فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش طرح 700 شانه کاشان

 

فرش طرح 700 شانه ، در حقیقت فرش 700 شانه نیست. فرش های طرح 700 شانه، با شانه 500 و تراکم 1800 تا نهایتا 2400 بافته می شوند. شاید همین الان به این فکر افتاده اید که با این توضیح، فرش طرح 700 شانه کاشان، همان فرش 500 شانه است. بله درست است. اما فراموش نکنید که اگر چه فرش طرح 700 شانه با همان دستگاه های تولید فرش شانه 500 بافته می شود، اما تکنولوژی ماشین های بافت فرش طرح 700 شانه، بالاتر است، به طوری که می توانند فرش ها را با تراکم بیشتری نسبت به فرش 500 شانه ببافند. تراکم رایج برای تولید فرش 500 شانه به صورت عادی 1400 تا 1500 است در حالیکه فرشهای طرح 700 شانه با تراکم 1800 تا 2400 بافته می شوند.

چرا فرش طرح 700 شانه کاشان بخرم؟


در بافت و تولید فرش های طرح 700 شانه کاشان، به طور معمول از همان طرح و نقشه های فرش 700 شانه استفاده می شود. این که فرش های طرح 700 شانه، دارای قابلیت بافت با تراکم طولی بیشتری است، تولیدکنندگان را قادر میسازد که طرح های پرطرفدار فرش 700 شانه را با تراکم پایین تر و البته قیمت ارزانتر و به شکل طرح 700 شانه تولید کرده و به خریداران فرش کاشان عرضه کنند. 

فرش های طرح 700 شانه از فرش های 700 شانه ارزان تر هستند، بنابراین اگر فرش 700 شانه ای را پسندیده اید، ولی نمی خواهید هزینه زیادی برای خریداری فرش خود بپردازید، می توانید به سراغ فرش طرح 700 شانه بروید.  مقرون به صرفه بودن را می توان یکی از دلایل اصلی خرید فرش طرح 700 شانه دانست.

آیا فرش طرح 700 شانه همیشه از فرش 700 شانه ارزان تر است؟


قیمت تمام شده فرش ماشینی به عوامل و فاکتورهای زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل تعیین کننده قیمت، جنس نخ خاب فرش ماشینی است. جنس نخ خاب علاوه بر این که بر روی قیمت فرش ماشینی بسیار موثر است، بر روی نرمی و لطافت و ماندگاری فرش هم تاثیر زیادی دارد.

فرش های 700 شانه چنانچه توسط نخ هایی با کیفیت پایین بافته شوند، ممکن است از فرش های طرح 700 شانه ای که با نخ صددرصد آکرلیک بافته می شود، ارزان تر باشند. و البته ماندگاری کمتری هم داشته باشند. اگر به دنبال یک فرش خوب و باکیفیت هستید که برای آن هزینه کمتری هم پرداخت کنید، می توانید برای خرید اینترنتی فرش از طریق شماره های درج شده در بالا و پایین این صفحه، با همکاران ما تماس بگیرید.

هنگام خرید مراقب سودجویان باشید


برخی از سودجویان، فرش طرح 700 شانه کاشان را به عنوان فرش 700 شانه به خریداران معرفی می کنند و ادعا می کنند که فرش 700 شانه را ارزان تر از همه جا، حتی ارزان تر از مجموعه قالی کاشان ! به فروش می رسانند. این ادعا البته درست نیست. زیرا فرشی را که آنها به شما می فروشند، در مجموعه قالی کاشان می توانید بسیار ارزان تر خریداری کنید. 


برچسب: فرش طرح 700 شانه ، فرش کاشان ، فرش ارزان ، فرش ماشینی باکیفیت ، قالی کاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۱:۳۸ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش ماشینی گل برجسته و مزایا و معایب آن

 

فرش ماشینی گل برجسته از تکنولوژی های جدید در صنعت فرش ماشینی است که با ورود خود به عرصه فرش ماشینی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است . تفاوت این فرش زیبا در این است که بر خلاف سایر فرش های ماشینی که تخت بوده و ارتفاع خاب آن در تمام فرش یکسان است ، خاب فرش در برخی نقاط دارای برجستگی است و ارتفاع نخ خاب در برخی گل ها و طرح های فرش بلندتر است .

بافت فرش ماشینی گل برجسته به چه صورت است ؟


تکنولوژی فرش گل برجسته بر روی فرش های 700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه پیاده می شود . این فرش ماشینی دست آوردی است که همه تولیدکنندگان فرش ماشینی به آن دسترسی نداشته و برخی شرکت های تولید کننده فرش ماشینی قادر به بافت فرش با گل های برجسته هستند . این فرش های ماشینی به صورت هیت ست شده هستند که خاصیت ضدحساسیت ، مقاوم در برابر شست و شو و حرارت دارند . تفاوت این فرش ماشینی با فرش ماشینی ساده در نوع چله کشی و نوع خاب آن است . برجستگی های فرش در قسمت آهار مشخص می شوند . برای ایجاد برجستگی در قسمت های فرش از چند نوع نخ هایبالیک و آکریلیک استفاده می شود. نخ هایبالیک در بخش آهار بر اثر حرارت حالت فرو رفتگی پیدا کرده و قسمت های برجسته فرش مشخص می شوند .

مزایای فرش با گل های برجسته


فرش گل برجسته ظرافت و زیبایی خاصی دارد ، به طوری که 50 درصد از بازار فرش های صادراتی را در اختیار گرفته است . در بافت این فرش ماشینی از جدید ترین تکنولوژی در بافت فرش ماشینی استفاده می شود. جلوه و زیبایی این فرش ماشینی در دکوراسیون شما انکار نشدنی است و برای دکوراسیون های مدرن و شیک ، فوق العاده اند . ضخامت در بخش های برجسته فرش 7 الی 9 میلی متر است که به دلیل تراکم بالا می باشد . بالا رفتن تراکم فرش باعث ظرافت و نازک تر شدن فرش می شود . بافت گل های برجسته بر روی فرش بر روی تمام طرح های فرش ماشینی قابل اجرا است ، اما استفاده از آن در طرح های سننتی و خلوت جلوه زیباتری به همراه دارد . در صورت خرید نمونه های باکیفیت از این فرش ماشینی ظریف و زیبا ، این فرش ماشینی دوام بالایی برایش ما خواهد داشت .

معایب فرش گل برجسته


هر محصول در کنار مزایا و ویژگی های مثبتی که دارد دارای ایراد هایی نیز می تواند باشد . در کنار زیبایی و ظرافت به کار رفته در این فرش ماشینی زیبا و ظریف نکاتی را باید در نظر داشته باشبد . این فرش ماشینی به دلیل تفاوت ارتفاع خاب که در آن وجود دارد ، نظافت و جارو زدن آن سخت تر خواهد بود و زودتر نیز کثیف می شوند . نظافت و تمیز کردن فرش باید به صورت دقیق و کامل صورت بگیرد ، چرا که در صورت باقی ماندن گرد و غبار و خرده های غذا و کثیفی در آن ، به مرور عمر فرش شما را کوتاه می کند . هم چنین شست و شوی فرش به صورت غیراصولی باعث از بین رفتن ظاهر و زیبایی فرش می شود . فرش های گل برجسته قیمت نسبتا بالاتری در مقایسه با فرش های ساده دارند . 

در آخر اگر قصد خرید فرش ماشینی ل برجسته با کیفیت بالا دارید ، پیشنهاد می کنیم سری به مجموعه فرش گل برجسته قالی کاشان بزنید . 


برچسب: فرش گل برجسته ، فرش خاص ، فرش جدید ، فرش زیبا ، فرش ماشینی ، فرش کاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۴۷ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش سجاده ای کاشان

 

سابقه ظهور فرش سجاده ای در صنعت فرش ماشینی، به دهه هفتاد بر می گردد. بنابراین می توان گفت این نوع فرش، یک فرش جوان است. کاربرد این فرش به حرم ها، مساجد، حسینیه ها و نمازخانه های مراکز دولتی و مذهبی محدود می شود. در سال های اخیر اقبال نسبت به فرش سجاده ای کاشان افزایش چشمگیری داشته است. در این مقاله با ما همراه باشید تا به ویژگی های استفاده از فرش سجاده ای در نمازخانه مورد نظر خود پی ببرید.

فرش سجاده ای، راه حلی ساده برای مرتب کردن صفوف نمازگزاران

یکی از مزایای فرش سجاده ای که موجب اقبال هیات امنای مساجد و مسئولین ادارات دولتی شده است، توانایی این فرش در مرتب کردن صفوف نمازگزاران است. در گذشته به این منظور از ملافه های طویل که با عرض 20 الی 30 سانت بریده شده بود، استفاده می کردند، به طوری که نمازگزاران، مهر نماز را بر روی این ملافه ها قرار می دادند.

با استفاده از فرش سجاده ای، دیگر نیازی به استفاده از وسایل کمکی و نیروی کمکی نیست و صفوف نمازگزاران به طور ذاتی مرتب خواهد شد. این مزیت در مکان های بزرگ تر (مثل حسینیه ها و حرم ها) با تعداد نمازگزاران زیاد بیشتر به چشم می خورد. چرا که مرتب کردن صفوف نمازگزاران در چنین مکان هایی حتی با کمک تعداد زیاد خادم، کاری طاقت فرسا است.

فرش سجاده ای، شکیل و ارزان

یکی از مزایای فرش سجاده ای نسبت به فرش های سنتی این است که در فرش های سنتی، فرش در اندازه های استاندارد، مثلا فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری بافته می شود. این اندازه های استاندارد، معمولا برای منازل مناسب هستند. زیرا در معماری های سنتی، اندازه اتاق ها هم با همین استاندارد در نظر گرفته می شد تا فرش به اصطلاح گوش تا گوش اتاق را بگیرد و در معماری های مدرن، فرش معمولا فقط قسمت مرکزی اتاق را می پوشاند و در دیگر قسمت های اتاق، پوشش اغلب سرامیک یا پارکت نمایان است.
اما در فضای مساجد، هدف استفاده حداکثری از فضا به منظور جا دادن بیشترین تعداد نمازگزاران در مسجد است. با این هدف، تمام فضای مسجد، باید پوشانده شود. از آن جایی که معمولا مساجد با اندازه های استاندارد ساخته نمی شوند، رسیدن به این هدف با فرش های با اندازه استاندارد، مشکل است.
استفاده از فرش های با اندازه سفارشی هم به این منظور، با توجه به اندازه بزرگ مساجد، گران تمام می شود. فرش سجاده ای یک فرش رولی است و به میزان مورد نیاز از طول فرش بریده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین در یک طول از مساحت مسجد، شما یک قطعه فرش سجاده ای بدون برش می توانید پهن کنید.
با این توضیحات خرید فرش سجاده ای، یک راه ارزان برای پوشاندن کل فضای مسجد به صورت شکیل است. علاوه بر این که فرش رولی به سادگی قابل جمع کردن و پهن کردن است و این ویژگی استفاده از فرش مسجد را ساده تر می کند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش سجاده ای

مانند هر نوع فرش دیگری، عوامل زیادی بر قیمت فرش سجاده ای موثر هستند. جنس نخ خاب، جنس نخ تار، جنس نخ پود، شانه و تراکم فرش از جمله این عوامل هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عوامل و ویژگی های موثر در قیمت فرش ماشینی، مقاله اطلاعات جامع درباره فرش ماشینی را مطالعه نمایید.

خرید اینترنتی فرش سجاده ای قالی کاشان 


یکی از مزیت های خرید فرش سجاده ای قالی کاشان این است که به دلیل محدودیت استفاده از فرش های سجاده ای طرح و رنگ آنها نسبت به فرش های سنتی در فروشگاه ها تنوع کمتری دارند . شما در مجموعه فرش سجاده ای قالی کاشان می توانید طرح ها و رنگ های متنوعی را پیدا کنید .

هم چنین به دلیل این که محصولات ما به صورت مستقیم از کارخانه خریداری می شوند با قیمت کمتر، بدون واسطه و درب منزل برای شما ارسال خواهند شد.


برچسب: سجاده فرش ، فرش بادوام ، فرش مناسب مسجد ، فرش ماشینی ، قالی کاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۹:۴۱ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش پلی استر کاشان

 

فرش های ماشینی موجود در بازار فرش ماشینی ، جنس های متنوعی دارند که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایبی هستند . با داشتن شناخت کافی در مورد جنس نخ و الیاف به کار رفته در فر ش ها می توانید مناسب ترین فرش را برای محیط منزل خود انتخاب کنید. جنس فرش ماشینی تاثیر مستقیم بر روی سللامتی افراد خانواده دارد .  در این مقاله می خواهیم در مورد فرش پلی استر مطالبی را با شما در میان بگذاریم.

مزایای خرید فرش ماشینی پلی استر کاشان :

شاید مهمترین مزیت خرید فرش های ماشینی پلی استر این (خصوصا برای طبیعت دوستان) این موضوع است که پلی استر پر کاربردترین و مهمترین لیف در بین تمام الیاف طبیعی و مصنوعی دنیاست. تا جایی که بیش از 50% تولید الیاف در دنیا را به خود اختصاص داده است. در برخی از منابع پلی استر را با نام اختصاصی PES نیز نمایش می دهند. از الیاف پلی استر در صنایع بسیار متنوعی (از پوشاک و فرش گرفته تا خودرو و…) استفاده می شود.

البته این نوع فرش ها یک مزیت ویژه دیگر نیز دارند که باعث می شود خانواده هایی که فرزند کوچک دارند در هنگام خرید فرش ماشینی این نوع فرش را مورد توجه داشته باشند و آن مزیت ویژه این است که فرش های پلی استر، جزو فرش های بدون پرز و ضد حساسیت محسوب می شوند. به همین دلیل به ویژه برای اتاق کودک و یا برای افرادی که به پرز فرشهای اکریلیک حساسیت دارند استفاده از فرش های پلی استر پیشنهاد می شود.

این نوع نخ در بین سایر الیاف مورد استفاده در صنعت فرش ماشینی از چگالی متوسطی برخوردار است. چگالی پلی استر تقریبا برابر چگالی پشم طبیعی است. پلی استر از الیاف پنبه و ویسکوز سبک تر و از الیاف اکریلیک و پلی پروپیلن سنگین تر است.

از نظر استحکام، پلی استر جزو الیاف نسبتا محکم به شمار می رود. جذب رطوبت پلی استر به 1% هم نمی رسد و می توان گفت که تقریبا جذب آب این نوع نخ صفر است.

فرش های پلی استر از لحاظ مقاومت در برابر حرارت چندان ضعیف نیست، چون دمای ذوب الیاف پلی استر بین 250 تا 260 درجه است، البته این میزان مقاومت حرارتی برای اینکه فرش شما با قرار گرفتن کتری یا قابلمه داغ آسیب نبیند مناسب است، اما اگر اتوی داغ روی فرش قرار بگیرد فرش دچار سوختگی می شود.

الیاف پلی استر به خوبی در طبیعت تجزیه می شوند و هیچگونه آسیبی برای محیط زیست ایجاد نمی کنند.

جالب است بدانید که در صنعت فرش ماشینی جهان (بالاخص در کشورهای جهان اول) استفاده از نخ پلی استر (برخلاف نخ آکریلیک) در تمامی اجزای فرش به ویژه نخ خاب، امری متداول است.

اما فرش های پلی استر با تمام مزایایی که در بالا به آن اشاره شد معایبی هم دارند که در زیر به آن اشاره می کنیم:

معایب خرید فرش های پلی استر کاشان:

قبل از خرید فرش های ماشینی پلی استر کاشان لازم است بدانید که این جنس از فرش، عایق حرارتی چندان مناسبی نیستند و در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاومت کمی دارند اما از الیاف پلی پروپیلن مقاومترند.

عدم بازگشت پذیری فرش های پلی استر، یکی دیگر از خصوصیاتی است که قبل از خرید این جنس از فرش ماشینی باید به فکر کنید! زیرا بازگشت پذیری فرش های پلی استر (خصوصا اگر به علت فشار ناشی از اعمال بار و به مدت طولانی باشد) ضعیف است. پس اگر دکوراسیون منزل خود را به صورت مداوم عوض می کنید، نباید اجسام سنگین مانند مبل و میز را روی این نوع فرش قرار دهید.

این مساله را نیز در نظر بگیرید که فرش های پلی استر به مرور زمان و پس از چند سال پا خوری، نرمی و لطافت اولیه خود را از دست می دهد. البته گاهی برای کاهش ضعف بازگشت پذیری، میزان ارتفاع خاب این نوع فرش ها را کاهش می دهند تا ضعف برگشت پذیری پلی استر، کمتر خودنمایی کند.


برچسب: فرش پلی استر ، الیاف طبیعی در فرش ماشینی ، فرش کاشان ، فرش باکیفیت بالا ، قالی کاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۲:۰۷ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش زمینه کرم

 


پس از انتخاب طرح فرش ، رنگ زمینه فرش نیز یکی از مواردی است که ذهن خریداران را مشغول خود می کند. بسیاری از شما در بین رنگ زمینه های کرم و سرمه ای که دو رنگ پرطرفدار در بین رنگ زمینه های فرش های ماشینی هستند مردد می مانید. در این مقاله می خواهیم نقاط ضعف و قوت رنگ زمینه کرم در فرش را برای شما بگوییم.

فرش زمینه کرم فضای خانه شما را روشن تر می کند


فرش زمینه کرم روشن ترین رنگ زمینه را در بین رنگ های زمینه فرش کاشان داراست. این رنگ روشن، فضای خانه شما را روشن تر می کند. اگر به نور خانه اهمیت زیادی می دهید و خانه شما چندان نور گیر نیست، راه حل پیشنهادی مجموعه قالی کاشان، خرید فرش زمینه کرم است.

فرش زمینه کرم فضای خانه را بزرگتر نشان می دهد


یکی از ویژگی های ذاتی فرش زمینه کرم در مقایسه با فرش های با رنگ زمینه تیره، این است که فضای خانه را دلباز تر و بزرگ تر نشان می دهد و به همین دلیل برای خانه های کوچک گزینه خوبی است.

فرش زمینه کرم به هر دکوراسیون می آید


حتما تا به حال در هنگام پوشیدن لباس به این نکته رسیده اید که لباس با رنگ سفید، شیری یا کرم به هر رنگ لباسی می آید. همین ویژگی در مورد فرش زمینه کرم هم صدق می کند. من فرش کرم انتخابی خودم را که رنگ آبی کم و بیش در گل های آن به کار رفته بود، با مبل های آبی رنگ خود ست کردم و نتیجه واقعا عالی شد.

البته این که چه رنگی از زمینه فرش با چه رنگی از اثاثیه خوب به نظر می رسد، بستگی مستقیم به سلیقه شما دارد. اما شخصا ترجیح می دادم، تضاد رنگ مناسبی بین رنگ زمینه فرش و رنگ مبلمان خود داشته باشم، در عین حال که رنگ ها با هم هماهنگی مناسبی داشته باشند.

تضاد رنگ فضای خانه را شادتر نشان می دهد. پس نگران این نباشید که مثلا رنگ مبلمان من سبز تیره، قرمز یا سرمه ای است و رنگ کرم زمینه فرش خیلی با رنگ مبلمان متفاوت است.

فرش زمینه کرم جلوه زیادی به گل های فرش شما می دهد


یکی از ویژگی های منحصر به فرد فرش زمینه کرم این است که به دلیل این که کمرنگ است و گل های فرش به اصطلاح از آن پررنگ تر هستند، جلوه خاصی به گل های فرش شما می دهند.

این ویژگی باعث می شود که نقش و نگار زیبای فرش شما بیشتر به چشم بیاید. شخصا یکی از دلایلی که این رنگ زمینه را به فرش زمینه سرمه ای ترجیح دادم، همین نکته بود.

وقتی به فرش طرح اصفهان زمینه کرم نگاه کردم، به نظرم می رسید که گل های فرش از آن بیرون زده اند. به نظر من این ویژگی، جذابیت فرش را دوچندان می کند.

فرش زمینه کرم فضای خانه را شادتر نشان می دهد


تضاد رنگ زمینه کرم فرش نسبت به نقش و نگار روی فرش اینجا هم به کمک می آید که فضای خانه شما شادتر شود. همین ویژگی باعث می شود که شما بتوانید فرش با این رنگ زمینه را با دکوراسیون هایی با عناصری با رنگ های شاد ست کنید.

پیش از خرید فرش زمینه کرم به نکته زیر توجه نمایید


با وجود تمام مزایایی که فرش زمینه کرم دارد که آن را به انتخاب مناسبی برای بسیاری از خریداران مشکل پسند قالی کاشان تبدیل می کند، این رنگ زمینه از فرش دارای این مشکل است که چرکتاب نیست. به این مفهوم که این فرش به دلیل رنگ روشن زمینه، هر لکه ای را به طور واضح نشان می دهد.

اگر از جمله خریدارانی هستید که زیاد فرصت تمیز کردن و لکه گیری فرش را ندارید و در عین حال به دنبال خرید فرش زمینه روشن هستید، شاید بهتر باشد به سراغ خرید فرش زمینه ترمه ای (بژ) یا فرش زمینه فیلی بروید.


برچسب: فرش زمینه روشن ، فرش کرم ، فرش ماشینی ، فرش زیبا ، فرش پرفروش ، قالی کاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۵:۵۴ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش 700 شانه کاشان


فرش 700 شانه از فرش های پر استفاده در بین مردم است. این فرش ویژگی های خاص خود را دارد و مزایا و معایبی دارد که با بررسی هر کدام از آن ها می توانید بفهمید که آیا فرش 700 شانه برای شما مناسب است یا خیر؟

اولین چیزی که در مورد فرش 700 شانه باید بدانید این است که در هر یک متر از عرض فرش 700 گره داشته باشد. و تراکم استاندارد یک فرش 700 شانه برابر 2100 می باشد. اگر چه فرش 700 شانه تا تراکم 2550 هم بافته می شود که این کار بر کیفیت و زیبایی فرش 700 شانه می افزاید.

در هنگام خرید فرش ماشینی 700 شانه به این نکته دقت کنید که فرش 700 شانه با فرش “طرح 700 شانه متفاوت است، علاوه بر این در بازار فروش فرش ماشینی بارها دیده شده که فروشندگانی با هدف سودجویی بیشتر با جعل برچسب پشت فرش، فرش های ماشینی با تراکم 500 شانه (که معروف به فرش طرح 700 شانه است) را به عنوان فرش 700 شانه به فروش می رسانند!

مزیای فرش 700 شانه


مزیت اول: قیمت اقتصادی!


همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم فرش 700 شانه از لحاظ قیمت جزو دسته فرش های نسبتا ارزان و یا به بیان دیگر اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد. قیمت این فرش گرچه نسبت به فرش 500 شانه بالاتر است اما نسبت به فرش های 1000 و 1200 و 1500 شانه قیمت به مراتب پایین تری دارد!

مزیت دوم: نرمی و لطافت بیشتر فرش!


اگر می خواهید وقتی روی فرش راه می روید و یا می نشینید از نرمی و لطافت آن لذت ببرید فرش 700 شانه نسبت به فرش ها با شانه و تاکم بالاتر، رضایت بیشتری برای شما ایجاد می کند!

مزیت سوم: بازگشت پذیری بیشتر!


نکته مهم و قابل توجه در خصوص فرش های 700 شانه اینجاست که چون نخ فرش های 700 شانه نسبت به فرش های 1000 و 1200 شانه از ضخامت بیشتری برخودار است، بازگشت پذیری فرشهای 700 شانه بیشتر از فرش های با شانه و تراکم بالاتر است.

بنابراین اگر فرش شما قرار است پاخور زیادی داشته باشد (مثل مساجد و اماکن عمومی) و یا زیاد اهل تغییر دکوراسیون و یا اسباب کشی هستید و می خواهید که پس از سالها فرش شما نرمی و لطافت و زیبایی خود را حفظ کند شاید فرش 700 شانه گزینه بهتری برای شما باشد.

نکاتی که در مورد فرش 700 شانه باید بدانید


فرش 700 شانه نسبت به فرش 500 شانه از تنوع طرح و رنگ و ظرافت بیشتری برخوردار است ولی در مقایسه با فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه ظرافت و زیبایی کمتری دارد. اگر با مواردی که مزیت های فرش 700 شانه گفته شد در اولویت شما هستند حتما از گالری فرش 700 شانه فرش کاشان دیدن نمایید ولی اگر ظرافت فرش برای شما در اولویت قرار دارد ، شما پیشنهاد میکنیم از گالری فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه قالی کاشان نیز دیدن نمایید. هم چنین فرش 1500 شانه نیز ریزبافت ترین و ظریف ترین فرش های بازار هستند که دست بافت گونه هستند .


برچسب: فرش 700 شانه ، فرش بادوام ، فرش ارزان ، فرش کاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۲:۴۷ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش زمینه سرمه ای

 


رنگ زمینه سرمه ای برای فرش یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ های زمینه بین خانواده های ایرانی است. رنگ سرمه ای یک رنگ شیک و با جلوه بسیار زیبا است.

درست است که رنگ های زمینه روشن مثل فرش زمینه کرم یا فرش زمینه بادامی، فضا را پر نور تر و بزرگ تر نشان می دهند، دلایل زیادی دارد که خانواده های ایرانی تمایل بیشتری به انتخاب و خرید فرش ماشینی زمینه سرمه ای دارند.

نکته ای که در مورد فرش سرمه ای باید به آن توجه کرد این است که رنگ سرمه ای در بین عموم مردم به عنوان طیف آبی با رنگ پررنگ شناخته شده در حال که در بین فعالان زمینه فرش ، رنگ سرمه ای همان رنگ مشکی است.

مزایا و معایب رنگ سرمه ای

رنگ سرمه ای در زمینه فرش به عنوان رنگ چرکتاب شناخته شده است که لکه ها و کثیفی ها را به راحتی نکمایش نمی دهد. و این یکی از دلایل اصلی خریداران است. رنگ سرمه ای با هر رنگی در دکوراسیون منزل ست می شود و از رنگ هایی است که در کنار هر رنگ قرار بگیرد جلوه و زیبایی دارد.
اما رنگ سرمه ای مانند رنگ زمینه کرم روشنایی ندارد و یکی از بهترین راه ها برای کمتر شدن این مشکل این است که فرش زمینه سرمه ای را در دکوراسیون با رنگ روشن استفاده کنید.

استفاده از فرش با زمینه سرمه ای در فضاهای بزرگ تر بهتر است.

فرش زمینه سرمه ای با چه رنگ هایی ست می شود؟

فرش زمینه سرمه ای و رنگ زرشکی
اگر علاقه مند به سبک کلاسیک در دکوراسیون منزل خود هستید، حتما از ترکیب رنگ سرمه ای در کنار رنگ زرشکی استفاده کنید. رنگ زرشکی از رنگ هایی است که با سرمه ای ترکیب زیبایی درست می کند.

رنگ زرد و سرمه ای
رنگ زرد رنگی کاملا متضاد با سرمه ای و روشن است و  در کنار رنگ سرمه ای بسیار به چشم می آید. اگر در کنار رنگ سرمه ای از رنگ زرد می خواهید استفاده کنید در استفاده از آن زیاده روی نکنید.

رنگ سرمه ای و طوسی
اگر به دنبال دکوراسیون مجلل و لوکس هستید استفاده از رنگ طوسی در دکور منزل در کنار فرش زمینه سرمه ای را به شما توصیه می کنیم.

رنگ سرمه ای و سفید
رنگ سفید در کنار سرمه ای هارمونی زیبایی به وجود می آورد چرا که سفدی نیز از رنگ های کتضاد با سرمه ای است. رنگ سفید ، رنگی آرامش بخش و شاد است. استفاده از این رنگ در کنار رنگ سرمه ای باعث می شود وسایل خانه را خاص و برجسته نشان می دهد.

رنگ خاکستری و سرمه ای
استفاده از ترکیب  این دو رنگ برای فضاهای کوچک توصیه نمی شود زیرا فضاهای کوچک را بسته و دلگیر نمایش می دهد. اما در فضای بزرگ دکوراسیونی مدرن و اشرافی به وجود خواهد آورد. استفاده از رنگ سفید نیز در کنار این دو رنگ این جذابیت را بیشتر خواهد کرد.

در پایان اگر به دنبال فرش با زمینه سرمه ای و طرح جذاب و زیبا هستید پیشنهاد می کنیم به گالری فرش زمینه سرمه ای قالی کاشان سری بزنید.


برچسب: فرش زمینه تیره ، فرش زمینه چرک تاب ، فرش شیک ، فرش کاشان ، فرش ماشینی ، قالی کاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۲:۵۳ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش گرد و بیضی

 

فرش گرد و بیضی از فرش های پرطرفدار در بین محصولات کاشان هستند.  بسیاری از مشتری های باسلیقه فرش کاشان ، علاقه دارند که مبلمان منزل خود را به صورت گرد بچینند. علاوه بر اینکه برخی از مبلمان ها اساسا برای گرد چیده شدن طراحی شده اند.

اگر از این دسته افراد هستید، پیشنهاد مجموعه قالی کاشان این است که از فرش های گرد و بیضی برای پهن کردن در وسط مبلمان خود استفاده کنید. مطمئن باشید از این که فرش گرد و بیضی چه جذابیتی به مبلمان و دکوراسیون شما می بخشد، متعجب خواهید شد.

فرش گرد و بیضی، فضاهای با ابعاد غیراستاندارد را می پوشاند

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که فضایی در خانه داشته باشید که با هیچ یک از ابعاد استاندارد فرش پوشانده نشود. در این موارد، اگر فرش مستطیلی بیندازید که قسمتی از فضا را پوشانده و قسمتی خالی بماند، نمای زیبایی به فضای شما نمی دهد.

البته اگر از جمله کسانی هستید که می خواهید به اصطلاح گوش تا گوش خانه را فرش کنید، می توانید فرش با ابعاد دلخواه خود را به مجموعه قالی کاشان سفارش دهید. مشاوره در جهت انتخاب مناسب ترین فرش برای فضای شما و تهیه سفارشی فرش مورد نظرتان در کمترین زمان ممکن از ویژگی های خرید فرش با اندازه سفارشی از مجموعه قالی کاشان است.

یک راه دیگر برای کسانی که با سیستم کمتر سنتی زندگی می کنند، برای پوشاندن فضاهایی با ابعاد غیراستاندارد، همان طور که گفتیم، استفاده از فرش گرد و بیضی است. تفاوت فاصله دیوارها از طرفین فرش، در فضاهایی که از فرش گرد و بیضی استفاده می کنند، چندان به چشم نمی آید. همین ویژگی، این فرش ها را برای فضاهای با ابعاد غیراستاندارد، مناسب تر می کند.

این ویژگی مثبت در فضاهایی که به شکل مستطیل یا مربع نیستند، بیشتر به چشم می آید. هرچند شما در این موارد هم می توانید با سفارش فرش یکپارچه از مجموعه قالی کاشان، کل فضا را به صورت گوش تا گوش فرش کنید، اما فرش گرد و بیضی هم انتخاب مناسبی برای چنین فضاهایی است.

توجه داشته باشید که در هر دو مورد، این که شما کدام راهکار را انتخاب کنید، بستگی به سبک زندگی و سلیقه شما دارد و هیچ کدام از راهکارها (فرش سفارشی یا فرش گرد) نسبت به دیگری برتری ندارد.

فرش گرد و بیضی، متفاوت و به روز

حتما با ما هم عقیده هستید که فرش گرد و بیضی، نسبت به شکل مستطیلی فرش، به روز تر است. بنابراین، این فرش های زیبا، چه فضای خانه شما شرایط خاصی داشته باشد، یا خیر، خانه شما را شیک و امروزی می کند.

حتی اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمام خانه را فرش کردن، مناسب سبک زندگی شما است، باز هم می توانید از فرش های گرد و بیضی استفاده کنید. کافی است کف اتاق مورد نظر خود را موکت کنید و در وسط آن یک فرش گرد زیبا و چشم نواز پهن کنید.

پیش از خرید فرش گرد و بیضی به نکات زیر توجه نمایید


مسئله ای که باید در نظر گرفت، این است که برای تمامی طرح های فرش ماشینی کاشان، فرش گرد و بیضی وجود ندارد. اما جای نگرانی نیست. اگر فرشی مستطیلی شکلی را برای فضای خانه خود انتخاب کرده اید و حالا می خواهید یک فرش گرد هماهنگ با آن سفارش دهید، با مجموعه قالی کاشان در میان بگذارید.

این مجموعه، فرش سفارشی شما را در صورت نیاز طراحی می کند و می بافد. اگر کمی خوش شانس باشید، این طرح پیش از این توسط دیگر مشتری های وفادار قالی کاشان سفارش داده شده و طراحی آن موجود است که این امر می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.

هم اکنون فرش مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا ما دست به کار شویم. مجموعه قالی کاشان آرزو دارد بهترین خاطره را از خرید اینترنتی فرش برای شما خریدار محترم و مشکل پسند بسازد.


برچسب: فرش گرد ، فرش بیضی ، فرش دایره ای ، فرش کاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۹:۳۸ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش اکریلیک کاشان

بیش از 70 درصد از فرش های تولیدی کاشان ، از جنس آکریلیک می باشند.  فرش آکریلیک مشتریان زیادی دارد . این فرش ماشینی نیز مزا یا و معایب خاص خود را دارد . آکریلیک از الیاف مصنوعی است . ولی با این وجود مزایای زیادی دارد . 

مزایای خرید فرش ماشینی اکریلیک کاشان

اکریلیک جزو الیاف مصنوعی است و از نظر بازگشت پذیری هیچ یک از انواع دیگر الیاف (چه طبیعی و چه مصنوعی) به پای فرش اکریلیک نمی رسد! پس اگر در چیدمان دکوراسیون شما اجسام سنگینی مانند میز و مبل و کمد و … روی فرش قرار می گیرد و یا فرش در محلی با رفت و آمد زیاد قرار دارد، این جنس از فرش تا سالیان طولانی همچنان نرمی و لطافت خود را حفظ می کند و با تغییر دکوراسیون جای پایه مبل و میز روی فرش شما به جا نخواهد ماند.

بعلاوه، این نوع فرش عایق حرارتی خوبی است و به همین دلیل جایگزین بسیار خوبی برای فرشهای پشمی است. تا جایی که به این اکریلیک پشم مصنوعی هم گفته می شود.

این دو ویژگی اکریلیک (بازگشت پذیری بالا و عایق حراتی خوب) در بین تمامی الیاف منحصر به فرد است و تقریبا هیچ یک از الیاف طبیعی یا مصنوعی این دو ویژگی را به صورت همزمان ندارد!

استحکام این نوع نخ در حد متوسط و وزن آن از تمامی الیاف دیگر (به جز پلی پروپیلن) سبکتر است. 

جذب رطوبت این نخ بسیار کم و در حدود 1% است. پس خیلی نگران خیس شدن فرش خود نباشید چون به این جنس از فرش به راحتی خشک می شود.

این جنس از نخ  نقطه ذوب ندارد و مقاومت آن در  مقابل حرارت بالاست، پس اگر شما یک شی داغ مانند اتو یا کتری را روی این فرش قرار دهید فرش شما هیچ آسیبی نمی بیند!

مقاومت این نوع نخ در برابر اشعه UV نور خورشید بالاست، پس اگر فرش شما در معرض تابش مستقیم نور خورشید است با انتخاب این جنس از فرش خیالتان از رنگ پریدگی و آسیب دیدن فرشتان راحت خواهد بود.

معایب خرید فرش های اکریلیک کاشان

پرز دهی نخ خاب فرش به عنوان یک نکته و امتیاز منفی برای این فرش به شمار می رود چرا که این پرزها می تواند برای ریه افراد به ویژه سالمندان و کودکان مضر و دارای عوارض باشد. پس به استفاده از فرش اکریلیک را برای اتاق کودک پیشنهاد نمی شود.

البته فرش های از جنس اکریلیک هیت ست شده پرز دهی بسیار کمتری دارند، اما حتی با این روش هم فرشی کاملا بدون پرز نخواهیم داشت.

یکی دیگر از معایب فرش های اکریلیک، عدم تجزیه پذیری این نوع از الیاف است که باعث آسیب به محیط زیست می شود.

شاید جالب باشد بدانید که فرش های اکریلیک در ایران، ترکیه، مصر و عربستان پر طرفدار است اما در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی به دلیل مسائل بهداشتی و زیست محیطی که در بالا به آن اشاره شد استفاده از نخ آکریلیک در خاب فرش مرسوم نبوده و حتی ممنوع شده است.

به طور کلی نخ آکریلیک نسبت به سایر الیاف متداول گرانتر بوده و به تبع آن، فرش های اکریلیک نیز جزو گرانترین نوع فرش در صنعت فرش ماشینی ایران می باشد.


برچسب: فرش کاشان ، فرش اکریلیک ، فرش بادوام ، فرش باکیفیت ، فرش بدون پرز ، فرش هیت ست شده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۳:۴۸ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)

فرش مدرن و فانتزی

فرش فانتزی و مدرن بسیار خاص هستند و نقطه مقابل فرش های سنتی هستند. فرش های مدرن ، سراسر رنگ و زیباییی هستند و از طراحی خاص و منحصر به فرد برخوردارند. طراحی زیبا در این نوع فرش ها فضایی متفاوت در منزل شما به وجود خواهد آورد . فرش مدرن همان طور که از اسمش پیدسات مناسب فضاهایی با دکوراسیون مدرن است اگر عناصر دکوراسیون شما دارای رنگ های محدود و انتخاب شده هستند، فرش مدرن و فانتزی که با رنگ عناصر محیطی شما هماهنگ باشد، می تواند انتخاب مناسبی برای فضای مورد نظر شما باشد . 

کابرد دیگر این فرش ها در محیط کاری است که فضایی مدرن با وسایل جدید و مدرن دارند. با خواندن مطلب زیر با فرش مدرن و فانتزی بیشتر آشنا شوید.

فرش مدرن و فانتزی، انتخابی مقرون به صرفه

در بیشتر فرش های مدرن، طرح های فرش برخلاف فرش های سنتی داری نقوش ریزی نیستند. این ویژگی باعث می شود که در بافت فرش مدرن، نیازی به استفاده از تراکم بالا و تکنولوژی های جدید فرش ماشینی نباشد.

اگر به دنبال فرش ارزان مثلا در اتاق خواب خود یا در محل کارتان هستید، فرشی که با صرف هزینه اندک، فضای شما را زیبا و به روز کند، فرش مدرن و فانتزی انتخاب مناسبی برای شما است.

جنس نخ بدون پرز و حساسیت در فرش مدرن

یکی دیگر از ویژگی هایی که برای برخی از خریداران بسیار مهم است، جنس نخ خاب فرش است. در فرش های مدرن کاشان، نخ خاب معمولا از جنس پلی اوژن یا پلی پروپیلن است. ویژگی بارز این جنس های نخ، بدون پرز و بدون حساسیت بودن آن ها است.

البته در نخ های آکرلیک هیت ست شده هم تلاش شده است که پرزدهی فرش کاهش پیدا کند. اما این فرش ها کم و بیش در ماه های اول استفاده پرز می دهند. این درحالی است که فرش های با جنس نخ خاب پلی پروپیلن و پلی اوژن از همان ابتدا بدون پرز هستند و برای افراد حساس مناسب ترند.

پیش از خرید فرش مدرن و فانتزی کاشان به این نکته توجه نمایید

در بالا به این نکته اشاره کردیم که نخ خاب مورد استفاده در فرش های مدرن، بدون پرز و حساسیت است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که دوام و کیفیت نخ آکرلیک هیت ست شده، نسبت به نخ های پلی اوژن و پلی پروپیلن بیشتر است.

با این وجود قالی کاشان فرش مدرن را با بهترین جنس و با ضمانت به شما تحویل می دهد. با بازدید از گالری فرش مدرن قالی کاشان ، مجموعه ای از زیباترین فرش های مدرن و فانتزی با بهترین کیفیت را برای خود سفارش دهید.


برچسب: فرش مدرن ، فرش فانتزی ، فرش متفاوت ، فرش زیبا ؛،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۵:۵۶ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)