فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش مناسب برای میز ناهارخوری

                                   

آن چه فضای یک دکوراسیون را جذاب می کند. نظم و هماهنگی وسایل و قرارگیری هرکدام از اجزای دکوراسیون در جای خود می باشد. در خانه های کوچک معمولا برای میزناهارخوری فضای مجزا یا اتاقی در نظرگرفته نمی شود. در بسیاری از مواقع میزناهارخوری بدون توجه به نکات لازم در هرمکانی از خانه جای داده می شود.

در صورتی که میزناهارخوری و فضایی که به آن اختصاص داده می شود در دکوراسیون داخلی دارای اهمیت بسیار زیادی است. بنابراین فرشی که برای زیرمیز ناهارخوری انتخاب می شود باید دارای ویژگی های خاصی باشد.

فرش های ماشینی از نظر طرح و رنگ و ابعاد دارای تنوع بسیار زیادی هستند. این ویژگی باعث شده عده زیادی هنگام خرید فرش مناسب دچارسردرگمی شوند. یا نداند که برای فضای غذاخوری چه فرشی مناسب است.

در این مقاله شما را با ویژگی های فرشی که برای زیر میزناهارخوری انتخاب می کنیم. آشنا خواهیم کرد. تا در هنگام چیدمان منزل و خرید فرش ماشینی بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

ویژگی های فرش مناسب برای زیر میزناهارخوری

در بسیاری از منازل بخصوص خانه های کوچک و آپارتمانی میز ناهارخوری فقط برای آشپزخانه درنظرگرفته می شود. معمولا این میزها دارای اندازه کوچک و به تعداد اعضای خانواده هستند. برای این نوع میزها معمولا فرش جداگانه درنظرنمی گیریم.که معمولا این میزها روی فرش آشپزخانه و یا قسمتی از فرش قرارمی گیریند. این فرش ها همان فرش های آشپزخانه هستند که معمولا با طرح های مدرن و سنتی انتخاب می شوند.

اما در بسیاری از اوقات تعداد اعضای خانواده زیاد است و یا برای مهمان ها میزناهار خوری جداگانه ای هم درنظرگرفته می شود. در این صورت برای زیبایی و جذابیت چیدمان نیاز است که فرش مناسبی را برای زیرمیزناهارخوری یا فضای غذاخوری درنظربگیریم.

ابعاد و شکل فرش

یکی از مهمترین عوامل انتخاب فرش بزای فضای غذاخوری انتخاب سایزفرش متناسب با اندازه میزناهارخوری می باشد. ابعاد فرش باید به گونه ای باشد که خیلی بزرگتر و یا خیلی کوچکتر از میز نباشد . به طوری که پایه صندلی ها هنگام نشستن اعضا از فرش بیرون نباشد. اکثر میزهای ناهارخوری مستطیل یا بیضی شکل هستند. بنابراین بهترین گزینه برای این میزها فرش های مستطیل شکل موجود و رایج در بازار می باشد. برای میزهای ناهارخوری گرد می توان از فرش های ماشینی گرد استفاده نمود. این تناسب باعث جذابیت دکوراسیون منزل خواهد شد.

طرح و رنگ فرش

معمولا طرح و رنگ فرش میزناهارخوری را متناسب با میز و صندلی ها درنظرمی گیرند. اگر میزناهارخوری شما کلاسیک و مجلل است و با مبلمان پذیرایی ست و هماهنگ می باشد. بهتر است از نقوش اصیل فرش و ترجیحا با همان نقشه فرش های پذیرایی استفاده کنید. همانطور که اشاره شد بهتر است فضایی جدا از سالن پذیرایی برای این میزدرنظربگیرید. در این صورت می توانید از اکسسوری و تابلوهای هماهنگ با غذاخوری برای این قسمت نیز استفاده کنید. حتی می توانید برای جداسازیی و اختصاصی کردن این فضا از یک نقشه اصیل دیگر یا از همان نقشه با رنگ دیگر استفاده کنید.

اگر میزناهارخوری شما مدرن و کلاسیک مدرن است بهتر است از فرش های مدرن با نقوش ساده استفاده کنید. می توانید طرح و رنگ فرش را متناسب با فرش های دیگر دکوراسییون انتخاب کنید. اما در دکوراسیون مدرن به راحتی می توانید فرشی با طرح و رنگ متفاوت از سایر فرش ها نیز استفاده کنید. در بسیاری از مواقع حتی میزناهارخوری و صندلی ها و رنگ آن ها هم متفاوت از سایر مبلمان می باشد.

به طورکلی توصیه می شود فرش زیرمیزناهارخوری را با رنگ های تیره که دیرترکثیفی را نشان می دهد انتخاب کنید. یا اگر از رنگ روشن برای فرشتان استفاده می کنید. ترجیحا طرح های شلوغ را انتخاب کنید. تا فرشتان دیرتر کثیف شود. به همین دلیل است که استفاده از فرش های با سایزمناسب توصیه می شود.

فرش های ماشینی مدرن مثل شنل و شگی و کلاریس بهترین گزینه برای میزناهارخوری هستند. فرش های کلاریس با طرح های مدرن و کلاسیک و اصیل با تنوع در طرح رنگ گزینه پیشنهادی ما برای میزناهارخوری انواع دکوراسیون ها هستند. از طرفی این فرش ها به خاطر شانه وتراکم پایین تری که دارند سبک تر هستند. لذا شستشوی آسانی نیز خواهند داشت.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

 

 


برچسب: فرش مدرن، قالیچه فانتزی، فرش آشپزخانه، گلیم فرش، قیمت فرش 6 متری،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۷:۴۱ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)