فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش زمینه سرمه ای

 


رنگ زمینه سرمه ای برای فرش یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ های زمینه بین خانواده های ایرانی است. رنگ سرمه ای یک رنگ شیک و با جلوه بسیار زیبا است.

درست است که رنگ های زمینه روشن مثل فرش زمینه کرم یا فرش زمینه بادامی، فضا را پر نور تر و بزرگ تر نشان می دهند، دلایل زیادی دارد که خانواده های ایرانی تمایل بیشتری به انتخاب و خرید فرش ماشینی زمینه سرمه ای دارند.

نکته ای که در مورد فرش سرمه ای باید به آن توجه کرد این است که رنگ سرمه ای در بین عموم مردم به عنوان طیف آبی با رنگ پررنگ شناخته شده در حال که در بین فعالان زمینه فرش ، رنگ سرمه ای همان رنگ مشکی است.

مزایا و معایب رنگ سرمه ای

رنگ سرمه ای در زمینه فرش به عنوان رنگ چرکتاب شناخته شده است که لکه ها و کثیفی ها را به راحتی نکمایش نمی دهد. و این یکی از دلایل اصلی خریداران است. رنگ سرمه ای با هر رنگی در دکوراسیون منزل ست می شود و از رنگ هایی است که در کنار هر رنگ قرار بگیرد جلوه و زیبایی دارد.
اما رنگ سرمه ای مانند رنگ زمینه کرم روشنایی ندارد و یکی از بهترین راه ها برای کمتر شدن این مشکل این است که فرش زمینه سرمه ای را در دکوراسیون با رنگ روشن استفاده کنید.

استفاده از فرش با زمینه سرمه ای در فضاهای بزرگ تر بهتر است.

فرش زمینه سرمه ای با چه رنگ هایی ست می شود؟

فرش زمینه سرمه ای و رنگ زرشکی
اگر علاقه مند به سبک کلاسیک در دکوراسیون منزل خود هستید، حتما از ترکیب رنگ سرمه ای در کنار رنگ زرشکی استفاده کنید. رنگ زرشکی از رنگ هایی است که با سرمه ای ترکیب زیبایی درست می کند.

رنگ زرد و سرمه ای
رنگ زرد رنگی کاملا متضاد با سرمه ای و روشن است و  در کنار رنگ سرمه ای بسیار به چشم می آید. اگر در کنار رنگ سرمه ای از رنگ زرد می خواهید استفاده کنید در استفاده از آن زیاده روی نکنید.

رنگ سرمه ای و طوسی
اگر به دنبال دکوراسیون مجلل و لوکس هستید استفاده از رنگ طوسی در دکور منزل در کنار فرش زمینه سرمه ای را به شما توصیه می کنیم.

رنگ سرمه ای و سفید
رنگ سفید در کنار سرمه ای هارمونی زیبایی به وجود می آورد چرا که سفدی نیز از رنگ های کتضاد با سرمه ای است. رنگ سفید ، رنگی آرامش بخش و شاد است. استفاده از این رنگ در کنار رنگ سرمه ای باعث می شود وسایل خانه را خاص و برجسته نشان می دهد.

رنگ خاکستری و سرمه ای
استفاده از ترکیب  این دو رنگ برای فضاهای کوچک توصیه نمی شود زیرا فضاهای کوچک را بسته و دلگیر نمایش می دهد. اما در فضای بزرگ دکوراسیونی مدرن و اشرافی به وجود خواهد آورد. استفاده از رنگ سفید نیز در کنار این دو رنگ این جذابیت را بیشتر خواهد کرد.

در پایان اگر به دنبال فرش با زمینه سرمه ای و طرح جذاب و زیبا هستید پیشنهاد می کنیم به گالری فرش زمینه سرمه ای قالی کاشان سری بزنید.


برچسب: فرش زمینه تیره ، فرش زمینه چرک تاب ، فرش شیک ، فرش کاشان ، فرش ماشینی ، قالی کاشان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۲:۵۳ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)