فرش ماشيني 700 شانه كاشان فرش ماشيني 700 شانه كاشان .

فرش ماشيني 700 شانه كاشان

انواع فرش هاي مدرن

فرش كاشان قالي كاشان خريد فرش مدرن انواع فرش جديد

 

فرش مدرن چه فرشي است؟

فرش هاي مدرن با نام هاي مختلف و طرح هاي متفاوت در بازار عرضه مي شود كه با توجه به نوع بافت آنها خواص و ويژگي هاي متفاوتي دارند. در مجموعه ي فرش هاي مدرن ، فرش هاي شگي، شنل و فريز وجود دارد. كه فرش هاي اتاق كودكان يا همان فرش كودك در دسته فرش هاي فانتزي يا مدرن قرار مي گيرد.

گذر زمان دكوراسيون و سبك معماري خانه ها را از سنتي به سمت فضاهاي اروپايي و مدرن سوق داده است و به علت سبك آپارتمان نشيني دكوراسيون منازل و وسايل مورد استفاده از اهميت زيادي برخوردار شده‌اند . فرش و قالي هم مانند ساير وسايل با تغييرات به وجود آمده در دكور مجبور به تغيير است . ديگر نمي‌توان از قالي‌ها با طرح و نقشه سنتي در تمام اتاق‌ها كمك گرفت ، بلكه لازم است براي هر فضا فرشي متناسب با كاربرد اتاق در نظر گرفته شود . ترجيح خريداران بر آن است كه با توجه به بودجه و سليقه خود كف پوش هر فضا را به گونه‌اي انتخاب كنند كه در عين هماهنگي ، متفاوت از فرش‌هاي ساير اتاق‌ها باشد .

در ادامه اين مقاله سعي بر آن است كه تمامي نكات اوليه در مورد شناخت فرش ماشيني مدرن به همراه خصوصيات آن‌ها ارائه شود . اميد است با خواندن اين مقاله اطلاعات مفيدي در حيطه فرش هاي ماشيني مدرن كسب نماييد .

فرش ماشيني مدرن

فرش‌هاي ماشيني كه در حال توليد هستند از نظر طرح و نقشه به دو دسته كلي فرش سنتي و فرش كلاسيك يا مدرن قابل تقسيم بندي هستند . 

طرح هاي كلاسيك، طرح هايي هستند كه طراحان به صورت جديد با تلفيق خلاقيت خود با طرح هاي اصيل ايراني مي آفرينند. اما فرش هاي مدرن را همه شما در بازار فرش ماشيني ديده ايد. اما شايد تفاوت آنها را ندانيد و اسم آنها را با توجه به مدل آنها نشنيده باشيد.

امروزه از دكوراسيون هاي مدرن استقبال زيادي شده است، و اكثر افراد به دور از تجملات دوست دارند محيط زندگي خود را به صورت مدرن بچينند. براي اين نوع دكوراسيون ، فرش هاي مدرن مناسب بوده و مي توانيد ، متناسب با تم رنگي محيط خانه تان از فرش هاي مدرن خريداري كنيد. هم براي دكور شما مناسب هست و هم اينكه از لحاظ قيمت بسيار ارزان تر از فرش هاي ماشيني طرح كلاسيك است.

مهم‌ترين طراحي‌هاي سنتي ، طرح‌هاي اسليمي با داشتن شاخه و برگ و گلبرگ ظريف و متعدد ، بته جقه‌هايي كه در هنر اسلامي و تاريخي زياد ديده مي‌شود و غيره است . اما دسته ديگر كه فرش‌هاي مدرن و كلاسيك نام دارند در طي چند سال اخير طراحي و وارد بازار فروش فرش شده‌اند ، با وجود جديد بودن مورد استقبال زيادي قرار گرفته و اين موضوع نويد از خالي بودن طرح‌هاي فانتزي و مدرن در دنياي فرش مي‌دهد .

ويژگي هاي فرش مدرن 

فرش مدرن ايراني با دكوراسيون‌هاي سنتي و قديمي هم خواني ندارند و مناسب براي خانه‌هاي آپارتماني و سبك‌هاي جديد ساختمان سازي است . فرش مدرن و فانتزي با الهام گرفتن از تمام اشكال هندسي بافته شده و داشتن رنگ هاي شاد و جذاب از ويژگي اين بافته‌ها است . پرفروش‌ترين طراحي‌هاي مدرن شامل فرش هاي مدرن آبي آسماني ، فرش با رنگ زمينه صورتي ، بنفش ، سفيد ، قرمز و ... بوده است . چندين دسته از اين محصولات كه توسط عموم توليدكنندگان فرش توليد و روانه بازار مي‌شوند و نزد خريداران شناخته شده تر هستند ، فرش شگي ، فرش شنل ، فرش فريز ، انواع فرش‌هاي اتاق بچه يا اصطلاحاً عروسكي هستند . البته با توليد فرش ترك نيز ، اين محصول به گروه فرش هاي مدرن افزوده شد . رنگ زمينه در اين نوع فرش‌ها بسيار جلب توجه كننده است از همين رو هنگام خريد بايد به داشتن هارموني رنگ زمينه فرش با ساير وسايل دقت نمود . فرش‌هاي مدرن در كنار طرح و نقشه متفاوت الياف خاصي هم دارند ، خاص بودن الياف به معناي طول بلند آن‌ها ست ، الياف آكريليك هيت ست فرش ، پلي استر و بي سي اف در بافت مرسوم است .

انواع فرش‌هاي مدرن

در اين قسمت بيشتر با انواع فرشهاي مدرن و ويژگي هر كدام آشنا مي شويم .

فرش شگي


فرش مدرن از نوع شگي يا پرز بلند نمونه اي از فرش‌هاي فانتزي است كه در آن‌ها از الياف پلي استر ، آكريليك ، پشم و يا پلي پروپلين كمك گرفته شده است . در بين الياف مختلف نخ پلي استر داراي محبوبيت و استفاده بيشتري است . از خواص مهم فرش مدرن شگي مي‌توان به قابليت استفاده در انواع فضاها مانند فضاهاي اداري , منزل ، اتاق خواب ، به عنوان پادري و قاليچه و ساير فضاها اشاره كرد . بلندي پرز فرش شگي موجب ايجاد نرمي و حس گرما و آرامش مي‌شود . اما ممكن است آلودگي در بين پرزها نفوذ كرده و به سختي از آن خارج شود ، از اين رو لازم است هرازچندگاه فرش‌هاي شگي را تكان داده تا گرد و غبار از گره‌ها و عمق بافت خارج شود . فرشهاي شگي به علت جذب آلودگي براي اتاق كودك توصيه نمي‌شود .
فرش‌هاي مدرن شگي به چند روش توليد و روانه بازار ميشوند :
فرش شگي تك رنگ كه محصولي كاملاً ساده و مناسب براي مكان‌هاي كوچك و شلوغ است ، در طراحي فرش‌هاي شگي تك رنگ بافته اي يكدست با پرزهاي بلند خواهيم داشت .
فرش شگي 3 بعدي كاملاً متفاوت از فرش شگي تك رنگ است ، طراحي فرش 3 بعدي به گونه اي است كه با نگاه بر فرش حس برجستگي و ديدن طرح‌هاي سه بعدي را خواهيم داشت .
فرش شگي معمولي كف پوشي ست با طرح‌هاي مختلف و زيبا كه تنها ويژگي متفاوت آن داشتن پرزهاي بلند ، نرم و منعطف است .

فرش عروسكي يا كودك


براي انتخاب فرش كودك بايد بدانيد كه كف اتاق نقش بسيار موثري در چگونه به نظر رسيدن اتاق دارد. رنگ فرش با توجه به جنسيت كودك انتخاب مي شود و بر اساس رنگ پرده و تخت خواب و كمد انتخاب مي شود. و عروسك ها نيز در همخواني و تكميل فضا انتخاب مي شود. بهتر است كه فضا را از رنگ هاي روشن با رعايت تم رنگي انتخاب كنيد، تا فضايي شاد و پر انرژي را براي بچه هايتان به ارمغان آوريد.

جنس فرش كودك از جمله مهم ترين مواردي است كه هنگام انتخاب بايد به آن دقت شود. فرش كودك بايد نرم و قابل شست و شو باشد. پوست بچه ها حساس است و نبايد با فرش هاي زبر و خشن آنها را اذيت كرد. هم چنين فرش كودك نبايد پرز بدهد ، زيرا ريه بچه ها حساس است و نخ هاي فرش نبايد، پرز بدهد و باعث مريضي بچه ها شود. و سبب آلرژي گردد.

 

مدل فرش كودك، انتخاب مدل فرش كودك بستگي به سليقه ي شما دارد.البته تا زماني كه او هنوز به حدي نرسيده است كه علاقه اي در او شكل بگيرد و دوست داشته باشد ،اتاق خود را به آن سبك بچيند. دختران اكثرا از رنگ هاي صورتي و طرح هاي گل و عروسك استقبال مي كنند و پسران از شخصيت هاي پسر كارتونها و انواع ماشين ها و رنگ هاي نارنجي و آبي و رنگ هاي پر انرژي و يا سرد مي پسندند.

فرش فريز


نوع ديگر فرش مدرن ، فرش‌هايي با نام فريز هستند كه اين فرش‌ها بسيار متراكم و از همين رو فشرده و مقاوم هستند . فرشهاي فريز شباهت بالايي به گليم و جاجيم دارند . فرش‌هايي با شستشو راحت كه مناسب براي مكان‌هاي پر رفت و آمد و در معرض آلودگي هستند و تراكم بالاي فرشهاي فريز آن‌ها را در برابر پا خوردگي ، فشار و سايش مقاوم نموده است . قرار گرفتن پايه مبل ، تخت و اجسام سنگين آسيب چنداني به اين محصولات وارد نمي‌كند و اصطلاحا كوبيده شدن ندارند . فرش هاي ماشيني فريز بدون پرز و بدون حساسيت مي باشند.

فرش ماشيني شنل


فرش شنل نقطه مقابل فرشهاي شگي است و بر خلاف فرش‌هاي شگي پرز هايي بسيار كوتاه دارد ، فرشهاي مدرن با گل‌هاي برجسته و داراي فرورفتگي از نوع شنل هستند . فرش‌هاي شنل با داشتن پرزهاي كوتاه نرم و لطيف هستند و مانند فرشهاي فريز قابليت شست و شوي بالايي دارند .

خريد فرش ماشيني مدرن 

براي خريد فرش ماشيني مدرن فروشگاه اينترنتي قالي كاشان را به شما پيشنهاد مي كنيم . فروشگاه قالي كاشان مجموعه اي از جديد ترين و به روز ترين طرح هاي مدرن و فانتزي را در خود جاي داده است . در اين فروشگاه اينترنتي هر نوع طرح و رنگ براي هر نوع سليقه اي موجود بوده كه باعث سهولت در انتخاب مي شود . كيفيت بسيار بالاي تمامي فرش هاي قالي كاشان تضمين شده است .


برچسب: فرش كاشان، قالي كاشان، خريد فرش مدرن، انواع فرش مدرن، فرش جديد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۴:۴۳ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)

فرش وينتيج يا كهنه نما چيست ؟

                    فرش كاشان قالي كاشان خريد فرش فانتزي وينتيج كهنه نما - فرش مدرن كاشان

فرش وينتيج يا كهنه نما چيست ؟ 

فرش هاي وينتيج يا كهنه نما نسل جديدي از فرش هاي ماشيني كاشان هستند . وينتيج لغتي لاتين به معناي عتيقه يا كهنه است كه براي اين دسته از فرش ها استفاده مي شود . در صنعت فرش هاي دستباف هر چه قدمت فرش بيش تر باشد ارزش آن نه تنها كم نمي شود بلكه به آن افزوده مي شود . ازاين رو افراد زيادي هستند كه به فرش هاي كهنه و قديمي علاقه دارند . 

در مورد فرش هاي ماشيني نيز به دليل استقبال از فرش هاي كهنه و قدمي توليدكنندگان اقدام به بافت فرش هايي با ظاهري كهنه كرده اند . امروزه فرش ماشيني جديد را به روش هايي به فرش هاي قديمي تبديل مي كنند تا ظاهري كهنه داشته باشد . در اين راه از روش ها مختلفي استفاده مي كنند .

فرش وينتيج چگونه بافته مي شود ؟

فرش وينتيج يا كهنه نما به فرشي گفته مي شود كه ظاهري كلاسيك با طرح و نقش سنتي  دارند و با روش هاي خاصي ، ظاهري قديمي و كهنه پيدا كرده اند . فرش هاي وينتيج يا كهنه نما به روش هاي خاصي توليد مي شوند . در اين فرش ها معمولا طرحي سنتي و كلاسيك در فرش بافته مي شود و با استفاده از روش هايي مانند استفاده از مواد شيميايي اقدام به كهنه كردن فرش مي كنند .
اين روش ها اصطلاحا دشوار كردن فرش ناميده مي شود . در اين روش رنگ هاي فرش به گونه اي تغيير پيدا مي كند تا مانند فرش هاي قديمي به هم ريخته و كم رنگ ديده شود .

كاربرد فرش كهنه نما در دكوراسيون

يكي از مهم ترين وسايل هر خانه كه تاثير زيادي در زيبايي آن دارد يقينا فرش است . اما ويژگي مهمي كه فرش هاي پتينه را محبوب كرده در اين است كه با هر نوع دكوراسيون هماهنگي پيدا كرده و به خوبي در كنار وسايل و مبلمان هاي مدرن ست مي شوند .

فرش هاي وينتيج يا كهنه نماي كاشان طرح ها و نقش هاي بسيار متنوعي دارند . استفاده از فرش طرح هاي وينتيج به دليل سادگي طرح و رنگ هاي ساده و به روز براي دكوراسيون هاي مدرن بسيار مناسب هستند . البته در دكوراسيون هاي كلاسيك نيز مي توان از اين فرش ها استفاده كرد .

استفاده از فرش هاي كهنه نما در انواع دكوراسيون روز به روز در حال افزايش است و طرح هاي متنوعي از اين فرش ها بافته مي شود .

مزايا و نگهداري فرش وينتيج

به منظور افزايش طول عمر فرش هاي وينتيج بايد در نگهداري از آن ها دقت زيادي داشت . البته كيفيت فرش هاي وينتيج بسيار زياد است و با گذشت زمان تغييري در بافت و رنگ آن ها ايجاد نمي شود . در مورد اين دسته از فرش هاي ماشيني كاشان بايد گفت كه فرش وينتيج انتخاب مناسبي است براي افرادي كه در عين اينكه به دنبال سبك جديد و مدرن در دكوراسيون خانه خود هستند ، به طرح هاي سنتي و قديمي فرش نيز علاقه مند هستند و به فكر خريد فرش هاي سنتي و دستباف گونه نيز هستند .

فرش هاي وينتيج در طرح و نقش هاي بسيار متنوعي بافته مي شوند و براي هر سليقه اي مناسب هستند . در مورد جنس فرش هاي كهنه نما نيز بايد گفت با الياف درجه يك و مدرني بافته مي شوند و دوام و طول عمر بسيار بالايي نيز دارند .

از جمله ديگر مزاياي فرش وينتيج يا كهنه نما مي توان به وزن سبك آن اشاره نمود ، به طوريكه به راحتي قابل جابجايي هستند .

خريد فرش وينتيج ( كهنه نما ) ماشيني كاشان مستقيم از كارخانه

براي خريد اينترنتي فرش ماشيني كاشان پيشنهاد مي كنيم به فروشگاه قالي كاشان ( www.ghaliekashan.com ) مراجعه فرماييد . در فروشگاه قالي كاشان انواع فرش هاي فانتزي و مدرن ، فرش هاي كلاسيك ، فرش شگي ، فرش شنل ، فرش فريز ، فرش وينتيج و ... با طرح هاي به روز و خاص در ابعاد مختلفي مانند فرش 6 متري ، فرش 9 متري كاشان و ... قابل خريد است . فروشگاه قالي كاشان داراي زيبا ترين طرح هاي فرش است و با فروش مستقيم از كارخانه فرش كاشان را با بالا ترين كيفيت و ضمانت ده ساله با  قيمت ارزان عرضه مي كند .


برچسب: فرش كاشان، قالي كاشان، فرش ماشيني، فرش وينتيج، قيمت فرش، فرش ماشيني كهنه نما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۴:۱۶ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)

مقايسه گليم فرش و فرش ماشيني

                        فرش كاشان قالي كاشان مقايسه گليم و فرش   

 

فرش ماشيني از انواع مختلفي تشكيل شده است و همانطور كه احتمالا از قبل مي دانيد يكي از انواع اين فرش هاي ماشيني، فرش هاي فانتزي و گليم فرش ها هستند. در اين مطلب مي خواهيم به بررسي تفاوت هاي انواع گليم فرش و فرش ماشيني فانتزي بپردازيم كه قطعا مي تواند به شما در انتخاب فرش هاي مناسب كمك كند.

كلا اگر نگاهي به تاريخچه فرش بيندازيم، متوجه مي شويم كه زير انداز هايي از جنس پوست اولين زيرانداز هايي بودند كه بشر براي محافظت از سختي و سرماي زمين از آنها استفاده مي كرده است. اما اولين به اصطلاح فرش هايي كه توسط دست بشر بافته شده اند، گليم ها بوده اند.

گليم ها داراي ظاهري بسيار ساده و تشكيل شده از رنگ هاي شاد و طرح هاي بدون پيچيدگي مي باشند. براي بافت اين فرش ها نخ تار و پود را به هم مي بافند و بدون پرز، فرش توليد مي شود. گليم فرش هاي ماشيني نسبت به فرش ماشيني فانتزي داراي تفاوت هايي هست كه در طرح، نوع بافت فرش و نوع مواد اوليه خواهد بود و همچنين ميخواهيم به برخي از خصوصيات اشاره كنيم كه در اين دو نوع محصول به صورت متفاوت خواهد بود.

تفاوت فرش با گليم

مقايسه بين دو نوع فرشي كه تفاوت هاي بسياري با هم دارند، بسيار پيچيده نيست. شايد شما هم اگر در وهله اول به اين دو نوع فرش در كنار هم نگاهي بيندازيد، متوجه خواهيد شد كه با هم تفاوت هايي دارند، اما اين تفاوت ها عمدتا در چيست؟

در اين مطلب مقايسه اي درباره ويژگي هاي زير خواهيم داشت:

  •       مقايسه بين استحكام فرش ماشيني فانتزي و گليم فرش ها
  •       مقايسه بين نوع بافت
  •       مقايسه بين پاخور دو فرش
  •       مقايسه بين جنس نخ
  •       مقايسه ظاهري

در تعريف فرش يا گليم ابتدا بايد به اين نكته اشاره كنيم كه هر بافته‌اي، هر پارچه‌اي و به طور كلي هر داربافتي يك تار دارد و يك پود. اين مسئله در مورد فرش و گليم نيز صادق است. اما فرش در اينجا يك تفاوت اساسي با گليم دارد كه آن هم پرز فرش است. اين در واقع اولين و مهم‌ترين تفاوت فرش با گليم است.

مقايسه پاخور گليم فرش و فرش فانتزي

منظور از پاخور در اينجا مي تواند دو موضوع باشد كه به هر دوي آنها مي پردازيم:

1-     ماندن جاي پا روي فرش

همانطور كه گفتيم، گليم فرش ها از ضخامت بسيار پاييني برخوردار هستند و نخ خاب ندارند. به همين دليل مي توان گفت كه جاي پا به خاطر نازك بودن روي گليم فرش ها نمي ماند. اما در فرش هاي فانتزي به اين علت كه ارتفاع نخ خاب بالا است، جاي پا اكثرا مشخص است و شما اگر بخواهيد براي فرشتان مشكلي از اين نظر ايجاد نشود، هر چند وقت يكبار با قسمت برس جارو برقي، آن را جارو بكشيد.

2-     لطافت و نرمي فرش

در فرش ماشيني فانتزي لطافت طبيعتا بسيار بيشتر از گليم فرش خواهد بود. در بافت فرش هاي فانتزي حداكثر تعداد شانه استفاده شده 700 شانه است كه نخ خاب آن به يازده ميلي متر هم مي رسد. بنابراين با توجه به اينكه در گليم فرش ها حداكثر ضخامت براي فرش نزديك به 3 الي 4 ميلي متر مي رسد، طبيعتا اين فرش هاي فانتزي هستند كه برگ برنده را خواهند داشت.

فرش پرز داره اما گليم نه!

همانطور كه اشاره كرديم فرش‌ها بر خلاف گليم‌ها علاوه بر تار و پود داراي پرز هم هستند. پرز فرش دقيقا همان چيزي‌ست كه كه مخاطب آن را لمس مي‌كند. اما در مورد گليم اين پرز ها وجود ندارند. يعني در گليم چيزي كه مخاطب آن را لمس مي‌كند مغز پشم يا كرك نيست، بلكه كناره كرك است. اصلاحا مي‌گوييم كه فرش‌ها پرز بافي و گليم‌ها تخت بافي مي‌شوند.

مقايسه جنس نخ فرش فانتزي و گليم فرش

نمي توان دقيق گفت كه جنس نخ دو فرش مذكور آيا با هم تفاوت دارند يا نه، چرا كه كارخانه هاي توليد كننده در اين زمينه بسيار متفاوت عمل مي كنند.

اما به طور كلي اكثرا در كارخانه هاي فرش ماشيني براي توليد انواع گليم فرش از نخ هاي ساده استفاده مي شود. نخ هاي بي سي اف، نخ هايي هستند كه براي توليد گليم فرش ها مورد استفاده قرار مي گيرند و تقريبا مناسب اين فرش ها است.

نخ هاي بي سي اف، نخ هايي هستند كه در قديم در صنعت فرش ماشيني بسيار پر استفاده بودند، اما به مرور زمان با آمدن نخ هاي جديد تر و مستحكم تر، به درجه سه و چهار نخ ها دست پيدا كردند.

اما در انواع فرش ماشيني فانتزي به اين علت كه نخ خاب وجود دارد، بايد نخ هاي استفاده شده از كيفيت بالاتري برخوردار باشند به همين دليل از نخ هايي مثل پلي استر و پلي پروپيلن استفاده مي شود. اين نخ ها علاوه بر استحكام خوبي كه دارند، ضد حساسيت هم هستند.

دكوراسيون جديد،فرش يا گليم ؟

احتمالا تا حالا متوجه شده‌ايد كه چرا فرش نسبت به گليم ارزش بيشتري دارد. گليم مثل فرش نفيس و فاخر نيست، چون هم سرعت بافت گليم از فرش بيشتر است و هم مواد اوليه براي توليد گليم كمتر از فرش مي‌باشد!

اما با اين وجود استفاده از گليم در دكوراسيون مدرن و امروزي بسيار رايج بوده و توجه بسياري از طراحان دكوراسيون داخلي را به خود جلب كرده است. چرا؟ به خاطر همان نقشه‌هاي ساده! چون نقشه‌هاي ساده گليم كاملا با دكوراسيون مدرن و امروزي تطبيق دارد.

 

البته استفاده از گليم در دكوراسيون كلاسيك و سنتي هم بسيار مورد توجه است. عملا اين به شما بستگي دارد كه چه گليمي با چه تركيب رنگ و چه  نقشه‌اي را براي دكوراسيون منزل‌تان انتخاب كنيد.

امروزه اين مسئله حتي در مورد فرش هم صدق مي‌كند. هرچند كه كاربرد فرش در دكوراسيون بيشتر براي سبك‌هاي كلاسيك و سنتي مناسب است، اما استفاده از آن در دكوراسيون مدرن نيز امكان‌پذير است.


برچسب: فرش، فرش ماشيني، فرش كاشان، قالي كاشان، گليم فرش، تفاوت فرش و گليم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۵۹ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)

فرش هاي كلاسيك

                              فرش كاشان قالي كاشان فرش كلاسيك سنتي ايران

 

فرش كلاسيك چه نوعي فرشي است ؟

در فرهنگ نامه و ادبيات فارسي، كلاسيك اين طور معني شده است: آن چه كه معمول و رايج نباشد و هر نوشته و اثر هنري كه مطابق با اصول و قواعد معمول قديم باشد. در زمينه فرش، فرش كلاسيك به فرشي گفته مي شود كه طرح ها و نگاره هاي سنتي و قديمي دارد. ويژگي اين طرح ها و نقشه ها اين است كه:

  • سنتي هستند.
  • رنگ هايي ملايم و آرامش بخش دارند.

فرش كلاسيك از جمله فرش هاي پر طرفدار است كه كهنه نمي شود و براي هر نوع دكوراسيوني قابل استفاده است. اين نوع فرش ها از لحاظ تعداد شانه و تراكم ، الياف، ابعاد و قيمت انواع گوناگوني دارند. اما با اين وجود ويژگي هاي يكساني نيز در آن ها پيدا مي شود.

  • اين نوع فرش ها نقشه هاي شلوغ با ريزه كاري زياد دارند كه در كل فرش پراكنده شده اند.
  • حاشيه و الگوي خاصي را دنبال مي كنند.
  • تنوع رنگ و طرح دارند و به همين دليل مي توان آن ها را با هر فضايي هماهنگ كرد.   

 

فرش كلاسيك در دكوراسيون معاصر


امروزه با ايجاد تغيير در اندازه فضاي خانه ها و كوچك شدن آن ها و همچنين تغيير سليقه و سبك مورد پسند افراد كه به سمت مدرن شدن پيش مي رود، تجملات و زرق و برق كمتر در خانه ها ديده مي شود. آپارتمان نشيني و كوچك شدن فضاها باعث شده تا استفاده از رنگ هاي روشن و سبك هاي دكوراسيوني ساده مورد توجه قرار بگيرند. يكي از مهم ترين موارد در چينش دكوراسيون مطابقت رنگ فرش با دكوراسيون است .

در اين فضاها كه دكوراسيون ساده و مدرن است هم مي توان از فرش كلاسيك استفاده كرد. فرش كلاسيك تنوع بالايي در رنگ دارد، بنابراين فرش هايي به رنگ روشن و ملايم به همراه طرح هاي خلوت براي سبك معاصر انتخاب مناسبي هستند.  فرش هايي به رنگ روشن، فضا را راحت و صميمي مي كنند.

 

خريد اينترنتي فرش هاي كلاسيك 

مبادلات آنلاين مزاياي فراواني از جمله خريد به قيمت ارزان تر از فروشگاه ها ، دريافت ضمانت نامه هاي معتبر از توليد كننده ، قابل اطمينان بودن و .... دارند كه براي خريداران قابل تامل است . همواره خريد مستقيم از توليد كننده چه به صورت اينترنتي و چه به صورت حضور فيزيكي قيمتي ارزان تر دارد و اين ارزانتر بودن قيمت ناشي از حذف واسطه از فرآيند خريد رخ ميدهد و دليلي بر كيفيت پايين محصولي نخواهد بود .

شركت فرش قالي كاشان ، كلكسيوني از بهترين فرش كلاسيك كاشان مي باشد . اين شركت به علت تنوع در محصولات و براي راحتي مشتريان خود ، سايت اينترنتي ارشد كارپت را ايجاد كرده است كه مجموعه اي فرش كلاسيك و فرش مدرن و فانتزي مي باشد .


برچسب: فرش كاشان، قالي كاشان، فرش كلاسيك كاشان، فرش سنتي ايراني، فرش اصيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۷:۱۵ توسط:قالي كاشان موضوع: نظرات (0)