فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

همه چیز درباره فرش 1200 شانه!

فرش 1200 شانه قالی کاشان

خرید فرش دستباف یا ماشینی امروزه یکی از عناصر مهم در هر خانه می باشد. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت فرش ماشینی ایران، روز به روز محصولات متنوع و زیباتری به بازار عرضه می شود. یکی از پرفروش ترین محصولات، فرش های 1200 شانه با تراکم 3600 می باشد که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. در این مقاله به ویژگی های این محصول زیبا می پردازیم.

ویژگی های فرش 1200 شانه

طرح و رنگ های متنوعی بر روی فرش 1200 شانه بافته می شود. به دلیل افزایش شانه و تراکم در فرش های 1200 شانه، ظاهر فرش دستباف گونه می شود و جلوه بی نظیری را پیدا می کند. هرچه شانه و تراکم در فرش افزایش پیدا کند، قیمت فرش بالا می رود. همچنین الیاف فرش نارک تر شده و کیفیت آن پایین می آید و بیشتر جنبه تزئینی به خود می گیرد. لازم به ذکر است خرید فرش های 1200 شانه با تراکم 3600 برای مکام های پر رفت و آمد به هیچگونه پیشنهاد نمی شود.

فرش های 1200 شانه از الیاف صد در صد اکریلیک یا اکریلیک هیت ست شده بافته می شود و قابلیت ضد پرزدهی دارد و دواک و کیفیت فرش را افزایش می دهد. همچنین به دلیل ضد حساسیت بودن الیاف برای افرادی که آلرژی و یا مشکل تنفسی دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد. دستگاه تولید فرش 1200 شانه HCPX2 نام داشته و قابلیت بافت فرش 8 و 10 رنگ را دارد.

فرش 1200 شانه گل برجسته

فرش های گل برجسته از الیاف اکریلیک هیت ست شده تولید می شود. این فرش ها با توجه به حرارتی که دیده اند دارای مقاومت بالایی می باشند. ولی همین فرو رفتگی ها در فرش باعث شده فرش نازک تر شده و امکان از بین رفتن آن افزایش پیدا کند. همچنین آلودگی در بین این فرو رفتگی ها باقی مانده و به سختی پاک شود. به همین دلیل افرادی که به دنبال فرش های 1200 شانه گل برجسته هستند باید شرایط نگهداری مناسب از این محصول را داشته باشند.

طرح های پرفروش فرش 1200 شانه

طرح افشان:
نقش افشان بر روی انواع فرش ها بافته می شود و یکی از پر فروش ترین طرح ها می باشد. چرا که به دلیل نداشتن ترنج در مرکز فرش و طراحی زیبای آن بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

طرح اصفهان:

از دیگر طرح های پرفروش می توان به نقشه اصفهان اشاره کرد. وجود لچک و ترنج در فرش باعث شده جلوه ی سنتی را به خود بگیرد و بهترین گزینه برای دکوراسیون سنتی به شمار برود. این نقش و نگار ها از چهار گوشه فرش به صورت قرینه شکل گرفته و به مرکز فرش که ترنج نام دارد ختم می شود. نقشه های پر فروش با ابعاد فرش 6 متری، فرش 9 متری و فرش 12متری در تمام فروشگاه های فرش قابل خریداری است.

فرش ماشینی کاشان

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انوع فرش ها با قیمت بسیار مناسب می باشد. با مراجعه به این سایت میتوانید زیباترین طرح و نقش ها را خریداری کنید. یکی دیگر از ویژگی های این فروشگاه، ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.


برچسب: فرش 1200 شانه ، شانه فرش ماشینی ، فرش ریزبافت ، فرش دست بافت نما،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۴:۳۹ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)