فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش زمینه سبز در دکوراسیون

تاثیر رنگ سبز در دکوراسیون علاوه بر زیبایی و آرامش ، القای حس آرامش و سکون به بیننده است . نحوه چیدمان با فرش زمینه سبز که از رنگ زمینه های خاص در مجموعه قالی کاشان است تاثیر به سزایی در دیده شدن هر چه زیباتر فضای منزل شما دارد . این رنگ زمینه برای دکوراسیون های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. این فرش ماشینی زیبایی و شادابی بی نظیر به فضای منزل شما می دهد . از آن جا چشم انسان توانایی رنگ سبز را بیشتر از سایر رنگ ها دارد ، به هنگام نگاه کردن به رنگ سبز حس خوشایندی را تجربه می کنید . رنگ سبز آرامش خاصی دارد و می توان گفت آرامشی از جنس طظبیعت برای شما به ارمغان می آورد .

فرش زمینه سبز با چه دکوراسیونی ست می شود ؟ 


رنگ سبز از رنگ های محبوب در بین تمام مردم است . رنگ سبز را می توان از رنگ های خنثی دانست چرا که از ترکیب دو رنگ آبی و زرد می باشد . به همین دلیل این فرش ماشینی را می توان در کنار رنگ های سرد و رنگ های گرم استفاده کرد . حتی استفاده از تون های دیگر رنگ سبز نبز در کنار این فرش ماشینی زیبایی و جلوه خاصی دارد .

یکی از رنگ هایی که در کنار این فرش زیبا می توانید استفاده کنید ، رنگ آبی است . که باعث آرامش هر چه بیشتر در فضای منزل شما می شود . هم چنین استفاده از رنگ های سرد در کنار این فرش ماشینی باعث بزرگتر دیده شدن فضای منزل شما می شود .

ترکیب رنگ زرد در کنار رنگ سبز از ترکیب رنگ های پرطرفدار است . هم چنین استفاده از رنگ سفید در کنار رنگ سبز ، از ترکیب رنگ های بسیار محبوب است . این ترکیب در عین سادگی زیبایی و جلوه فوق العاده ای دارد .

رنگ های گرم از جمله رنگ های قرمز و نارنجی در کنار این فرش ماشینی گرما و شادابی بی نظیر دارند . این ترکیب زیبا فضایی سرشار از انرژی برای شما به همراه خواهد داشت . هم چنین این ترکیب باعث بیشتر به چشم آمدن اشیای موجود در اتاق شما و دکوراسیون تان می شود .

رنگ قهوه ای را می توان از رنگ های مکمل در کنار رنگ سبز دانست . این ترکیب فضایی شیک برای شما ایجاد می کند و ترکیب بسیار زیبا برای فضای پذیرایی شما است .

در کنار فرش زمینه سبز رنگ های زیادی را می توان استفاده کرد و رنگ سبز انعطاف بالایی در ترکیب با سایر رنگ ها دارد .


برچسب: فرش زمینه سبز ، فرش خاص ، فرش ماشینی زیبا ، فرش کاشان ، خرید فرش از کارخانه ، قالی کاشان ، فرش مدرن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۶:۵۱ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)