فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

ویژگی های فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب قالی کاشان

در ایران، مردم از گذشته تا کنون از فرش برای کفپوش منزل خود استفاده می کردند. امروزه با توجه به وجود انواع کفپوش ها مانند سرامیک، پارکت و... همچنان خرید فرش برای مردم در اولویت می باشد. انسان ها یک سوم از عمرشان را در اتاق خواب خود می گذرانند. پس انتخاب یک فرش زیبا که با دیگر دکوراسیون هماهنگی داشته باشد، جلوه اتاق خواب را چندین برابر می کند. فرش خاصیت این را دارد که به یک محیط روح و گرما ببخشد.

ویژگی های فرش اتاق خواب

شما برای خرید یک فرش مناسب باید جنبه های زیادی را در نظر بگیرید. از جمله خرید یک فرشی که با دکوراسیون داخلی اتاقتان هماهنگی داشته باشد. اگر دکوراسیون اتاق سبک مدرن را دنبال می کند خرید یک فرش کلاسیک انتخاب مناسبی نمی باشد.

البته با توجه به شخصی بودن محیط اتاق خواب، می توانید طبق سلیقه خود وسایل را به شکل دلخواهتان قرار دهید. امروزه فرش های گوناگونی برای اتاق خواب در نظر گرفته شده است. مانند فرش های کودک که مخصوص اتاق فرزندتان طراحی شده است. همچنین استفاده از فرش های شگی، فرش های فانتزی و مدرن، گلیم فرش ها انتخاب مناسبی برای فرش اتاق خواب می باشد. حتی شما این اختیار را دارید که از فرشی که در سالن پذیرایی از آن استفاده کردید با فرش اتاقتان ست کنید.

اگر محیط اتاقتان به سرعت کثیف می شود استفاده از گلیم فرش ها انتخاب مناسبی است. گلیم فرش ها با توجه به خاب کم، آلودگی را در سطح خود نگه داشته و به سرعت قابل تمیز شدن هستند. در غیر این صورت استفاده از فرش های شگی جلوه بی نظیری را به اتاق شما می دهد. فرش های شگی با توجه به پرزهای بلندی که دارند لطافت را به اتاق شما می آورند. تنها ایرادی که می توان از این فرش گرفت، تجمع آلودگی در بین پرزهای بلند خود بوده و تمیز کردن آن کمی دشوار خواهد بود.

جنس فرش اتاق خواب

شما می توانید از هر فرش با هر الیاف تشکیل دهنده ای برای اتاق خواب خود استفاده کنید. پلی استر یک الیاف براق بوده و جلوه ی فرش را افزایش می دهد و همین طور الیاف اکریلیک دارای دوام و مقامت بالایی می باشد. ترکیب دو الیاف پلی استر و پشم آلودگی را در سطح خود نگه داشته و به سرعت تمیز می شوند.

رنگ فرش اتاق خواب

فرش ها از تنوع رنگ بندی زیادی برخودار هستند. پیشنهاد می شود قبل از خرید یک فرش زیبا برای اتاقتان، روانشناسی رنگها را مطالعه کنید. روانشناسی رنگها به شما کمک می کند بهترین انتخاب را در خرید یک فرش داشته و تا مدت زمان طولانی از آن لذت ببرید. رنگ ها و شخصیت انسان ارتباط نزدیکی به یک دیگر دارند. برای مثال برای آرامش روحی خود از یک رنگ ملایم مانند آبی استفاده کنید. استفاده از رنگ های خنثی تا مدت زمان طولانی جلوه خود را حفظ کرده و به روز می مانند.

ابعاد فرش اتاق خواب

پیشنهاد می شود تمام اتاق خود را با یک فرش زیبا بپوشانید. سایز های استاندارد انواع فرش به صورت دائم در بازار موجود هستند. اگر مایل به خرید یک سایز غیر استاندارد هستید، می توانید آن را سفارش داده تا برای شما بافته شود.

به طور معمول فرش باید در اتاق های بزرگ 20 سانتی متر و در اتاق های کوچک 13 سانتی متر تا دیوار فاصله داشته باشند. اگر مایل نیستید تمام فضای اتاق را با فرش بپوشانید می توانید از فرش های کنار تخت استفاده کنید.

فرش های کنار تخت این قابلیت را داشته تا هنگام پا گذاشتن روی آن حس خوبی در شما ایجاد شود. طول این فرش ها تا ابتدای تخت شما بوده و بین تخت و دیوار قرار می گیرد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان با در نظر گرفتن نیاز های شما در خرید فرش، انواع گوناگونی از فرش ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین فرش ها را با یک قیمت عالی در این فروشگاه پیدا کنید. یکی دیگر از مزایای این فروشگاه ارسال رایگان محصول به سراسر ایران می باشد.


برچسب: فرش اتاق خواب، فرش ارزان، فرش جدید، فرش کاشان، قالی کاشان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۰:۴۵ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)