فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

انواع فرش 700 شانه و ویژگی های آن

یکی از پرفروش ترین محصولات در دسته فرش های ماشینی فرش های 700 شانه می باشد. این فرش ها از قدیمی ترین تولیدات فرش ماشینی بوده که تا به امروزه کیفیت خود را حفظ کرده و همچنان در رتبه اول قرار دارد و استقبال فراوانی از آن شده است. فرش های 700 شانه با تراکم های متنوعی بافته می شود اما یکی از رایج ترین تراکم ها، تراکم 2550 می باشد. در ادامه با ویژگی فرش های 700شانه پرداخته و انواع آن را برای شما توضیح می دهیم. به امید اینکه این مقاله به شما در هنگام خرید فرش 700 شانه کمک بسیاری کند.

فرش ماشینی 700 شانه

کاشان یکی از تولید کنندگان اصلی در زمینه انواع فرش های ماشینی می باشد. شانه در ماشین آلات فرش ماشینی یک اصل ثابت و غیر قابل تغییر است اما تراکم در آن به وسیله ی تنظیماتی تغییر می گردد. اگر بخواهیم شانه و تراکم را در یک جمله کوتاه به صورت مختصر و مفید بیان کنیم باید گفت شانه به تعداد گره های موجود در یک متر عرض فرش گفته می شود. همچنین به تعداد گره های موجود در یک متر طول فرش تراکم گفته می شود. لازم به ذکر است نام دیگر شانه تراکم عرضی بوده و به تراکم نیز تراکم طولی فرش گفته می شود. سه نوع تراکم در دسته فرش های 700 شانه جای میگیرند. فرش های 700 شانه با تراکم 2550 که واقعی هستند. فرش 700 شانه تبدیلی با تراکم 1500 و در نهایت فرش های طرح 700 شانه که با تراکم 1000 می باشند. اما نکته ای که در نوع فرش های 700 شانه بسیار مهم است تعداد شانه اصلی در فرش 700 شانه تبدیلی و طرح 700 می باشد. در اصل این دو محصول 500 شانه می باشند و با ماشین آلان بافت فرش 500 شانه تولید می شوند. همچنین فرش های تبدیلی که کمی از فرش های طرح 700 جلوتر می باشند، با به روز ترین دستگاه های 500 شانه تولید می شود. اگر بخواهیم این سه مورد را دسته بندی کنیم فرش های 700 شانه واقعی در رتبه اول سپس فرش 700 شانه تبدیلی در رتبه دوم و در آخر فرش های طرح 700 شانه در رتبه سوم جای می گیرند. و همچنین قیمت آنها به ترتیبی که ذکر شد می باشد. ارتفاع نخ خاب در فرش 700 شانه واقعی 10 میلی متر بوده و 8 رنگ و 10 رنگ تولید می شوند. ارتفاع نخ خاب در فرش های 700 شانه تبدیلی 11 میلی متر بوده که به صورت 8 رنگ تولید می شوند. و فرش های طرح 700 با ارتفاع نخ خاب 11 میلی متر با تعداد 8 رنگ تولید و روانه بازار می شود.

ویژگی های فرش 700 شانه

فرش های 700 شانه واقعی یکی از باکیفیت ترین محصولات در بین موارد ذکر شده می باشد. این محصولات با نخ های اکریلیک که در رتبه اول مرغوب ترین الیاف بوده بافته شده و به فروش می رسد. الیاف اکریلیک برای رفت و آمد بالا بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های دیگر این الیاف می توان به عدم پرزدهی فرش، ضدحساسیت و آلرژی، مقاومت در برابر تابش نور مستقیم خورشید و شستشوی فرش اشاره کرد. اگر جزء افرادی هستید که به نشستن بر روی زمین علاقه بسیاری دارند بهترین گزینه فرش های 700 شانه می باشند. چرا ک هبه دلیل ارتفاع خاب بالا نسبت به دیگر فرش های ماشینی دارای سطحی نرم و لطیف می باشد. این فرش در اندازه های گوناگون استاندارد تولید شده و در فروشگاه های سطح شهر موجود می باشد. اگر به دنبال فرشی با سایز های غیراستاندارد و سفارشی هستید لازم است تا با شرکت تولید کننده تماس گرفته و ابعاد فرش مود نظر را تحویل آن ها داده و در مدت زمان کوتاهی فرش خود را تحویل بگیرید.

سایت قالی کاشان

یکی از فروشگاه های اینترنتی فروش انواع فرش های ماشینی فروشگاه قالی کاشان می باشد. این فروشگاه تمام محصولات خود را به قیمت درب کارخانه به مشتریان خود عرضه کرده به سراسر ایران ارسال رایگان دارد. اگر به دنبال طرح خاصی از فرش ماشینی هستید به سایت قالی کاشان مراجعه کنید تا محصول با ابعاد دلخواه شما در کم ترین زمان به دستتان برسد.


برچسب: فرش 700 شانه واقعی، فرش 700 شانه تبدیلی، فرش طرح 700 شانه، فرش کاشان، قالی کاشان، فرش باکیفیت، فرش ارزان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۶:۳۷ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)