فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش شنل چیست ؟

فرش کاشان قالی کاشان فرش فانتزی و مدرن خرید و قیمت

فرش های فانتزی و مدرن ماشینی کاشان انواع مختلفی دارند. یکی از انواع فرش های ماشینی مدرن فرش های شنل هستند. فرش های شنل از جدید ترین فرش های فانتزی و مدرن هستند که در سال های اخیر به بازار فرش های ماشینی راه پیدا کرده اند. فرش شنل به دلیل طرح های  ساده و فانتزی در دکوراسیون های مدرن امروزی استفاده بسیار زیادی دارند. فرش های شنل در طرح های مختلفی بافته می شوند و برای انواع سلیقه ها طراحی شده اند. در این متن به بررسی فرش های شنل پرداخته و ویژگی های آن را بررسی می کنیم.

فرش شنل چیست؟

فرش شنل با فرش بلژیکی گروهی از فرش های فانتزی و مدرن هستند که دارای طرح های فانتزی و انتزاعی بوده و ویژگی های خاصی در بافت خود دارند. جنس نخ های استفاده شده در فرش شنل بیش تر پلی استر یا پلی پروپیلن است. به همین خاطر این فرش دوام و ماندکاری بسیار بالایی دارد. یکی از ویژگی های فرش شنل جابجایی آسان و شست وشوی بسیار آسان است. جنس فرش شنل به گونه ای است که به راحتی کثیف نمی شود. 

فرش های شنل الیافی براق دارد و به همین دلیل است که ظاهر این فرش بسیار زیبا به نظر می رسد . یکی از ویژگی های دیگر فرش شنل برجسنگی هایی است که در بافت آن دیده می شود. در فرش های شنل از نخ های شنل در متن فرش استفاده می شود و قسمت هایی از فرش دارای برجستگی هایی است که ظاهر فرش را زیبا تر می کند. فرش شنل عکس فرشهای شگی بوده و  پرز هایی بسیار کوتاه دارد ، فرشهای شنل مدرن با گل‌های برجسته و دارای فرورفتگی از جنس نخ شنل هستند . فرش‌های شنل با وجود پرزهای کوتاه، نرم و لطیف هستند.

فرش های شنل وزن بسیار کمی داشته و به راحتی جابجا می شوند. برای سر نخوردن فرش های شنل روی زمین از لاتکس هایی در پشت فرش استفاده می شود. الیاف به کار رفته در فرش شنل نه تنها باعث نرمی و لطافت بسیار زیاد این فرش می شوند بلکه موجب می شوند فرش شنل ضدلک و ضدچروک باشد و بعد از شستوشو در برابر نور آفتاب و حرارت مستقیم مقاومت بسیاری داشته باشد.

تفاوت فرش شنل و گلیم فرش

فرش های شنل و گلیم ها بافته هایی هستند که در دکوراسیون های امروزی استفاده بسیار زیادی دارند. طرح های ساده و کم نقش با رنگ های خاص در در فرش شنل و گلیم سبب می شود هماهنگی بالایی با دکوراسیون های مدرن داشته باشند. فرش شنل نسبت به گلیم بافتی نرم تر داشته و ضخامت بیش تری نیز دارد. از دیگر تفاوت های فرش شنل و گلیم طرح های مدرن تری است که در فرش شنل استفاده می شود.

فرش های شنل و گلیم ها برای استفاده در هر فضایی مناسب هستند. مقاومت گلیم ها نسبت به فرش های شنل بیش تر است. از این رو گلیم ها برای استفاده در فضا های پررفت و امد مانند آشپزخانه و راهرو ها مناسب تر هستند.

خرید فرش شنل

برای خرید فرش شنل ماشینی یا سایر فرش های فانتزی و مدرن به فروشگاه قالی کاشان مراجعه کنید. در این مجموعه بهترین و جدید ترین فرش های فانتزی و مدرن کاشان به قیمت درب کارخانه عرضه شده است. کیفیت فرش های ماشینی کاشان بسیار زیاد است و در سراسر دنیا فرش های کاشان را به کیفیت بالا و طرح های فوق العاده زیبا می شناسند.


برچسب: فرش کاشان، قالی کاشان، خرید فرش، قیمت فرش، فرش فانتزی و مدرن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۴:۵۳ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)