فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش زمینه سرمه ای در دکوراسیون

                              

گسترش صنعت فرش های ماشینی باعث بوجود آمدن تنوع در طرح و رنگ این فرش ها شده است. همین عامل باعث شده که عده زیادی در هنگام خرید فرش ماشینی دچار سردرگمی شوند. یکی از پرطرفدارترین رنگ در فرش، فرش زمینه سرمه ای می باشد.

از آن جا که فرش جزو کالاهای گران قیمت به شمار می رود. هنگام خرید فرش باید علاوه بر انتخاب طرح مناسب به رنگ فرش نیز توجه ویژه ای داشته باشیم. زیرا در غیر این صورت خسارت جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

فرش زمینه سرمه ای دردکوراسیون

فرش زمینه سرمه ای جزو رنگ های زمینه تیره محسوب می شوند. که اغلب به خاطر تیرگی زیاد با رنگ مشکی اشتباه گرفته می شود . اما نکته ای مهم این است که فرش زمینه مشکی در فرش نداریم. اکثر فرش های زمینه تیره ، فرش زمینه سرمه ای می باشند.

 در هنگام انتخاب این فرش باید به چندین عامل مهم دقت کنید. اولین نکته توجه به سبک دکوراسیون منزلتان است. فرش های زمینه سرمه ای برای دکوراسیون های کلاسیک و مدرن-کلاسیک بسیار مناسب هستد. فرش های سرمه ای با طرح های اصیل جزو فرش های لوکس محسوب می شوند.

عامل بعدی توجه به رنگ کفپوش و دیوارهاست. چنانچه رنگ کفپوش های منزلتان تیره است. نباید از فرش زمینه سرمه ای استفاده کنید. زیرا باعث کوچک نشان دادن فضا می شود. و از طرفی فضا را خسته کننده ودلگیر خواهد کرد. اگر کفپوش ها روشن است و دیوارها رنگ تیره دارد. در این صورت نیز بهتر است از این رنگ فرش استفاده نکنید.

عامل دیگر توجه به ابعد فضای مورد نظر است. اگر ابعاد فضای مورد نظرتان بزرگ است به راحتی می توانید از یک یا چند فرش زمینه سرمه ای استفاده کنید.عامل بعدی نیز توجه به میزان نور در فضایی ست که می خواهیم برای آن فرش زمینه سرمه ای استفاده کنیم. اگر فضای مورد نظرتان نورگیری خوبی داشته باشد. استفاده از این فرش گزینه مناسبی است. در غیر اینصورت انتخاب این فرش توصیه نمی شود.

فرش زمینه سرمه ای انتخاب بسیار مناسبی برای مکان های پررفت و آمد که پاخور زیاد دارند می باشد. بنابراین از این فرش می توان برای نشیمن و راهروها و ورودی منازل و همچنین آشپزخانه و ناهارخوری استفاده کرد. چرا که دیرتر کثیف و چرک می شوند.

اگرمی خواهید فضای اتاق خوابتان گرم به نظر برسد می توانید از این فرش استفاده کنید. توجه کنید که سایر وسایل را با رنگ روشن در نظر بگیرید. استفاده ازاین فرش برای اتاق کودکان که پاخور زیاد دارد چون دیرتر کثیف می شود مناسب است.

ست کردن فرش زمینه سرمه ای با دیگر وسایل

چنانچه این فرش را برای دکوراسیون کلاسیک و مجلل انتخاب کردید. باید توجه کنید که از نقوش اصیل مثل افشان و خشتی و کاشان و.. استفاده کنید. این فرش ها معمولا دارای نقشه شلوغی هستند لذا از پارچه های ساده برای مبلمانتان استفاده کنید. رنگ کرم و بژ بهترین رنگ پیشنهادی برای مبلمان می باشد. در این صورت می توانید ازرنگ سرمه ای برای پرده و سایر اکسسوری ها استفاده کنید. استفاده از رنگ های موجود در فرش نیز برای مبلمان و پرده واکسسوری ها بسیار مناسب است.

اگر سبک دکوراسیونتان مدرن است می توانید از فرش های زمینه سرمه ای مدرن و با طرح های ساده و فانتزی استفاده کنید. از آن جا که دردکوراسیون های مدرن رنگ ها معمولا روشن ولایت هستند. لذا برای مبلمان و پرده و سایر اکسسوری ها  استفاده از رنگ های روشن به شدت توصیه می شود.  

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

 


برچسب: قالی کاشان، خرید اینترنتی فرش،طرح افشان ، فرش شانه، فرش کلاسیک،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۹:۱۴ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)