فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش 9 متری

ویژگی های فرش 9 متری 

فرش یکی از لوازم مهم و تاثیر گذار در دکوراسیون منزل شما است . ویژگی های زیادی در هنگام خرید فرش ماشینی در انتخاب شما دخالت دارند مانند شانه و تراکم فرش ماشینی ، جنس نخ ، طرح و رنگ فرش و ... . سایز فرش نیز یکی دیگر از عوامل مهم است که در چیدمان و زیبایی دکوراسیون شما نقش به سزایی دارد . فرش 9 متری یکی از سایزهای محبوب و متعارف در بین خریداران فرش ماشینی است . در این مقاله با ویژگی های این متراژ از فرش آشنا خواهید شد . 

ویژگی های فرش 9 متری 

فرش 9 متری از متداول ترین متراژ مورد استفاده فرش ماشینی است . اندازه متوسط و متعارف این فرش ماشینی آن را  برای هر قسمت از منزل شما مناسب می کند . ابعاد این فرش به صورت عرض 2.5 متر و طول 3.5 متری است . فرش با متراژ 9 متر ، قیمت گران تر نسبت به متراژ خود دارند ، دلیل این امر این است که دستگاه های فرش ماشینی توانایی بافت عرض 3 متر را داند و نیم متر از عرض از فرش ضایعات می شود و شرکت های تولیدی برای جبران این خسارت قیمت این متراژ از فرش را اضافه می کنند .

آن چه در قیمت این فرش ماشینی تاثیرگذار است جنس ، شانه و تراکم ، کیفیت الیاف به کار رفته در فرش و فاکتور های دیگر است .

فرش با متراژ 9 متر در دکوراسیون 

از آن جا که فرش با متراژ 9 متر اندازه ای متوسط و متعارف دارد در فضای منازل زیاد دیده می شود . این که فرش خود را در چه قسمت از منزل استفاده کنید ، شانه و جنس فرش نیز تعیین کننده آن خواهد بود .

این فرش ماشینی برای نشیمن و پذیرایی بسیار مناسب است . البته انتخاب ابعاد فرش بستگی به نوع دکوراسیون شما نیز دارد . در نوع متعارف از چیدمان ، فرش شما چند سانتی متر با لبه دیوار فاصله دارد . اما در دکوراسیون های مدرن ممکن است بخشی از کف اتاق بدون فرش باشد .

پیشنهاد ما به شما این است که اگر پذیرایی بزرگی دارید ، به جای استفاده از سایز های بزرگ از فرش ماشینی ، از چندین فرش 9 متری استفاده کنید .


برچسب: انواع سایز فرش،فرش 9 متری،فرش پرفروش،فرش کاشان،قالی کاشان،خرید فرش ماشینی،فرش،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۲:۳۴ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)