فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش مدرن و فانتزی

فرش فانتزی و مدرن بسیار خاص هستند و نقطه مقابل فرش های سنتی هستند. فرش های مدرن ، سراسر رنگ و زیباییی هستند و از طراحی خاص و منحصر به فرد برخوردارند. طراحی زیبا در این نوع فرش ها فضایی متفاوت در منزل شما به وجود خواهد آورد . فرش مدرن همان طور که از اسمش پیدسات مناسب فضاهایی با دکوراسیون مدرن است اگر عناصر دکوراسیون شما دارای رنگ های محدود و انتخاب شده هستند، فرش مدرن و فانتزی که با رنگ عناصر محیطی شما هماهنگ باشد، می تواند انتخاب مناسبی برای فضای مورد نظر شما باشد . 

کابرد دیگر این فرش ها در محیط کاری است که فضایی مدرن با وسایل جدید و مدرن دارند. با خواندن مطلب زیر با فرش مدرن و فانتزی بیشتر آشنا شوید.

فرش مدرن و فانتزی، انتخابی مقرون به صرفه

در بیشتر فرش های مدرن، طرح های فرش برخلاف فرش های سنتی داری نقوش ریزی نیستند. این ویژگی باعث می شود که در بافت فرش مدرن، نیازی به استفاده از تراکم بالا و تکنولوژی های جدید فرش ماشینی نباشد.

اگر به دنبال فرش ارزان مثلا در اتاق خواب خود یا در محل کارتان هستید، فرشی که با صرف هزینه اندک، فضای شما را زیبا و به روز کند، فرش مدرن و فانتزی انتخاب مناسبی برای شما است.

جنس نخ بدون پرز و حساسیت در فرش مدرن

یکی دیگر از ویژگی هایی که برای برخی از خریداران بسیار مهم است، جنس نخ خاب فرش است. در فرش های مدرن کاشان، نخ خاب معمولا از جنس پلی اوژن یا پلی پروپیلن است. ویژگی بارز این جنس های نخ، بدون پرز و بدون حساسیت بودن آن ها است.

البته در نخ های آکرلیک هیت ست شده هم تلاش شده است که پرزدهی فرش کاهش پیدا کند. اما این فرش ها کم و بیش در ماه های اول استفاده پرز می دهند. این درحالی است که فرش های با جنس نخ خاب پلی پروپیلن و پلی اوژن از همان ابتدا بدون پرز هستند و برای افراد حساس مناسب ترند.

پیش از خرید فرش مدرن و فانتزی کاشان به این نکته توجه نمایید

در بالا به این نکته اشاره کردیم که نخ خاب مورد استفاده در فرش های مدرن، بدون پرز و حساسیت است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که دوام و کیفیت نخ آکرلیک هیت ست شده، نسبت به نخ های پلی اوژن و پلی پروپیلن بیشتر است.

با این وجود قالی کاشان فرش مدرن را با بهترین جنس و با ضمانت به شما تحویل می دهد. با بازدید از گالری فرش مدرن قالی کاشان ، مجموعه ای از زیباترین فرش های مدرن و فانتزی با بهترین کیفیت را برای خود سفارش دهید.


برچسب: فرش مدرن ، فرش فانتزی ، فرش متفاوت ، فرش زیبا ؛،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۵:۵۶ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)