فرش ماشيني 700 شانه كاشان فرش ماشيني 700 شانه كاشان .

فرش ماشيني 700 شانه كاشان

چگونه فرشتان را مثل روز اول نو كنيد؟!

 قالي كاشان

زماني كه براي منزلتان فرش انتخاب ميكنيد حتما به اين فكر كرده ايد چگونه ميتوانم از فرشم نگه داري كنم، به گونه اي كه هميشه نو به نظر برسد. از آنجايي كه فرش يكي از اقلام گران در بين وسايل منزل است بايد روش هاي نگهداري از آن را  بدانيم. در اين مقاله سعي داريم شما را با روش هاي نگهداري صحيح از فرش آشنا كنيم.

نحوه ي صحيح جارو زدن فرش
اولين قدم در نگهداري فرش آشنايي با نحوه صحيح جارو زدن آن مي باشد. هر فرش حداقل يك بار و حداكثر سه بار در هفته بايد بوسيله ي جاروبرقي تميز شود و در هنگام استفاده از جاروبرقي بايد فرش را در همه ي جهات جارو زد تا تمامي گرد و غبار و ذرات آلودگي ها از آن خارج شود. سعي كنيد جاروكشي فرش رو به صورت منظم و با در نظرگرفتن ميزان رفت و آمد و كثيف شدن فرش انجام دهيد.

لكه گيري فرش
يكي از مواردي كه باعث از دست رفتن زيبايي فرش شده و به آن ظاهري كهنه مي دهد وجود لكه هاي مختلف روي فرش است. بهترين كار براي لكه گيري فرش اين است كه بلافاصله بعد از ايجاد لكه به روي فرش جهت برطرف كردن آن اقدام نماييد. براي اين كار با توجه به نوع لكه ي ايجاد شده آن را برطرف كنيد. اگر لكه قابل برداشتن است با نوك چاقو آن را بداريد سپس با آب ولرم و مقداري شامپو فرش و يك تكه اسفنج آن را تميز كنيد.

اگر لكه ها با اين روش تميز نشد مقداري سركه سفيد يا الكل داخل محلول فوق بريزيد يا اينكه از تينر به تنهايي استفاده كنيد. ولي به اين نكته توجه كنيد كه تينر خاصيت رنگبري نيز دارد كه بيشتر براي لكه هاي جوهري يا چسب استفاده مي شود. پس از پاك شدن لكه، محل لكه را با آب فراوان شستشو دهيد. و سپس آن را خشك كنيد.

شستشوي فرش
درصورت ايجاد لكه هاي زياد و يا پاك نشدن آنها، به قاليشويي هاي معتبر مراجعه كنيد. اگر براي شستشوي فرش در منزل اقدام كرديد حتما بايد با روش هاي اصولي فرش خود را بشوييد تا به آن آسيب وارد نشود. براي اين كار از مواد شوينده مناسب مثل شامپو فرش استفاده كرده و از به كار بردن مواد شوينده ي قوي و اسيدي كه به بافت و رنگ فرش آسيب مي زنند خودداري نماييد.

پس از شستشو، آب موجود در فرش را كاملا خارج كنيد. حواستان باشد آب موجود در ريشه را هم بگيريد زيرا باقي ماندن آب اضافي در فرش و ريشه باعث زرد شدن آن مي شود. سپس فرش را در محل مناسب پهن كرد تا خشك شود. دقت كنيد به هيچ عنوان فرش را آويزان نكنيد و در بابر تابش مستقيم نور خورشيد نگذاريد.

استفاده از جوش شيرين
براي اينكه فرشتان هميشه نو به نظر برسد و ظاهري شفاف داشته باشد، همچنين براي رفع بوهاي نامطبوع از فرش ميتوانيد پودر جوش شيرين استفاده كنيد. كافيست آن را روي فرش ريخته و حدودا نيم ساعت بعد با جاروبرقي فرش را جارو بزنيد.

استفاده از روفرشي
براي جلوگيري از كثيف شدن فرش بهتر است با يك روفرشي مناسب روي آن را بپوشانيد. اين كار سبب تميز و نو ماندن فرش مي شود. بخصوص اگر اين فرش در محل رفت و آمد زياد و يا حضور كودكان در آن محل مي باشد.

با كفش روي فرش راه نرويد
راه رفتن با كفش روي فرش باعث كثيف شدن فرش و نفوذ خاك و ذرات به عمق فرش شده و از طرفي باعث كوبيده شدن فرش و آسيب رسيدن به بافت فرش خواهد شد. به طور كلي فرش هاي باكيفيت كه با الياف مرغوب بافت شده اند در اثر شستشوي اصولي آسيب نمي بينند. هر فرش سالي يك بار نياز به شستشو دارد.

كارخانه فرش كاشان
در فروشگاه معتبر قالي كاشان مي توانيد فرش هايي با الياف صددرصد اكريليك را تهيه كنيد. الياف اكريليك يكي از مرغوب و باكيفيت ترين الياف موجود در فرش مي باشد. از ويژگي هاي اكريليك مي توان به مقاومت در برابر آلودگي ها اشاره كرد. يكي از ويژگي هاي قالي كاشان ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: فرش كاشان، فرش ارزان، قالي كاشان، فرش جديد، فرش باكيفيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۸:۰۶ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)

فرش مدرن در دكوراسيون مدرن

فرش مدرن قالي كاشان

فرش يكي از مهم ترين عنصر در خانه محسوب مي شود. امروزه مردن به دكوراسيون هاي مدرن كه تشكيل شده از وسايلي ساده و دور از تجملات هستند، اهميت بيشتر را مي دهند. خوشبختانه با پيشرفت صنعت فرش ايران، فرش هاي مدرن در تنوع بالايي در حال توليد هستند. در اين مقاله شما را با هماهنگي بين فرش مدرن و دكوراسيون مدرن آشنا خواهيم كرد.

ويژگي فرش مدرن

از آنجايي كه دكوراسيون مدرن بسيار خاص مي باشد، فرش مدرن از اين سبك پيروي كرده و طرح و نقش هاي خاصي را دارد. طرح هاي فرش مدرن كم نقش و نگار بوده و رنگ هاي ساده را دنبال مي كند. به دليل پلي استر به كار رفته در اكثر فرش هاي مدرن باعث افزايش كيفيت و لطافت فرش شده است.

در فرش هاي سنتي طراحي و نقش فرش به گونه اي مي باشد كه از 4 گوشه فرش كه اصطلاحا لچك نام دارد به صورت قرينه شروع شده و در مركز فرش كه ترنج نام دارد ختم مي شود. در اين فرش ها از نقش و نگار ساده و خطوط هندسي استفاده زيادي شده است. و همين جلوه فرش را افزايش داده است.

يكي ديگر از خاصيت فرش هاي مدرن استفاده رنگ هاي تند در بافت فرش مي باشد. همچنين رنگ اصلي به كار برده شده در فرش هاي مدرن رنگ خاكستري مي باشد. با توجه به دلايل ذكر شده فرش مدرن، امروزه توجه افراد بسياري را به خود جلب كرده است.

فرش هاي زيادي در دسته بندي فرش هاي مدرن قرار مي گيرند كه با توجه به نوع دكوراسيون با فضا هماهنگ مي شوند. از جمله فرش هاي شگي، فرش فلوكاتي، فرش شنل، فرش فريز و فرش عروسكي كه براي اتاق كودك طراحي شده است.

فرش هاي مدرن در تمام سايز هاي استاندارد كه شما فرش 6 متري، فرش 9 متري و فرش 12 متري قابل بافت مي باشد و اگر شما خواهان يك متراژ غيراستاندارد باشيد، ابعاد مورد نظر را به شركت توليدكننده تحويل داده تا فرش با سايز مورد نظر شما بافت گردد.

ويژگي دكوراسيون مدرن

يكي از ويژگي هاي سبك مدرن كه شباهت بسياري با فرش مدرن دارد سادگي در دكوراسيون و استفاده از رنگ هاي خاصي از جمله خاكستري مي باشد. همان طور كه ذكر شد رنگ خاكستري در فرش هاي مدرن، رنگ اصلي محسوب مي شود. اگر از مبلمان هايي با طراحي شلوغ استفاده مي كنيد خريد يك فرش مدرن با طراحي ساده جلوه بي نظيري را به خانه شما مي دهد.

استفاده از وسايل گوشه دار در دكوراسيون مدرن نشانه سرسختي در زندگي مدرن مي باشد. همچنين استفاده از وسايل منحني نشانه حركت و پويايي است. در دكوراسيون مدرن مجستمه هاي مفهمومي به اين فضا جلوه مي دهد. اگر سادگي و در عين حال به دنبال يك فضاي خاص هستيد فرش مدرن تكميل كننده فضاي مدرن شما شده و منزلتان را بسيار زيبا مي كند.

خريد مستقيم فرش كاشان از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان يكي از فروشگاه هاي معتبر فروش انواع فرش بوده است. اين فروشگاه بهترين كيفيت و زيبا ترين محصولات را به مشتريان خود ارائه مي كند. يكي از ويژگي هاي فروشگاه اينترنتي قالي كاشان ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: فرش مدرن ، فرش خاص ، فرش باكيفيت ، فرش فانتزي ، فرش جديد ، فرش زيبا ، فرش كاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۷:۰۷ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)

تشخيص فرش ماشيني اصل از تقلبي

فرش اصل در قالي كاشان

امروزه تنوع در بافت فرش هاي ماشيني بسيار بالا مي باشد. به همين دليل برخي از افراد با جايگزين كردن مواد اوليه نامرغوب، فرش بي كيفيت خود را به جاي يك فرش اصل به فروش مي رسانند. اين مقاله به منظور روش هاي تشخيص فرش اصل از تقلبي تهيه شده مي باشد. تا به شما كمك كند بهترين كيفيت را خريداري كنيد.

فرش ماشيني اصل كاشان

شانه و تراكم در فرش هاي ماشيني نقش بسيار مهمي را دارند. شانه به تعداد گره ها در ي متر عرض فرش گفته مي شود. همچنين به تعداد گره ها در يك متر طول فرش تراكم گفته مي شود. به صورت استاندارد، فرش هاي اصل در شانه هاي 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه، 1600 شانه توليد و بازار عرضه مي گردند. با توجه به عرض ماشين آلات بافندگي، عرض يا شانه فرش در همه فرش ها ثابت مي باشد ولي طول يا تراكم فرش متغير مي باشد. براي تشخيص اصل بودن يك فرش مي توانيد تعداد گره ها در يك متر عرض فرش را شمرده و با صد برابر كردن آن شانه فرش اصل را بدست آوريد.

فرش ماشيني 700 شانه اصل

تراكم در فرش هاي 700 شانه متغير مي باشد. به صورت استاندارد اين تراكم بين عدد 1000 الي 3000 توليد مي شود. فرش هاي 700 شانه در دو دسته 8 رنگ و 10 رنگ بافته مي شوند. بارزترين تراكم در فرش هاي 700 شانه، تراكم 2550 بوده و در نتيجه يكي از اصل ترين فرش هاي ماشيني با مشخصات 700 شانه با تراكم 2550 به بازار عرضه مي گردد.

فرش ماشيني 1000 شانه اصل

فرش هاي 1000 شانه با تراكم 3000 توليد مي شوند و با طيف رنگي 8 رنگ و 10 رنگ به فروش مي رسند. الياف به كار رفته در فرش هاي 1000 شانه نخ اكريليك هيت ست شده مي باشد. چنانچه فرش 1000 شانه اي خريداري كرديد كه داراي مشخصات ديگري بود، آن فرش اصل نمي باشد.

فرش ماشيني 1200 شانه اصل

فرش 1200 شانه به صورت استاندارد در تراكم 3600 بافته مي شود. اين فرش همانند فرش هاي ديگر در به صورت 8 رنگ و 10 رنگ توليد مي گردد. يكي از ويژگي هاي فرش 1200 شانه استفاده از نخ اكريليك هيت ست شده با قابليت ضد پرزدهي و حساسيت مي باشد. موارد ذكر شده لازمه يك فرش اصل مي باشد.

فرش ماشيني 1500 شانه اصل

يكي از ويژگي هاي فرش 1500 شانه، جلوه دستباف گونه آن مي باشد. الياف استفاده شده در فرش هاي 1500 شانه صد در صد اكريليك است. به همين منظور فرش غير قابل پرزدهي و حساسيت مي باشد. يكي از جديد و به روز ترين دستگاه هاي بافت فرش 1500 شانه، به نام HCI3 مي باشد.

كيفيت الياف

در بافت فرش هاي ماشيني از الياف مصنوعي استفاده مي شود. در الياف مصنوعي، اكريليك يكي از بهترين الياف به كار برده شده در فرش مي باشد. الياف اكريليك قيمت بالاتري را نسبت به الياف ديگر دارد. چرا كه دوام و كيفيت فرش را افزايش مي دهد.

 از ويژگي هاي اكريليك مي توان به عدم ايجاد پرزدهي و حساسيت در آن اشاره كرد. همچنين در برابر نور مستقيم خورشيد مقاوم مي باشد. اگر به دنبال فرشي هستيد كه ماندگاري بالايي داشته و همچنين جلوه ي زيبايي را به فرش دهد، الياف صد در صد اكريليك بهترين گزينه براي شما مي باشد. يكي از تفاوت هايي كه فرش اصل از فرش تقلبي دارد، لطافت و نرمي الياف مي باشد. به صورتي كه قدم گذاشتن روي آن حس آرامش را در مخاطب ايجاد كند.

استعلام از كارخانه مربوط

در پشت تمامي فرش هاي اصل، برچسبي به منظور شناسنامه كلي از فرش مي باشد. در آن شناسنامه مشخصات كاملي از فرش ذكر شده است. با تماس به شركت توليد كننده مي توانيد اصل يا تقلبي بودن محصول را تشخيص دهيد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

با خريد فرش كاشان از فروشگاه اينترنتي قالي كاشان مي توانيد فرشي زيبا و با كيفيت را خريداري كنيد. يكي از ويژگي هاي فروشگاه قالي كاشان ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد. همچنين محصولات ارائه شده در اين فروشگاه، از برند هاي معتبر مي باشد.


برچسب: فرش ماشيني اصل، قالي كاشان، فرش كاشان، فرش جديد، فرش ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۴:۰۱ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب قالي كاشان

در ايران، مردم از گذشته تا كنون از فرش براي كفپوش منزل خود استفاده مي كردند. امروزه با توجه به وجود انواع كفپوش ها مانند سراميك، پاركت و... همچنان خريد فرش براي مردم در اولويت مي باشد. انسان ها يك سوم از عمرشان را در اتاق خواب خود مي گذرانند. پس انتخاب يك فرش زيبا كه با ديگر دكوراسيون هماهنگي داشته باشد، جلوه اتاق خواب را چندين برابر مي كند. فرش خاصيت اين را دارد كه به يك محيط روح و گرما ببخشد.

ويژگي هاي فرش اتاق خواب

شما براي خريد يك فرش مناسب بايد جنبه هاي زيادي را در نظر بگيريد. از جمله خريد يك فرشي كه با دكوراسيون داخلي اتاقتان هماهنگي داشته باشد. اگر دكوراسيون اتاق سبك مدرن را دنبال مي كند خريد يك فرش كلاسيك انتخاب مناسبي نمي باشد.

البته با توجه به شخصي بودن محيط اتاق خواب، مي توانيد طبق سليقه خود وسايل را به شكل دلخواهتان قرار دهيد. امروزه فرش هاي گوناگوني براي اتاق خواب در نظر گرفته شده است. مانند فرش هاي كودك كه مخصوص اتاق فرزندتان طراحي شده است. همچنين استفاده از فرش هاي شگي، فرش هاي فانتزي و مدرن، گليم فرش ها انتخاب مناسبي براي فرش اتاق خواب مي باشد. حتي شما اين اختيار را داريد كه از فرشي كه در سالن پذيرايي از آن استفاده كرديد با فرش اتاقتان ست كنيد.

اگر محيط اتاقتان به سرعت كثيف مي شود استفاده از گليم فرش ها انتخاب مناسبي است. گليم فرش ها با توجه به خاب كم، آلودگي را در سطح خود نگه داشته و به سرعت قابل تميز شدن هستند. در غير اين صورت استفاده از فرش هاي شگي جلوه بي نظيري را به اتاق شما مي دهد. فرش هاي شگي با توجه به پرزهاي بلندي كه دارند لطافت را به اتاق شما مي آورند. تنها ايرادي كه مي توان از اين فرش گرفت، تجمع آلودگي در بين پرزهاي بلند خود بوده و تميز كردن آن كمي دشوار خواهد بود.

جنس فرش اتاق خواب

شما مي توانيد از هر فرش با هر الياف تشكيل دهنده اي براي اتاق خواب خود استفاده كنيد. پلي استر يك الياف براق بوده و جلوه ي فرش را افزايش مي دهد و همين طور الياف اكريليك داراي دوام و مقامت بالايي مي باشد. تركيب دو الياف پلي استر و پشم آلودگي را در سطح خود نگه داشته و به سرعت تميز مي شوند.

رنگ فرش اتاق خواب

فرش ها از تنوع رنگ بندي زيادي برخودار هستند. پيشنهاد مي شود قبل از خريد يك فرش زيبا براي اتاقتان، روانشناسي رنگها را مطالعه كنيد. روانشناسي رنگها به شما كمك مي كند بهترين انتخاب را در خريد يك فرش داشته و تا مدت زمان طولاني از آن لذت ببريد. رنگ ها و شخصيت انسان ارتباط نزديكي به يك ديگر دارند. براي مثال براي آرامش روحي خود از يك رنگ ملايم مانند آبي استفاده كنيد. استفاده از رنگ هاي خنثي تا مدت زمان طولاني جلوه خود را حفظ كرده و به روز مي مانند.

ابعاد فرش اتاق خواب

پيشنهاد مي شود تمام اتاق خود را با يك فرش زيبا بپوشانيد. سايز هاي استاندارد انواع فرش به صورت دائم در بازار موجود هستند. اگر مايل به خريد يك سايز غير استاندارد هستيد، مي توانيد آن را سفارش داده تا براي شما بافته شود.

به طور معمول فرش بايد در اتاق هاي بزرگ 20 سانتي متر و در اتاق هاي كوچك 13 سانتي متر تا ديوار فاصله داشته باشند. اگر مايل نيستيد تمام فضاي اتاق را با فرش بپوشانيد مي توانيد از فرش هاي كنار تخت استفاده كنيد.

فرش هاي كنار تخت اين قابليت را داشته تا هنگام پا گذاشتن روي آن حس خوبي در شما ايجاد شود. طول اين فرش ها تا ابتداي تخت شما بوده و بين تخت و ديوار قرار مي گيرد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان با در نظر گرفتن نياز هاي شما در خريد فرش، انواع گوناگوني از فرش ها را در اختيار شما عزيزان قرار داده است. شما مي توانيد بهترين و با كيفيت ترين فرش ها را با يك قيمت عالي در اين فروشگاه پيدا كنيد. يكي ديگر از مزاياي اين فروشگاه ارسال رايگان محصول به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: فرش اتاق خواب، فرش ارزان، فرش جديد، فرش كاشان، قالي كاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۰:۴۵ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)