فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

ویژگی های فرش مناسب اتاق کودک

فرش کودک کاشان و ویژگی های ان- خرید فرش ماشینی کاشان- قیمت فرش کدوک و عروسکی

یکی از بخش های مهم هر خانه اتاق کودک است. کودکان به قدری مورد توجه هستند که قبل از به دنیا آمدشان معمولا اتاق آنها با وسایل مخصوص چیده می شود. هم چینن دکوراسیون این بخش از خانه با سایر بخش ها تفاوت زیادی دارد. در اتاق کودک معمولا از فرش یا قالیچه به عنوان کف پوش استفاده می شود. در سال های اخیر فرش اتاق کودک با ویژگی های خاصی طراحی و بافته شده است. این دسته از فرش های ماشینی برای استفاده در اتاق کودک طراحی شده و ظاهر و بافت انها دارای خصوصیات ویژه ای است. در این متن قصد داریم با ویژگی های یک فرش اتاق کودک خوب آشنا شویم. بهتر است قبل ار خرید فرش اتاق کودک با ما در این متن همراه شوید.

ویژگی های فرش مناسب اتاق کودک

فرش مورد استفاده در اتاق کودک و نوجوان باید از نظر بافت خصوصیات زیادی داشته باشد. اولین مورد که بسیاری از خریداران نیز به آن توجه زیادی دارند ضخامت فرش است. فرش اتاق کودک باید ضخامت و خاب بالایی داشته باشد. زیرا کودکان پوستی بسیار حساس دارند و ممکن است بار ها به زمین بخورند. دراین صورت زبر بودن یا کم بودن ضخامت فرش باعث آسیب رسیدن به کودک می شود. برای جلوگیری از مشکل در بافت فرش کودک از نخ های ضخیم با خاب بلند استفاده می شود. بیش تر فرش های کودک با شانه و تراکم پایین بافته می شوند تا ضخامت زیادی داشته باشند. 

همان طور که می دانید با افزایش شانه فرش از ضخامت و خاب آن کاسته می شود. از این رو استفاده از یک فرش 1500 شانه در اتاق کودک کار درستی نخواهد بود. بیش تر فرش های اتاق کودک فرش 700 شانه یا فرش های فریز هستند که دارای خاب بیش از 10 میلی متر می باشند. این فرش ها بافتی بسیار نرم و لطیف داشته و با نخ های ضخیمی بافته می شوند.

از دیگر ویژگی هایی که یک فرش اتاق کودک باید داشته باشد کیفیت بالا است. فرشی که در این فضا استفاده می شود طبیعتا ممکن است بارها و بارها کثیف شود. از این رو اگر کیفیت پایینی داشته باشد ممکن است پس از شستن زیاد کیفیت خود را از دست بدهد. برای رفع این مشکل باید قبل از خرید حتما به جنس نخ های فرش دقت داشته باشید. هر چه کیفیت نخ های فرش بهتر باشد طول عمر و ماندگاری آن نیز بیش تر خواهد بود.

طرح و رنگ فرش کودک

از دیگر نکاتی که قبل از خرید فرش کودک مدرن باید به آن توجه کرد طرح و رنگ فرش کودک است. امروزه فرش کودک با طرح های بسیار متنوعی بافته شده است. استفاده از طرح های کارتونی و عروسکی در این فرش ها مرسوم است. زیرا بیش تر کودکان دوست دارند شخصیت های کارتونی مورد علاقه شان را در اتاق خود داشته باشند. در مورد رنگ بندی اتاق کودک نیز همین تنوع بالا را شاهد هستیم. فرش کودک در گروه فرش فانتزی و مدرن قرار داشته و با طرح های بسیار جدیدی بافته می شود.

در فرش اتاق کودک از رنگ های مختلفی استفاده شده است. در فرش کودک پسرانه بیش تر از رنگ های سرد و خنثی مانند آبی استفاده شده است. این کار باعث ایجاد آرامش در فضای اتاق می شود. در فرش کودک دخترانه نیز از رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی بیش تر استفاده می شود. البته این یک قانون نیست و هر کس ممکن است با سلیقه خود رنگ بندی مختلفی را در فرش کودک انتخاب کند. کودکان با رنگ ها ارتباط بسیار خوبی برقرار می کنند، مخصوصا با رنگ های شاد و روشن. بهتر است فرش انتخاب شده برای اتاق کودک دارای رنگ های متنوعی باشد.

خرید فرش اتاق کودک 

برای خرید فرش کودک و عروسکی بهتر است به سایت قالی کاشان رفته و از طرح های جدید و بسیار زیبای آن دیدن کنید. در این فروشگاه انواع فرش های ماشینی مانند فرش کودک، فرش آشپزخانه، فرش وینتیج یا کهنه نما، فرش کلاسیک، فرش شگی و... به نمایش گذاشته شده است. با رفتن به این فروشگاه اینترنتی می توانید فرش مورد نظر را به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان خرید کنید. 

کیفیت عالی فرش های کاشان در این مجموعه با ضمانت نامه 10 ساله تضمین شده است. قیمت ارزان و ارسال رایگان نیز از دیگر ویژگی های خرید فرش کاشان این فروشگاه اینترنتی فرش است.


برچسب: فرش کودک، فرش فانتزی و مدرن، خرید فرش، قیمت فرش، انواع فرش،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۲:۰۴ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)