فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش 12 متری

فرش 12 متری 

ویژگی های فرش 12 متری 

فرش 12 متری بزرگترین سایز متعارف بافته شده در بین فرش های ماشینی است . ابعاد این فرش ماشینی 3 * 4 است و ظاهر فرش مستطیل است . این فرش ماشینی در کیفیت ، جنس ، شانه فرش ، تراکم فرش و ویژگی های متفاوت بافته می شود . وزن این فرش ماشینی بسته به جنس به کار رفته در آن و مهم تر از همه شانه آن متغیر است و شانه های پایین تر فرش وزن بالاتر و شانه های بالاتر وزن کمتری خواهند داشت . چرا که در بافت فرش های با شانه پایین تر از الیاف ضخیم تر استفاده می شود . 

فرش 12 متری چگونه در فضای منزل استفاده شود ؟ 

همان طور که می دانید انتخاب سایز مناسب برای هر فضا از منزل اهمیت زیادی دارد . یکی از اصول انتخاب سایز فرش این است که لبه های فرش تا دیواره ی اتاق چند سانتی متر فاصله داشته باشد . آن چه در هنگام خرید فرش ماشینی باید در نظر داشته باشید این است که ابعاد فرش خود را به نسبت ابعاد اتاق انتخاب کنید . برای قسمت های بزرگتر منزل مانند پذیرایی ابعاد بزرگتر از فرش را انتخاب کنید و فرش با متراژ 12 متر برای پذیرایی های خیلی بزرگ مناسب تر خواهد بود .

فرش 12 متری در شانه های مختف برای هر قسمت از منزل کارایی خاصی دارد . مثلا اگر فرش شما در مکان پر رفت و آمد باشد ، فرش خود را در شانه های پایین تر مانند فرش 1000 و فرش 700 شانه شانه انتخاب کنید و اگر به زیبایی و بافت ریز در فرش اهمیت می دهید ، شانه های بالاتر مانند فرش 1200 شانه و فرش 700 شانه با متراژ 12 را انتخاب نمایید. 


برچسب: فرش 12 متری ، فرش ماشینی کاشان ، فرش با کیفیت ، قالی کاشان ، فرش ، خرید فرش 12 متری ، فرش ارزان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۰۷ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)