فرش ماشینی 700 شانه کاشان فرش ماشینی 700 شانه کاشان .

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش گرد و بیضی

 

فرش گرد و بیضی از فرش های پرطرفدار در بین محصولات کاشان هستند.  بسیاری از مشتری های باسلیقه فرش کاشان ، علاقه دارند که مبلمان منزل خود را به صورت گرد بچینند. علاوه بر اینکه برخی از مبلمان ها اساسا برای گرد چیده شدن طراحی شده اند.

اگر از این دسته افراد هستید، پیشنهاد مجموعه قالی کاشان این است که از فرش های گرد و بیضی برای پهن کردن در وسط مبلمان خود استفاده کنید. مطمئن باشید از این که فرش گرد و بیضی چه جذابیتی به مبلمان و دکوراسیون شما می بخشد، متعجب خواهید شد.

فرش گرد و بیضی، فضاهای با ابعاد غیراستاندارد را می پوشاند

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که فضایی در خانه داشته باشید که با هیچ یک از ابعاد استاندارد فرش پوشانده نشود. در این موارد، اگر فرش مستطیلی بیندازید که قسمتی از فضا را پوشانده و قسمتی خالی بماند، نمای زیبایی به فضای شما نمی دهد.

البته اگر از جمله کسانی هستید که می خواهید به اصطلاح گوش تا گوش خانه را فرش کنید، می توانید فرش با ابعاد دلخواه خود را به مجموعه قالی کاشان سفارش دهید. مشاوره در جهت انتخاب مناسب ترین فرش برای فضای شما و تهیه سفارشی فرش مورد نظرتان در کمترین زمان ممکن از ویژگی های خرید فرش با اندازه سفارشی از مجموعه قالی کاشان است.

یک راه دیگر برای کسانی که با سیستم کمتر سنتی زندگی می کنند، برای پوشاندن فضاهایی با ابعاد غیراستاندارد، همان طور که گفتیم، استفاده از فرش گرد و بیضی است. تفاوت فاصله دیوارها از طرفین فرش، در فضاهایی که از فرش گرد و بیضی استفاده می کنند، چندان به چشم نمی آید. همین ویژگی، این فرش ها را برای فضاهای با ابعاد غیراستاندارد، مناسب تر می کند.

این ویژگی مثبت در فضاهایی که به شکل مستطیل یا مربع نیستند، بیشتر به چشم می آید. هرچند شما در این موارد هم می توانید با سفارش فرش یکپارچه از مجموعه قالی کاشان، کل فضا را به صورت گوش تا گوش فرش کنید، اما فرش گرد و بیضی هم انتخاب مناسبی برای چنین فضاهایی است.

توجه داشته باشید که در هر دو مورد، این که شما کدام راهکار را انتخاب کنید، بستگی به سبک زندگی و سلیقه شما دارد و هیچ کدام از راهکارها (فرش سفارشی یا فرش گرد) نسبت به دیگری برتری ندارد.

فرش گرد و بیضی، متفاوت و به روز

حتما با ما هم عقیده هستید که فرش گرد و بیضی، نسبت به شکل مستطیلی فرش، به روز تر است. بنابراین، این فرش های زیبا، چه فضای خانه شما شرایط خاصی داشته باشد، یا خیر، خانه شما را شیک و امروزی می کند.

حتی اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمام خانه را فرش کردن، مناسب سبک زندگی شما است، باز هم می توانید از فرش های گرد و بیضی استفاده کنید. کافی است کف اتاق مورد نظر خود را موکت کنید و در وسط آن یک فرش گرد زیبا و چشم نواز پهن کنید.

پیش از خرید فرش گرد و بیضی به نکات زیر توجه نمایید


مسئله ای که باید در نظر گرفت، این است که برای تمامی طرح های فرش ماشینی کاشان، فرش گرد و بیضی وجود ندارد. اما جای نگرانی نیست. اگر فرشی مستطیلی شکلی را برای فضای خانه خود انتخاب کرده اید و حالا می خواهید یک فرش گرد هماهنگ با آن سفارش دهید، با مجموعه قالی کاشان در میان بگذارید.

این مجموعه، فرش سفارشی شما را در صورت نیاز طراحی می کند و می بافد. اگر کمی خوش شانس باشید، این طرح پیش از این توسط دیگر مشتری های وفادار قالی کاشان سفارش داده شده و طراحی آن موجود است که این امر می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.

هم اکنون فرش مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا ما دست به کار شویم. مجموعه قالی کاشان آرزو دارد بهترین خاطره را از خرید اینترنتی فرش برای شما خریدار محترم و مشکل پسند بسازد.


برچسب: فرش گرد ، فرش بیضی ، فرش دایره ای ، فرش کاشان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۹:۳۸ توسط:قالی کاشان موضوع: نظرات (0)