فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش وینتیج یا کهنه نما چیست ؟

                    فرش کاشان قالی کاشان خرید فرش فانتزی وینتیج کهنه نما - فرش مدرن کاشان

فرش وینتیج یا کهنه نما چیست ؟ 

فرش های وینتیج یا کهنه نما نسل جدیدی از فرش های ماشینی کاشان هستند . وینتیج لغتی لاتین به معنای عتیقه یا کهنه است که برای این دسته از فرش ها استفاده می شود . در صنعت فرش های دستباف هر چه قدمت فرش بیش تر باشد ارزش آن نه تنها کم نمی شود بلکه به آن افزوده می شود . ازاین رو افراد زیادی هستند که به فرش های کهنه و قدیمی علاقه دارند . 

در مورد فرش های ماشینی نیز به دلیل استقبال از فرش های کهنه و قدمی تولیدکنندگان اقدام به بافت فرش هایی با ظاهری کهنه کرده اند . امروزه فرش ماشینی جدید را به روش هایی به فرش های قدیمی تبدیل می کنند تا ظاهری کهنه داشته باشد . در این راه از روش ها مختلفی استفاده می کنند .

فرش وینتیج چگونه بافته می شود ؟

فرش وینتیج یا کهنه نما به فرشی گفته می شود که ظاهری کلاسیک با طرح و نقش سنتی  دارند و با روش های خاصی ، ظاهری قدیمی و کهنه پیدا کرده اند . فرش های وینتیج یا کهنه نما به روش های خاصی تولید می شوند . در این فرش ها معمولا طرحی سنتی و کلاسیک در فرش بافته می شود و با استفاده از روش هایی مانند استفاده از مواد شیمیایی اقدام به کهنه کردن فرش می کنند .
این روش ها اصطلاحا دشوار کردن فرش نامیده می شود . در این روش رنگ های فرش به گونه ای تغییر پیدا می کند تا مانند فرش های قدیمی به هم ریخته و کم رنگ دیده شود .

کاربرد فرش کهنه نما در دکوراسیون

یکی از مهم ترین وسایل هر خانه که تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد یقینا فرش است . اما ویژگی مهمی که فرش های پتینه را محبوب کرده در این است که با هر نوع دکوراسیون هماهنگی پیدا کرده و به خوبی در کنار وسایل و مبلمان های مدرن ست می شوند .

فرش های وینتیج یا کهنه نمای کاشان طرح ها و نقش های بسیار متنوعی دارند . استفاده از فرش طرح های وینتیج به دلیل سادگی طرح و رنگ های ساده و به روز برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند . البته در دکوراسیون های کلاسیک نیز می توان از این فرش ها استفاده کرد .

استفاده از فرش های کهنه نما در انواع دکوراسیون روز به روز در حال افزایش است و طرح های متنوعی از این فرش ها بافته می شود .

مزایا و نگهداری فرش وینتیج

به منظور افزایش طول عمر فرش های وینتیج باید در نگهداری از آن ها دقت زیادی داشت . البته کیفیت فرش های وینتیج بسیار زیاد است و با گذشت زمان تغییری در بافت و رنگ آن ها ایجاد نمی شود . در مورد این دسته از فرش های ماشینی کاشان باید گفت که فرش وینتیج انتخاب مناسبی است برای افرادی که در عین اینکه به دنبال سبک جدید و مدرن در دکوراسیون خانه خود هستند ، به طرح های سنتی و قدیمی فرش نیز علاقه مند هستند و به فکر خرید فرش های سنتی و دستباف گونه نیز هستند .

فرش های وینتیج در طرح و نقش های بسیار متنوعی بافته می شوند و برای هر سلیقه ای مناسب هستند . در مورد جنس فرش های کهنه نما نیز باید گفت با الیاف درجه یک و مدرنی بافته می شوند و دوام و طول عمر بسیار بالایی نیز دارند .

از جمله دیگر مزایای فرش وینتیج یا کهنه نما می توان به وزن سبک آن اشاره نمود ، به طوریکه به راحتی قابل جابجایی هستند .

خرید فرش وینتیج ( کهنه نما ) ماشینی کاشان مستقیم از کارخانه

برای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان پیشنهاد می کنیم به فروشگاه قالی کاشان ( www.ghaliekashan.com ) مراجعه فرمایید . در فروشگاه قالی کاشان انواع فرش های فانتزی و مدرن ، فرش های کلاسیک ، فرش شگی ، فرش شنل ، فرش فریز ، فرش وینتیج و ... با طرح های به روز و خاص در ابعاد مختلفی مانند فرش 6 متری ، فرش 9 متری کاشان و ... قابل خرید است . فروشگاه قالی کاشان دارای زیبا ترین طرح های فرش است و با فروش مستقیم از کارخانه فرش کاشان را با بالا ترین کیفیت و ضمانت ده ساله با  قیمت ارزان عرضه می کند .


برچسب: فرش کاشان، قالی کاشان، فرش ماشینی، فرش وینتیج، قیمت فرش، فرش ماشینی کهنه نما،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۴:۱۶ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)