فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش های کلاسیک

                              فرش کاشان قالی کاشان فرش کلاسیک سنتی ایران

 

فرش کلاسیک چه نوعی فرشی است ؟

در فرهنگ نامه و ادبیات فارسی، کلاسیک این طور معنی شده است: آن چه که معمول و رایج نباشد و هر نوشته و اثر هنری که مطابق با اصول و قواعد معمول قدیم باشد. در زمینه فرش، فرش کلاسیک به فرشی گفته می شود که طرح ها و نگاره های سنتی و قدیمی دارد. ویژگی این طرح ها و نقشه ها این است که:

  • سنتی هستند.
  • رنگ هایی ملایم و آرامش بخش دارند.

فرش کلاسیک از جمله فرش های پر طرفدار است که کهنه نمی شود و برای هر نوع دکوراسیونی قابل استفاده است. این نوع فرش ها از لحاظ تعداد شانه و تراکم ، الیاف، ابعاد و قیمت انواع گوناگونی دارند. اما با این وجود ویژگی های یکسانی نیز در آن ها پیدا می شود.

  • این نوع فرش ها نقشه های شلوغ با ریزه کاری زیاد دارند که در کل فرش پراکنده شده اند.
  • حاشیه و الگوی خاصی را دنبال می کنند.
  • تنوع رنگ و طرح دارند و به همین دلیل می توان آن ها را با هر فضایی هماهنگ کرد.   

 

فرش کلاسیک در دکوراسیون معاصر


امروزه با ایجاد تغییر در اندازه فضای خانه ها و کوچک شدن آن ها و همچنین تغییر سلیقه و سبک مورد پسند افراد که به سمت مدرن شدن پیش می رود، تجملات و زرق و برق کمتر در خانه ها دیده می شود. آپارتمان نشینی و کوچک شدن فضاها باعث شده تا استفاده از رنگ های روشن و سبک های دکوراسیونی ساده مورد توجه قرار بگیرند. یکی از مهم ترین موارد در چینش دکوراسیون مطابقت رنگ فرش با دکوراسیون است .

در این فضاها که دکوراسیون ساده و مدرن است هم می توان از فرش کلاسیک استفاده کرد. فرش کلاسیک تنوع بالایی در رنگ دارد، بنابراین فرش هایی به رنگ روشن و ملایم به همراه طرح های خلوت برای سبک معاصر انتخاب مناسبی هستند.  فرش هایی به رنگ روشن، فضا را راحت و صمیمی می کنند.

 

خرید اینترنتی فرش های کلاسیک 

مبادلات آنلاین مزایای فراوانی از جمله خرید به قیمت ارزان تر از فروشگاه ها ، دریافت ضمانت نامه های معتبر از تولید کننده ، قابل اطمینان بودن و .... دارند که برای خریداران قابل تامل است . همواره خرید مستقیم از تولید کننده چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضور فیزیکی قیمتی ارزان تر دارد و این ارزانتر بودن قیمت ناشی از حذف واسطه از فرآیند خرید رخ میدهد و دلیلی بر کیفیت پایین محصولی نخواهد بود .

شرکت فرش قالی کاشان ، کلکسیونی از بهترین فرش کلاسیک کاشان می باشد . این شرکت به علت تنوع در محصولات و برای راحتی مشتریان خود ، سایت اینترنتی ارشد کارپت را ایجاد کرده است که مجموعه ای فرش کلاسیک و فرش مدرن و فانتزی می باشد .


برچسب: فرش کاشان، قالی کاشان، فرش کلاسیک کاشان، فرش سنتی ایرانی، فرش اصیل،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۷:۱۵ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)