فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش مدرن در دکوراسیون مدرن

فرش مدرن قالی کاشان

فرش یکی از مهم ترین عنصر در خانه محسوب می شود. امروزه مردن به دکوراسیون های مدرن که تشکیل شده از وسایلی ساده و دور از تجملات هستند، اهمیت بیشتر را می دهند. خوشبختانه با پیشرفت صنعت فرش ایران، فرش های مدرن در تنوع بالایی در حال تولید هستند. در این مقاله شما را با هماهنگی بین فرش مدرن و دکوراسیون مدرن آشنا خواهیم کرد.

ویژگی فرش مدرن

از آنجایی که دکوراسیون مدرن بسیار خاص می باشد، فرش مدرن از این سبک پیروی کرده و طرح و نقش های خاصی را دارد. طرح های فرش مدرن کم نقش و نگار بوده و رنگ های ساده را دنبال می کند. به دلیل پلی استر به کار رفته در اکثر فرش های مدرن باعث افزایش کیفیت و لطافت فرش شده است.

در فرش های سنتی طراحی و نقش فرش به گونه ای می باشد که از 4 گوشه فرش که اصطلاحا لچک نام دارد به صورت قرینه شروع شده و در مرکز فرش که ترنج نام دارد ختم می شود. در این فرش ها از نقش و نگار ساده و خطوط هندسی استفاده زیادی شده است. و همین جلوه فرش را افزایش داده است.

یکی دیگر از خاصیت فرش های مدرن استفاده رنگ های تند در بافت فرش می باشد. همچنین رنگ اصلی به کار برده شده در فرش های مدرن رنگ خاکستری می باشد. با توجه به دلایل ذکر شده فرش مدرن، امروزه توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است.

فرش های زیادی در دسته بندی فرش های مدرن قرار می گیرند که با توجه به نوع دکوراسیون با فضا هماهنگ می شوند. از جمله فرش های شگی، فرش فلوکاتی، فرش شنل، فرش فریز و فرش عروسکی که برای اتاق کودک طراحی شده است.

فرش های مدرن در تمام سایز های استاندارد که شما فرش 6 متری، فرش 9 متری و فرش 12 متری قابل بافت می باشد و اگر شما خواهان یک متراژ غیراستاندارد باشید، ابعاد مورد نظر را به شرکت تولیدکننده تحویل داده تا فرش با سایز مورد نظر شما بافت گردد.

ویژگی دکوراسیون مدرن

یکی از ویژگی های سبک مدرن که شباهت بسیاری با فرش مدرن دارد سادگی در دکوراسیون و استفاده از رنگ های خاصی از جمله خاکستری می باشد. همان طور که ذکر شد رنگ خاکستری در فرش های مدرن، رنگ اصلی محسوب می شود. اگر از مبلمان هایی با طراحی شلوغ استفاده می کنید خرید یک فرش مدرن با طراحی ساده جلوه بی نظیری را به خانه شما می دهد.

استفاده از وسایل گوشه دار در دکوراسیون مدرن نشانه سرسختی در زندگی مدرن می باشد. همچنین استفاده از وسایل منحنی نشانه حرکت و پویایی است. در دکوراسیون مدرن مجستمه های مفهمومی به این فضا جلوه می دهد. اگر سادگی و در عین حال به دنبال یک فضای خاص هستید فرش مدرن تکمیل کننده فضای مدرن شما شده و منزلتان را بسیار زیبا می کند.

خرید مستقیم فرش کاشان از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان یکی از فروشگاه های معتبر فروش انواع فرش بوده است. این فروشگاه بهترین کیفیت و زیبا ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می کند. یکی از ویژگی های فروشگاه اینترنتی قالی کاشان ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.


برچسب: فرش مدرن ، فرش خاص ، فرش باکیفیت ، فرش فانتزی ، فرش جدید ، فرش زیبا ، فرش کاشان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۷:۰۷ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)