فرش ماشيني 700 شانه كاشان فرش ماشيني 700 شانه كاشان .

فرش ماشيني 700 شانه كاشان

فرش زمينه سرمه اي در دكوراسيون

                              

گسترش صنعت فرش هاي ماشيني باعث بوجود آمدن تنوع در طرح و رنگ اين فرش ها شده است. همين عامل باعث شده كه عده زيادي در هنگام خريد فرش ماشيني دچار سردرگمي شوند. يكي از پرطرفدارترين رنگ در فرش، فرش زمينه سرمه اي مي باشد.

از آن جا كه فرش جزو كالاهاي گران قيمت به شمار مي رود. هنگام خريد فرش بايد علاوه بر انتخاب طرح مناسب به رنگ فرش نيز توجه ويژه اي داشته باشيم. زيرا در غير اين صورت خسارت جبران ناپذيري را به همراه خواهد داشت.

فرش زمينه سرمه اي دردكوراسيون

فرش زمينه سرمه اي جزو رنگ هاي زمينه تيره محسوب مي شوند. كه اغلب به خاطر تيرگي زياد با رنگ مشكي اشتباه گرفته مي شود . اما نكته اي مهم اين است كه فرش زمينه مشكي در فرش نداريم. اكثر فرش هاي زمينه تيره ، فرش زمينه سرمه اي مي باشند.

 در هنگام انتخاب اين فرش بايد به چندين عامل مهم دقت كنيد. اولين نكته توجه به سبك دكوراسيون منزلتان است. فرش هاي زمينه سرمه اي براي دكوراسيون هاي كلاسيك و مدرن-كلاسيك بسيار مناسب هستد. فرش هاي سرمه اي با طرح هاي اصيل جزو فرش هاي لوكس محسوب مي شوند.

عامل بعدي توجه به رنگ كفپوش و ديوارهاست. چنانچه رنگ كفپوش هاي منزلتان تيره است. نبايد از فرش زمينه سرمه اي استفاده كنيد. زيرا باعث كوچك نشان دادن فضا مي شود. و از طرفي فضا را خسته كننده ودلگير خواهد كرد. اگر كفپوش ها روشن است و ديوارها رنگ تيره دارد. در اين صورت نيز بهتر است از اين رنگ فرش استفاده نكنيد.

عامل ديگر توجه به ابعد فضاي مورد نظر است. اگر ابعاد فضاي مورد نظرتان بزرگ است به راحتي مي توانيد از يك يا چند فرش زمينه سرمه اي استفاده كنيد.عامل بعدي نيز توجه به ميزان نور در فضايي ست كه مي خواهيم براي آن فرش زمينه سرمه اي استفاده كنيم. اگر فضاي مورد نظرتان نورگيري خوبي داشته باشد. استفاده از اين فرش گزينه مناسبي است. در غير اينصورت انتخاب اين فرش توصيه نمي شود.

فرش زمينه سرمه اي انتخاب بسيار مناسبي براي مكان هاي پررفت و آمد كه پاخور زياد دارند مي باشد. بنابراين از اين فرش مي توان براي نشيمن و راهروها و ورودي منازل و همچنين آشپزخانه و ناهارخوري استفاده كرد. چرا كه ديرتر كثيف و چرك مي شوند.

اگرمي خواهيد فضاي اتاق خوابتان گرم به نظر برسد مي توانيد از اين فرش استفاده كنيد. توجه كنيد كه ساير وسايل را با رنگ روشن در نظر بگيريد. استفاده ازاين فرش براي اتاق كودكان كه پاخور زياد دارد چون ديرتر كثيف مي شود مناسب است.

ست كردن فرش زمينه سرمه اي با ديگر وسايل

چنانچه اين فرش را براي دكوراسيون كلاسيك و مجلل انتخاب كرديد. بايد توجه كنيد كه از نقوش اصيل مثل افشان و خشتي و كاشان و.. استفاده كنيد. اين فرش ها معمولا داراي نقشه شلوغي هستند لذا از پارچه هاي ساده براي مبلمانتان استفاده كنيد. رنگ كرم و بژ بهترين رنگ پيشنهادي براي مبلمان مي باشد. در اين صورت مي توانيد ازرنگ سرمه اي براي پرده و ساير اكسسوري ها استفاده كنيد. استفاده از رنگ هاي موجود در فرش نيز براي مبلمان و پرده واكسسوري ها بسيار مناسب است.

اگر سبك دكوراسيونتان مدرن است مي توانيد از فرش هاي زمينه سرمه اي مدرن و با طرح هاي ساده و فانتزي استفاده كنيد. از آن جا كه دردكوراسيون هاي مدرن رنگ ها معمولا روشن ولايت هستند. لذا براي مبلمان و پرده و ساير اكسسوري ها  استفاده از رنگ هاي روشن به شدت توصيه مي شود.  

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان كه يك فروشگاه معتبر در زمينه فرش مي باشد، با تنوع بسيار انواع فرش ها به شما اين اجازه را مي دهد كه فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنين كيفيت و قيمت مناسب خريداري كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.

 


برچسب: قالي كاشان، خريد اينترنتي فرش،طرح افشان ، فرش شانه، فرش كلاسيك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۹:۱۴ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)

قاليچه را بهتر بشناسيم

انسان ها از گذشته تا كنون از انواع مختلف فرش به عنوان زيرانداز استفاده مي كردند. زيراندازها با توجه به نوع بافت و جنس الياف و طرح ورنگشان داراي تنوع زيادي هستند. كه به صورت فرش دستبافت و فرش ماشيني در بازار يافت مي شوند. گذشته از اين تنوع در طرح فرش و رنگ آن، اين تنوع در ابعاد فرش نيز ديده مي شود. در گذشته به علت بزرگ بودن خانه ها وارزاني ملك بيشتر مردم از فرش هاي 12 متري براي خانه هايشان استفاده مي كردند. اما امروز ب علت گراني ملك و زمين  خانه ها كوچكتر از قبل شده اند. به همين نسبت تقاضا براي فرش هايي با ابعاد كوچكتر نسبت به گذشته بيشتر شده است.  

به فرش هايي كه در ابعاد كوچك بافته ميشوند اصطلاحا قاليچه گفته ميشود. قاليچه هاي امروزي به دو صورت قاليچه هاي دستبافت و قاليچه هاي ماشيني در بازار يافت مي شوند. تنوع در قاليچه هاي ماشيني با توجه به ابعاد و طرح ورنگشان، نسبت به انواع دستبافت آن بيشتر است.در اين مقاله در مورد قاليچه ها توضيحات جامع و كاملي را دراختيارشما قرار مي دهيم.

ويژگي هاي قاليچه

قاليچه در معناي اصلي و اختصاصي به فرش هاي پرزدار يا قالي هايي كه اندازه آن ها كمتر از 6 متر هست اطلاق مي گردد. اما آن چه در بين مردم رواج دارد به انواع فرش كه اندازه آن ها كمتر از 6 متر است گفته مي شود. بنابراين مي توان گفت انواع قاليچه از نظر نوع بافت و طرح و رنگشان تنوع زيادي دارند. هر فرشي كه  مي شناسيم در ابعاد كمتر از 6 متر را ميتوانيم اصطلاحا قاليچه بناميم.

ابعاد قاليچه

قاليچه ها از قديم تا كنون داراي ابعاد متنوعي بودند. رايج ترين سايز قاليچه كه هم در انواع ماشيني و هم درفرش دستبافت ديده مي شود. سايز1.5 * 2.25 است كه به عنوان قاليچه 4 متري در بين عموم رايج است. البته انواع قاليچه در ابعاد ديگرهم بافت مي شود كه 1 *1.5 يكي از آن سايز هاست . سايزهاي ديگري كه بافته مي شوند با نام هاي اختصاصي تري خوانده مي شوند. به عنوان مثال قاليچه هاي 1*3 يا 1*4 يا 1*2 را كناره مي نامند. يا به قاليچه هاي 50*80  پادري يا پشتي مي گويند.

اشكال قاليچه

 قايچه ها عموما مستطيل شكل و در ابعاد استاندارد و رايج بافت مي شوند. اما قاليچه هايي هم داريم كه به شكل دايره هم بافت مي شوند. انواع قاليچه هاي دايره اي شكل بيشتربه صورت ماشيني بافته مي شوند. كه در قطر 1 و 1.5متري به صورت استاندارد وجود دارند. البته امروزه قاليچه هاي ماشيني چه به صورت مستطيل چه به صورت دايره يا بيضي با ابعاد درخواستي هم بافته مي شوند. كه طبيعتا نسبت به سايزهاي استاندارد مقداري گران تر خواهند بود.

تنوع قاليچه هاي ماشيني

همانطور كه اشاره كرديم تنوع در قاليچه هاي ماشيني بسيار بيشتر از قاليچه هاي دستبافت است. تمام فرش هاي مدرني كه امروزه مورد استفاده قرار مي گيرند ماشيني هستند. فرش هايي مثل شنل و شگي ، فرش ترك، فريز و انواع گليم و جاجيم و گبه ماشيني جزو فرش هاي مدرن ماشيني هستند. كه در ابعاد كوچك نهايتا تا 6 متري شان طرفداران بيشتري دارند.

قاليچه در دكوراسيون داخلي

امروزه با افزايش جمعيت در شهرها و گراني خانه و زمين، خانه ها داراي ابعاد كوچكتري نسبت به قبل شده اند. اكثر آپارتمان ها به صورت مدرن طراحي شده اند كه اين طراحي چيدمان مدرن و خاص خود را مي طلبد. قاليچه با طرح هاي مدرن و يا اصيل مناسبترين گزينه براي خانه هاي كوچك امروزي هستند. از طرفي تنوع در طرح و رنگ قاليچه هاي ماشيني اين اجازه را به خريداران آن داده كه بتوانند به راحتي با توجه به سبك دكوراسيون و سليقه خود انتخابي دلپذير داشته باشند. از طرفي استفاده از قاليچه براي آشپزخانه و اتاق خواب و ورودي منازل نيز بسيار رايج است. بنابراين مي توان گفت كه قاليچه هاي ماشيني جزو بهترين گزينه هاي انتخابي براي اكثر منازل مي باشد.

شانه و تراكم قاليچه

 قاليچه ها با توجه به جنس و نوع بافتشان در تراكم هاي متفاوت از 350 شانه تا 1500 شانه بافت مي شوند. نخ مورد استفاده در اين قاليچه ها از انواع پلي استر و اكريليك مي باشد. قيمت قاليچه ها با توجه به ابعاد وشانه و تراكمشان و جنس نخ مورد استفاده متغير مي باشد. قاليچه هايي كه با نخ اكريليك هيت ست شده (مرغوبترين نخ خاب) بافته مي شوند و داراي شانه و تراكم بالايي هستند. جزو گرانترين قاليچه ها در بين قاليچه هاي ماشيني هستند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان كه يك فروشگاه معتبر در زمينه فرش مي باشد، با تنوع بسيار انواع فرش ها به شما اين اجازه را مي دهد كه فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنين كيفيت و قيمت مناسب خريداري كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: قاليچه كاشان، خريد فرش، فرش مدرن، فرش 1200 شانه، طرح افشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۶:۴۷ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)

طرح بته جقه در فرش را بهتر بشناسيم

با توجه به قدمت فرش ايراني طرح هاي اصيل بكار رفته در اين فرش ها نيز داراي قدمت بسيار زيادي بوده وپيشينه اي ديرين دارند. يكي از قديمي ترين و زيباترين نقش ها در فرش ايراني تقش بته جقه است. كه گذشته از زيبايي بسيار ريشه در اصالت و فرهنگ اصيل ايراني دارد.

امروزه فرش هاي با طرح بته جقه در ميان مردم طرفداران زيادي دارد. اين فرش به صورت دستبافت بسيارزيبا و خاص است اما گراني قيمت آن باعث شده كه طرفداران اين نقش فرش به سمت انواع فرش ماشيني آن روي بياورند. فرش بته جقه ماشيني در طرح و رنگ هاي متنوع بافته مي شوند.

انواع فرش ماشيني با طرح بته جقه به صورت فرش 700 شانه با تراكم 2550 و تا 1500 شانه با تراكم 4500 بافته مي شود.در اين مقاله شما را با نقش بته جقه در فرش بيشتر آشنا خواهيم كرد.

ويژگي هاي طرح بته جقه در فرش

بته جقه نقشي ست كه از گذشته تا كنون وجود داشته و نمونه هاي مختلف آن بر روي ظروف قديمي، پارچه ها و منسوجات و قالي ها ي ايراني يافت شده است. در واقع بته همان سرو خميده است و كه نماد آزادي و آزادگي است و جقه نيز نماد پرپرندگان است. كه بروي تاج پادشاهان انواع آن ديده ميشود. بسياري از كارشناسان معتقدند خاستگاه بته در ايران است و آن را به آتش مقدس و آيين زرتشتي نسبت داده اند.

نقش بته جقه امروزه با اشكال گوناگون در صنايع مختلف هنري از جمله فرش بافي كاربرد زيادي دارد. اين نقش از نقوش مورد توجه بسياري از بافندگان فرش دستبافت و طراحان فرش ماشيني است. انواع دستبافت اين نقشه به صورت قالي و گليم بافت ميشود و بيشتر توسط عشاير مناطق فارس بافته مي شود اما بافت آن در مناطق مختلف ايران از جمله همدان و قم كرمان نيز رواج دارد.

انواع  فرش بته جقه كه در متن و حاشيه فرش ها ديده مي شوند عبارتند از: بته ميري ، بته خرقه اي، بته كاجي ، بته بادامي، بته قلمكار، هشت پر و افشار و مادر و بچه و شاخ گوزني است.كه مهمترين آن ها خرقه اي و ميري و كردستاني و قلمكارمي باشد.

از مهمترين نقشه هاي بته جقه در فرش

بته قلمكار اصفهاني ، بته لچك و نرنج و بته كردستاني يا هشت پر و بته ميرشكسته و بته افشاري از مهمترين نقش هاي فرش بته جقه اي هستند.

بته جقه در فرش يا به صورت بزرگ و پراز نقوش مختلف بافت ميشود يا به صورت كوچك در سرتاسر فرش كه درمتن و حاشيه ي فرش گسترده شده است.

فرش بته جقه در دكوراسيون منزل

از آن جا كه فرش بته جقه جزو نقشه اي اصيل ايراني محسوب مي شود. انتخاب اين فرش چيدمان خاص خود را ميطلبد. با انتخاب فرش بته جقه اي نميتوانيد دكوراسيوني را انتخاب كنيد كه سبك آن مدرن و فانتزي است . بهترين سبك پيشنهادي براي اين فرش، دكوراسيون كلاسيك و سنتي است . هرچند كه مي توان از نقش ها ي متنوع اين فرش در دكوراسيون هاي مجلل و سلطنتي نيز استفاده نمود.

نكته ي مهمي كه بايد در نظر گرفته شود شلوغي اين سبك نقشه است كه بيشتر براي فضاهاي بزرگ كه پاخور زياد دارند مناسب مي باشد و از طرفي در صورت انتخاب اين فرش سعي كنيد از شلوغ كردن فضاي چيدمان با اكسسوري هاي زياد بپرهيزيد و پارچه مبل ها را نيز ساده و بدون طرح انتخاب كنيد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان كه يك فروشگاه معتبر در زمينه فرش مي باشد، با تنوع بسيار انواع فرش ها به شما اين اجازه را مي دهد كه فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنين كيفيت و قيمت مناسب خريداري كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: خريد اينترنتي فرش،قالي كاشانف طرح بته جقه، فرش كلاسيك،طرح افشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۱:۳۴ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)

اصول ست كردن فرش قرمز در دكوراسيون داخلي

از ديرباز تا كنون فرش زمينه قرمز داراي طرفداران بسيار زيادي بوده است. در گذشته اكثرفرش هاي بافته شده زمينه قرمز بودند. با گذشت زمان و پيشرفت صنعت فرش ، تنوع رنگ فرش نيز بسيار زياد شد. با اين وجود فرش زمينه قرمزهمچنان طرفداران خاص خود را دارد.

در اين مقاله سعي داريم به كساني كه از طرفداران سرسخت فرش زمينه قرمز يا به اصلاح بوم لاكي هستند، اصول ست كردن اين فرش زيبا را با ساير اجزاي دكوراسيون توضيح دهيم.

مهمترين جزء در دكوراسيون داخلي پس از انتخاب فرش، انتخاب رنگ مبل متناسب با  طرح فرش و رنگ آن و ساير اجزاي دكوراسيون است.در اينجا رنگ اصلي يا رنگ اول ما رنگ زمينه فرش، يعني رنگ قرمز است. بنابراين با توجه به اصول حاكم در دكوراسيون داخلي به انتخاب رنگ مبل و سايراجزا مي پردازيم.

در انتخاب رنگ مبل بايد سه اصل مهم در دكوراسيون داخلي را در نظر داشته باشيم.

1-اصل رنگ مكمل

در اين اصل رنگ دوم كه رنگ مبل ها است بايد از طيف رنگ مكمل قرمز انتخاب شود.در دايره ي رنگ ، رنگ مكمل قرمز، رنگ سبز است بنابراين مبل ها را ميتوان با رنگ سبزانتخاب كرد و رنگ سوم بايد رنگ خنثي باشد و رنگ پرده ها  وديوارها و اكسسوري ها ميتواند طيفي از اين دورنگ به همراه رنگ سوم كه رنگ خنثي است ، انتخاب شود.

2- اصل رنگ همگروه

در اين اصل رنگ دوم كه رنگ مبل است بايد هم گروه قرمز باشد يعني از طيف هاي مختلف رنگ قرمز مثل صورتي ،زرشكي ،ارغواني و گلبهي و..استفاده كرد ولي رنگ سوم حتما بايد رنگ مكمل باشد.

3- اصل رنگ خنثي

در اين اصل رنگ مبل ها از رنگ هاي خنثي مثل سفيد ،خاكستري،كرم و... استفاده ميشود و رنگ سوم ميتواند رنگ هم گروه يا مكمل باشد.استفاده از مبل با رنگ خنثي بهترين و راحت ترين گزينه است چرا كه براي انتخاب رنگ ديوار و پرده و ساير اكسسوري ها  ميتوان از هر طيف رنگي استفاده نمود.

البته روش ديگري كه براي انتخاب رنگ مبل و ساير اكسسوري ها وجود دارد ، توجه به ساير رنگ هاي بكار رفته در فرش و الهام از آن ميباشد.براي مثال اگر گلهاي قاليتان بيشتر آبي يا گلبهي و... است ميتوانيد رنگ مبل هايتان را متناسب با همان رنگ انتخاب كنيد.

نكته ي مهم ديگري كه بايد به آن توجه كرد اين است كه معمولا طرفداران فرش قرمزاكثرا كساني هستند كه اين فرش را با نقشه هاي اصيل و شلوغ ميپسندند بنابراين بايد در نظر داشته باشيد كه چنانچه نقشه ي انتخابي شما از نقشه هاي شلوغ واصيل است سعي كنيد مبلماني كه انتخاب مي كنيد طرحدار نباشند.

از نظر سبك مدرن و سنتي بودن نيز انتخاب مبل ها كاملا سليقه اي است اما اگر نقشه هاي اصيل با زمينه قرمز انتخاب ميكنيد بهتر است از مبلمان كلاسيك وسنتي استفاده كنيد. البته ميتوان از مبل هاي مدرن و راحتي هم استفاده نمود اما بهتر است در متريال مبل مدرنتان حتما چوب بكار رفته باشد.

از موارد مهم ديگري كه بايد به آن توج نمود توجه به ميزان نور فضا و ابعاد آن ميباشد اگر نورگيري فضايي كه فرش قرمز را براي آن انتخاب كرده ايد كم است يا داراي ابعاد كوچكي  مي باشد حتما سعي كنيد كه رنگ مبلمان و ساير اكسسوري ها از رنگهاي روشن باشد براي مثال از رنگ سبز روشن به عنوان رنگ مكمل يا ااز صورتي روشن و گلبهي در اصل همگروهي يا از رنگ سفيد، كرم و طوسي روشن در اصل رنگ خنثي مي توانيد استفاده كنيد.

اما اگر فضاي انتخابي شما بزرگ است ونورگيري خوبي هم دارد با توجه به اصولي كه به آن اشاره كرديم مي توانيد از رنگ هاي تيره نيز با خيال راحت استفاده كنيد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان كه يك فروشگاه معتبر در زمينه فرش مي باشد، با تنوع بسيار انواع فرش ها به شما اين اجازه را مي دهد كه فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنين كيفيت و قيمت مناسب خريداري كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: قالي كاشان،رنگ فرش،خريد فرش،طرح افشان، فرش زمينه روناسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۸:۱۱ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)

همه چيز درباره فرش 1200 شانه!

فرش 1200 شانه قالي كاشان

خريد فرش دستباف يا ماشيني امروزه يكي از عناصر مهم در هر خانه مي باشد. با پيشرفت تكنولوژي در صنعت فرش ماشيني ايران، روز به روز محصولات متنوع و زيباتري به بازار عرضه مي شود. يكي از پرفروش ترين محصولات، فرش هاي 1200 شانه با تراكم 3600 مي باشد كه امروزه بسيار مورد توجه افراد قرار گرفته است. در اين مقاله به ويژگي هاي اين محصول زيبا مي پردازيم.

ويژگي هاي فرش 1200 شانه

طرح و رنگ هاي متنوعي بر روي فرش 1200 شانه بافته مي شود. به دليل افزايش شانه و تراكم در فرش هاي 1200 شانه، ظاهر فرش دستباف گونه مي شود و جلوه بي نظيري را پيدا مي كند. هرچه شانه و تراكم در فرش افزايش پيدا كند، قيمت فرش بالا مي رود. همچنين الياف فرش نارك تر شده و كيفيت آن پايين مي آيد و بيشتر جنبه تزئيني به خود مي گيرد. لازم به ذكر است خريد فرش هاي 1200 شانه با تراكم 3600 براي مكام هاي پر رفت و آمد به هيچگونه پيشنهاد نمي شود.

فرش هاي 1200 شانه از الياف صد در صد اكريليك يا اكريليك هيت ست شده بافته مي شود و قابليت ضد پرزدهي دارد و دواك و كيفيت فرش را افزايش مي دهد. همچنين به دليل ضد حساسيت بودن الياف براي افرادي كه آلرژي و يا مشكل تنفسي دارند گزينه بسيار مناسبي مي باشد. دستگاه توليد فرش 1200 شانه HCPX2 نام داشته و قابليت بافت فرش 8 و 10 رنگ را دارد.

فرش 1200 شانه گل برجسته

فرش هاي گل برجسته از الياف اكريليك هيت ست شده توليد مي شود. اين فرش ها با توجه به حرارتي كه ديده اند داراي مقاومت بالايي مي باشند. ولي همين فرو رفتگي ها در فرش باعث شده فرش نازك تر شده و امكان از بين رفتن آن افزايش پيدا كند. همچنين آلودگي در بين اين فرو رفتگي ها باقي مانده و به سختي پاك شود. به همين دليل افرادي كه به دنبال فرش هاي 1200 شانه گل برجسته هستند بايد شرايط نگهداري مناسب از اين محصول را داشته باشند.

طرح هاي پرفروش فرش 1200 شانه

طرح افشان:
نقش افشان بر روي انواع فرش ها بافته مي شود و يكي از پر فروش ترين طرح ها مي باشد. چرا كه به دليل نداشتن ترنج در مركز فرش و طراحي زيباي آن بسيار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

طرح اصفهان:

از ديگر طرح هاي پرفروش مي توان به نقشه اصفهان اشاره كرد. وجود لچك و ترنج در فرش باعث شده جلوه ي سنتي را به خود بگيرد و بهترين گزينه براي دكوراسيون سنتي به شمار برود. اين نقش و نگار ها از چهار گوشه فرش به صورت قرينه شكل گرفته و به مركز فرش كه ترنج نام دارد ختم مي شود. نقشه هاي پر فروش با ابعاد فرش 6 متري، فرش 9 متري و فرش 12متري در تمام فروشگاه هاي فرش قابل خريداري است.

فرش ماشيني كاشان

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان يك فروشگاه معتبر در زمينه فروش انوع فرش ها با قيمت بسيار مناسب مي باشد. با مراجعه به اين سايت ميتوانيد زيباترين طرح و نقش ها را خريداري كنيد. يكي ديگر از ويژگي هاي اين فروشگاه، ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب: فرش 1200 شانه ، شانه فرش ماشيني ، فرش ريزبافت ، فرش دست بافت نما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۴:۳۹ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)