فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

طرح فرش ماشینی

با ظهور فرش های ماشینی و پیشرفت تکنولوژی در دستگاه های تولید فرش ماشینی ، هر روز شاهد تولید فرش ماشینی در کیفیت های بالا و طرح و رنگ های متنوع تر هستیم. تنوع در طرح های فرش ماشینی به حدی زیاد است که شما هیچ گاه با رفتن به فروشگاه ها و نمایشگاه های فرش قادر به دیدن همه طرح های آن ها نخواهید شد. هم چنین هرکس با هر سلیقه و حتی سلیقه های بسیار خاص نیز خواهند توانست فرش متناسب با سلیقه خود پیدا کنند. 

طرح  و رنگ در فرش های ماشینی 


طرح فرش ماشینی تنوع بسیار زیادی دارد . شما با یک گشت و گذار ساده در گالری فرش کاشان ، انواع طرح ها در همه سبک را مشاهده خواهید کرد. از طرح های سنتی و دیرینه گرفته تا سبک های کلاسیک و مدرن !  طرح های فوق العاده در فرش های ماشینی قابل چشم پوشی نیستند. در فرش ماشینی از طرح خشتی که از قدیم رایج بوده و طرح شاه عباسی تا طرح های کلاسیک و متفاوت دیده می شود. حتی طرح های دیرینه در ترکیب با طرح های مدرن بسیار شگفت انگیز شده اند. رنگ بندی های چشم نواز با هارمونی جذاب چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. در فرش های ماشینی برای کودکان نیز فرش های جالب و متنوع تولید می شود که علاوه بر آن الیاف مرغوب آنها نیز از نظر دور نخواهد بود.

رنگ بندی در فرش ماشینی نیز مانند طراحی ، تنوع زیادی دارد و طیف بالایی از رنگ ها را در بر می گیرد که در گذشته در  فرش ها دیده نمی شدند. رنگ هایی خاص که دست شما را در چیدن دکوراسیون منزل تان بسیار باز خواند گذاشت. ضمن این که جلوه های متفاوتی را در خانه خود می توانید به وجود بیاورید.

رنگ زمینه در فرش های ماشینی و تنوع در آن ها باعث شده تا فرش با زمینه چرکتاب به وجود بیایند که در عین روشن بودن رنگ زمینه لکه ها و کثیفی را نشان نمی دهند . چرا که در گذشته مردم برای چرکتاب بودن فرش خود تنها انتخابی که داشتند فرش های زمینه تیره و نهایتا زمینه لاکی بودند.

 

برچسب: فرش ماشینی ، طرح فرش ماشینی ، فرش باکیفیت ، فرش زیبا ، فرش کاشان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۵:۳۳ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)