بافته می شود.

در فرش اتاق کودک از رنگ های مختلفی استفاده شده است. در فرش کودک پسرانه بیش تر از رنگ های سرد و خنثی مانند آبی استفاده شده است. این کار باعث ایجاد آرامش در فضای اتاق می شود. در فرش کودک دخترانه نیز از رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی بیش تر استفاده می شود. البته این یک قانون نیست و هر کس ممکن است با سلیقه خود رنگ بندی مختلفی را در فرش کودک انتخاب کند. کودکان با رنگ ها ارتباط بسیار خوبی برقرار می کنند، مخصوصا با رنگ های شاد و روشن. بهتر است فرش انتخاب شده برای اتاق کودک دارای رنگ های متنوعی باشد.

خرید فرش اتاق کودک 

برای خرید فرش کودک و عروسکی بهتر است به سایت قالی کاشان رفته و از طرح های جدید و بسیار زیبای آن دیدن کنید. در این فروشگاه انواع فرش های ماشینی مانند فرش کودک، فرش آشپزخانه، فرش وینتیج یا کهنه نما، فرش کلاسیک، فرش شگی و... به نمایش گذاشته شده است. با رفتن به این فروشگاه اینترنتی می توانید فرش مورد نظر را به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان خرید کنید. 

کیفیت عالی فرش های کاشان در این مجموعه با ضمانت نامه 10 ساله تضمین شده است. قیمت ارزان و ارسال رایگان نیز از دیگر ویژگی های خرید فرش کاشان این فروشگاه اینترنتی فرش است.


برچسب: فرش کودک، فرش فانتزی و مدرن، خرید فرش، قیمت فرش، انواع فرش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۲:۰۴ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش شگی و ویژگی های آن

فرش کاشان فرش شگی فلوکاتی پرزبلند قالی کاشان

یکی از محبوب ترین فرش های ماشینی مدرن در سال های اخیر یقینا فرش های شگی بوده است. فرش های شگی یا پرزبلند در گروه فرش های فانتزی و مدرن قرار می گیرند. این فرش ها رقیب مناسبی برای فرش ها کلاسیک هستند و در دکوراسیون های مدرن فوق العاده پرکاربرد هستند. در این متن قصد داریم ویژگی های فرش های شگی را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با ما همراه شوید تا این فرش را بهتر بشناسید.

فرش شگی چیست ؟

فرش شگی یا پرزبلند دسته ای از فرش های ماشینی مدرن هستند که بافت خیلی خاصی دارند. در بافت فرش های شگی از پرزهایی استفاده می شود که بلند تر از نخ های فرش کلاسیک دارند. هم چنین ضخامت بیش تری نیز دارند. در نتیجه استفاده از این نوع الیاف در بافت این فرش فرش های شگی خاب بسیار بلندی دارند. خاب فرش های 700 شانه کلاسیک حدود ده میلی متر است. اما در فرش های شگی جدید این خاب به حدود 60 میلی متر نیز رسیده است. این خاب بسیار بلند مهم ترین ویژگی فرش های شگی است.

فرش شگی به خاطر هیمن خاب بلند به فرش پرزبلند نیز معروف است. فرش های پرزبلند به دلیل خاب بلند و داشتن نخ های ضخیم نرمی و لطافت بسیار بالایی دارند. بافت نرم این فرش در هنگام راه رفتن روی آن به خوبی حس می شود. برخی نیز این فرش را به همین دلیل در اتاق کودک پهن می کنند. فرش های شگی با وجود خاب بسیار بلند و خاب زیادی که دارند فاقد پرزدهی هستند. از نظر کیفیت نیز باید گفت این فرش ها بیش تر با نخ های پلی استر بافته می شوند. 

نخ های پلی استر در بافت این فرش رنگ های براق و جذابی دارند. هم چنین شست و شوی آنها نیز بسیار آسان است. از دیگر ویژگی های این نوع نخ عدم تغییر رنگ ها در گذر زمان است. فرش های های شگی با وجود نخ های ضخیم وزن بسیار کمی داشته و جابجایی و شستشوی آسانی دارند.

فرش شگی فلوکاتی 

فرش شگی فلوکاتی جدید ترین نوع فرش شگی کاشان است. این نوع از فرش های پرزبلند با الیافی به همین اسم بافته می شوند. الیاف فلوکاتی که در این فرش استفاده می شود کیفیت بسیار بالاتری دارند. این نخ ها رنگ های زیبا تر و جذاب تری داشته که سبب زیبایی بیش تر فرش می شود. در فرش های شگی فلوکاتی کاشان از رنگ بندی های خاص و جدیدی استفاده شده که در سایر فرش های شگی دیده نی نمی شود. رنگ زمینه آبی نقره و مسی که در فرش های شگی فلوکاتی کاشان دیده میش ود خریدارن بسیار زیادی را به سمت این فرش کشانده است. فرش های شگی کاشان در ابعاد و اشکال مختلفی بافته می شوند. 

خرید فرش شگی و پرزبلند ماشینی از کارخانه فرش کاشان

برای خرید مستقیم فرش از کارخانه می توانید به سایت قالی کاشان مراجعه کنید. در فروشگاه قالی کاشان بهترین فرش های ماشینی در طرح و رنگ های مختلف قابل مشاهده و بررسی است. در این فروشگاه می توان انواع فرش های ماشینی را با قیمتی ارزان و کیفیتی عالی خرید کرد.


برچسب: فرش شگی فلوکاتی، فرش پرزبلند، قالی کاشان، فرش کاشان، فرش فانتزی و مدرن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۲۴ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش شنل چیست ؟

فرش کاشان قالی کاشان فرش فانتزی و مدرن خرید و قیمت

فرش های فانتزی و مدرن ماشینی کاشان انواع مختلفی دارند. یکی از انواع فرش های ماشینی مدرن فرش های شنل هستند. فرش های شنل از جدید ترین فرش های فانتزی و مدرن هستند که در سال های اخیر به بازار فرش های ماشینی راه پیدا کرده اند. فرش شنل به دلیل طرح های  ساده و فانتزی در دکوراسیون های مدرن امروزی استفاده بسیار زیادی دارند. فرش های شنل در طرح های مختلفی بافته می شوند و برای انواع سلیقه ها طراحی شده اند. در این متن به بررسی فرش های شنل پرداخته و ویژگی های آن را بررسی می کنیم.

فرش شنل چیست؟

فرش شنل با فرش بلژیکی گروهی از فرش های فانتزی و مدرن هستند که دارای طرح های فانتزی و انتزاعی بوده و ویژگی های خاصی در بافت خود دارند. جنس نخ های استفاده شده در فرش شنل بیش تر پلی استر یا پلی پروپیلن است. به همین خاطر این فرش دوام و ماندکاری بسیار بالایی دارد. یکی از ویژگی های فرش شنل جابجایی آسان و شست وشوی بسیار آسان است. جنس فرش شنل به گونه ای است که به راحتی کثیف نمی شود. 

فرش های شنل الیافی براق دارد و به همین دلیل است که ظاهر این فرش بسیار زیبا به نظر می رسد . یکی از ویژگی های دیگر فرش شنل برجسنگی هایی است که در بافت آن دیده می شود. در فرش های شنل از نخ های شنل در متن فرش استفاده می شود و قسمت هایی از فرش دارای برجستگی هایی است که ظاهر فرش را زیبا تر می کند. فرش شنل عکس فرشهای شگی بوده و  پرز هایی بسیار کوتاه دارد ، فرشهای شنل مدرن با گل‌های برجسته و دارای فرورفتگی از جنس نخ شنل هستند . فرش‌های شنل با وجود پرزهای کوتاه، نرم و لطیف هستند.

فرش های شنل وزن بسیار کمی داشته و به راحتی جابجا می شوند. برای سر نخوردن فرش های شنل روی زمین از لاتکس هایی در پشت فرش استفاده می شود. الیاف به کار رفته در فرش شنل نه تنها باعث نرمی و لطافت بسیار زیاد این فرش می شوند بلکه موجب می شوند فرش شنل ضدلک و ضدچروک باشد و بعد از شستوشو در برابر نور آفتاب و حرارت مستقیم مقاومت بسیاری داشته باشد.

تفاوت فرش شنل و گلیم فرش

فرش های شنل و گلیم ها بافته هایی هستند که در دکوراسیون های امروزی استفاده بسیار زیادی دارند. طرح های ساده و کم نقش با رنگ های خاص در در فرش شنل و گلیم سبب می شود هماهنگی بالایی با دکوراسیون های مدرن داشته باشند. فرش شنل نسبت به گلیم بافتی نرم تر داشته و ضخامت بیش تری نیز دارد. از دیگر تفاوت های فرش شنل و گلیم طرح های مدرن تری است که در فرش شنل استفاده می شود.

فرش های شنل و گلیم ها برای استفاده در هر فضایی مناسب هستند. مقاومت گلیم ها نسبت به فرش های شنل بیش تر است. از این رو گلیم ها برای استفاده در فضا های پررفت و امد مانند آشپزخانه و راهرو ها مناسب تر هستند.

خرید فرش شنل

برای خرید فرش شنل ماشینی یا سایر فرش های فانتزی و مدرن به فروشگاه قالی کاشان مراجعه کنید. در این مجموعه بهترین و جدید ترین فرش های فانتزی و مدرن کاشان به قیمت درب کارخانه عرضه شده است. کیفیت فرش های ماشینی کاشان بسیار زیاد است و در سراسر دنیا فرش های کاشان را به کیفیت بالا و طرح های فوق العاده زیبا می شناسند.


برچسب: فرش کاشان، قالی کاشان، خرید فرش، قیمت فرش، فرش فانتزی و مدرن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۴:۵۳ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش فریز ماشینی کاشان - تفاوت فرش فریز و گلیم فرش

فرش کاشان گلیم فرش و فرش فانتزی فریز کاشان قیمت و خرید فرش و گلیم قالی کاشان

فرش های ماشینی کاشان انواع زیادی داشته که هر کدام کیفیت بافت بسیار بالایی دارند. کیفیت بسیار بالا در کنار طرح های جدید و منحصر به فرد سبب شده فرش های کاشان در سراسر دنیا مشهور باشند. کاشان از گذشته مهد تولید قالی های دستباف بوده و هم اکنون نیز هم در تولید فرش ماشینی و هم قالی های دستباف بسیارمعروف است. یکی از انواع فرش های ماشینی مدرن که در سال های اخیر شهرت یافته است فرش فریز ماشینی کاشان است. در این متن به بررسی این فرش پرداخته و تفاوت های آن را با گلیم فرش کاشان بررسی خواهیم کرد.

فرش فریز چیست ؟

فرش فریز یکی از انواع فرش های فانتزی و مدرن است که با الیاف پلی استر یا پلی پروپیلن بافته می شود. از این رو مقاومت بالایی داشته و ظاهری براق دارد. هم چنین بافتی نرم و لطیف دارد که به دلیل ضخامت بسیار خوب آن است. این موارد سبب شده فرش فریز گزینه ای عالی برای استفاده در اتاق کودکان محسوب شود. انواع فرش های فریز عروسکی و کودک کاشان با جدید ترین طرح ها در کارخانه فرش کاشان در حال تولید است.

از دیگر ویژگی های فرش فریز ماشینی کاشان وزن سبک و شست و شوی بسیار راحت آن است. الیاف این فرش به گونه ای است که خیلی دیرتر کثیف شده و به راحتی تمیز می شود. الیاف فرش فریز فانتزی هیت ست شده هستند و پرز دهی ندارند. قیمت ارزان فرش فریز در کنار این ویژگی ها سبب می شود برای استفاده در فضا های شلوغ نیز گزینه مناسبی باشد.

فرش فریز کاشان همانند فرش های کلاسیک به صورت دوتایی و به هم چسبیده بافته می شوند. به صورتی که خاب هر دو فرش به هم متصل بوده و پس از بافت به وسیله برش از هم جدا می شوند. از این رو فرش های فریز ریشه بریده یا کات پیل cut pile محسوب می شوند. فرش فریز کاشان در ابعاد متنوعی مانند فرش 6 متری و فرش 4 متری بافته شده و دارای طرح های متنوعی مثل : فرش فریز سه بعدی ، فرش فریز طرح سنتی یا گبه ، فرش فریزعروسکی و کودک ، فرش فریز فانتزی ، فرش فریز ترک و ... می باشد.

تفاوت فرش فریز و گلیم 

فرش فریز و گلیم از بافته هایی هستند که در دکوراسیون های مدرن امروزی استفاده بسیار زیادی دارند. نحوه بافت فرش فریز و گلیم تفاوت هایی دارد. فرش فریز دارای نخ خاب مستحکم و نسبتا ضخیمی بوده و بافتی نرم دارد. اما گلیم ها همانند موکت ها بدون نخ خاب و تنها با تار و پود بافته می شوند. به همین دلیل ضخامت بسیار پایین تری دارند. گلیم ها برای استفاده در راه رو ها، راه پله ها و آشپزخانه بسیار مناسب هستند. زیرا وزن بسیار کمی دارند. سبک بودن و جابجایی آسان در هنگام شست وشوی گلیم کار را آسان تر می کند.

از دیگر تفاوت های گلیم و فرش فریز تفاوت ظاهری آنها است. گلیم های ماشینی کاشان اغلب دارای طرح های سنتی و ساده هستند و با رنگ های کم تعدادی بافته می شوند. اما فرش فریز به دلیل تراکم بالاتر در بافت طرح های متنوع و مدرنی داشته و با رنگ های پرتعدادی نیز بافته می شود. ضخامت بیش تر فرش فریز نسبت به گلیم باعث مقاومت و دوام بیش تر فرش فریز شده است. 

خرید گلیم فرش و فرش فریز کاشان

همان گونه که در بالا اشاره شد فرش فریز و گلیم فرش از بافته های محبوب و پر فروش کاشان هستند. گلیم ها به دلیل طرح های سنتی و اصیل و فرش های فریز به دلیل طرح های متنوع فانتزی طرفداران زیادی دارند. برای خرید گلیم فرش کاشان یا فرش فریز کاشان به سایت قالی کاشان مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان انواع فرش های سنتی و کلاسیک و فرش های فانتزی و مدرن مانند فرش شگی به قیمت ارزان تر به نمایش گذاشته شده است. در فروشگاه قالی کاشان جدید ترین فرش های ماشینی کاشان را می توانید مستقیما از کارخانه فرش کاشان خرید نموده و با بهترین کیفیت دریافت نمایید.

جدید ترین و زیبا ترین فرش های کلاسیک و سنتی مانند فرش طرح افشان کاشان و فرش طرح خشتی کاشان را می توان در شانه و تراکم و ابعاد مختلف در این مجموعه مشاهده و بررسی نمود.


برچسب: فرش کاشان، قالی کاشان، فرش فریز، گلیم فرش، خرید فرش ماشینی، قیمت فرش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۹:۲۴ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)